| |
|
| het seksleven van een vrijgezelle |
FreeHug
|
En wel als ze in een relatie zitten? Waar is de logica?
Waar heb ik dat gezegd?
|
08/02/12 11:16
|
onmenselijk
|
Lang leve fuckbuddy's, zo-wie-zo.
hook ups vanop een feest ofzo nooit dezelfde avond, altijd eerst wa beter leren kennen.
ben nu ook byna een jaar single, maar kan niet klagen
^ jup
fuck da 'easy' zijn trouwens, niemand zou zich daar zorgen over moeten maken. Graag seks hebbe is geen doodzonde ze, kheb daar nog nooit iemand scheef door bekeke. Zoals een vriendin van mij het eens verwoordde : "khad eens een vriendin die tege mij zei da ze echt dacht da ze seksverslaafd was... Wel DUH zijt ge seksverslaafd, waarom zoude da in godsnaam nie zijn???" (ge moet dieje seksverslaafd nie te serieus oppakke ze, tging gewoon over griete die graag neuke. net alsof da daar iets mis mee is. kom eens buiten ulle kerk en stop me grieten daar scheef door te bekijke)
|
08/02/12 11:18
|
lespoire
|
Tuurlijk wel, maar ze moeten dat niet als ze vrijgezel zijn. Tenzij ze sociaal achtergesteld zijn.
Ksnap u niet zenne. Alsof ik niemand zou vinden voor seks (?!). Was mijn vraag totaal niét he.
Ik ben trouwens ook wel wat kieskeurig he.
|
08/02/12 12:36
|
Halcyon
|
als ge daar over nadenkt is het eigenlijk zo belachelijk dat ge u druk moet maken dat mensen zouden denken dat ge 'easy' zijt. Als ge (als vrijgezel dan) zin hebt in seks en ge kent iemand die ge aantrekkelijk vindt die op dat moment ook zin heeft in seks, zie ik daar echt geen fout in.
|
08/02/12 12:44
|
Bartmannnn
|
Haha amai, da vraag ik mij ook echt al lang af
Maar ik ben dan ook veel te kieskeurig
Kmoet wel zegge da ge daar na nen tijd ni meer zo hard op begint te focussen.
Nu zit'k al in zo'n fase da alsk dan is een griet wil volstouwen dat wel ineens deftig moet zijn en met een relatie.
Voor iemand voor gewoon mee te poepen te zoeken bennek ook altijd veel te zat en beginnek altijd direct over hoe zalig da mijne penis wel ni is
|
08/02/12 12:53
|
NoUse
|
grappig hoe iedereen nu gaat denken over hoe ze het best een gesprek zouden starten met u zonder dat het opvalt dat ze hun eigen gewoon willen verkopen..
|
08/02/12 13:02
|
Daav
|
grappig hoe iedereen nu gaat denken over hoe ze het best een gesprek zouden starten met u zonder dat het opvalt dat ze hun eigen gewoon willen verkopen.. relevant
|
08/02/12 13:05
|
lespoire
|
grappig hoe iedereen nu gaat denken over hoe ze het best een gesprek zouden starten met u zonder dat het opvalt dat ze hun eigen gewoon willen verkopen..
valt best wel mee ze
|
08/02/12 13:08
|
NicolasJazz
|
Voor iemand voor gewoon mee te poepen te zoeken bennek ook altijd veel te zat en beginnek altijd direct over hoe zalig da mijne penis wel ni is
Wel, geloof het of niet, maar de mijne is nòg zaliger!
|
08/02/12 13:12
|
NoUse
|
Wacht gewoon tot ge toevallig met iemand nice aan de praat geraakt en breng dat dan subtiel aan.. Er bestaan niet echt regelkes voor ze
Veel moeite moet ge toch niet doen als ge iemand met potentieel gevonden hebt..
|
08/02/12 13:15
|
kipknot
|
Allé man, tegen dat ik te zat ben voor seks, moet ik echt al niet meer op mijn benen kunnen staan.
|
08/02/12 13:15
|
Bartmannnn
|
Allé man, tegen dat ik te zat ben voor seks, moet ik echt al niet meer op mijn benen kunnen staan.
Ah nee da bedoelk ni, gewoon zo zat dat er niks nuttig uitkomt
|
08/02/12 13:18
|
b00n
|
call me
|
08/02/12 13:21
|
FreeHug
|
call me
Die ondeugende knipoog zou u direct toegang verschaffen tot mijn slip als ik een griet was. En debiel.
|
08/02/12 13:38
|
onmenselijk
|
hahahaha freehug da was echt exact wa ik dacht
|
08/02/12 13:44
|
ScruffyMacJohn
|
zei er hier iemand seks?
naah t suckt om effe zonder te zitte, k begrijp t topic-start-ding goed genoeg.. maar denk toch dat ge dingen zoals deze gewoon een beetje aan de natuur ( of lot of hoe get ook wilt noemen) overlaat.. ben ook van mening dat ge nie met one-night-stand dingen moet beginne, is gewoon over t algemeen vrij tot zeer ontgoochelend
|
08/02/12 14:58
|
onmenselijk
|
hangt toch af van persoon tot persoon of zoiets ontgoochelend is? Zowel de persoon die ge meeneemt (of die goed aanvoelt wa ge wilt of niet, of ge beiden hetzelfde wilt, etc) als gijzelf als persoon - de ene vindt seks iets kei speciaals da ge enkel me uw lief moet hebben, de andere niet. Ik vind da altijd irritant als mensen veralgemenende opmerkingen maken over dingen die te maken hebben met seksualiteit omda zoiets echt héél persoonlijk is. (had ge nu bv. gezegd "alle one-night-stands die ik tot nu toe heb gehad waren voor mij vrij tot zeer ontgoochelend" had het mij nie geboeid, ma kzen maar aant zagen he)
|
08/02/12 15:22
|
ScruffyMacJohn
|
@ onmenselijk : sorry voor mijn veralgemening, had ik duidelijk niet moete doen.
Wel geloof ik toch in mijn theorie dat ge meer kans hebt op degelijke/goede seks als ge tijd neemt om mekaar te leren kenne, en na een tijdje wel weet waar uwe partner zot van wordt..maar das maar een persoonlijke mening, k heb er geen studie van gemaakt
|
08/02/12 15:26
|
onmenselijk
|
Vind ik ook voor mij ze, maar ge kunt evengoe ne fuckbuddy goe leren kennen hé
|
08/02/12 15:40
|
| |
|