| |
|
sixXVI
|
dit is voor de dames hier
wat zou wel en niet mogen bij het uiterlijk van jullie lief
en de reden mag er ook altijd bij
1 : baard
2 : short dragen maar echt elke dag en bij alles
3 : tattoos
4 : septum
5 : hanekam
|
07/02/12 19:30
|
ETTOL
|
Ik peis dat enkel de short (zo ken ik iemand) en de septum mij zouden storen voor de rest...
|
07/02/12 19:35
|
nathaliehh
|
1: Jep, maar niet te lang
2: In de winter geen short wtf
3: Mag, maar niet overdreven en zeker niet te groot en te opvallend
4: Nee
5: Als hij er mee staat mag het
|
07/02/12 19:36
|
californiagirls
|
Overduidelijk da het over u gaat, schrijf u is in op een datingsite
|
07/02/12 19:38
|
Decembers
|
och, alles zou mogen hoor,
het karakter is belangrijker.
allé, ik kan nu moeilijk zeggen wat wel of niet zou mogen,
dat hangt af van hoe mijn lief zou zijn, en of ik zou vinden dat
dat bij hem past. Al zou ik echt niet snel iets gaan verbieden ofzo :' )
|
07/02/12 19:38
|
mawy
|
1 : een beetje stoppels çava, maar een echte baard, nee, bah :' )
2 : long live shorts! allee, ik zie shorts zoals de shorts die the average showganger draagt.
3 : the more the better! grawtch!
4 : no fucking way!
5 : nah, gewoon echt niet mijn ding.
|
07/02/12 19:39
|
TouchedByLove
|
ik ben niet zo heel kieskeurig maar ik vind zo van die bling bling dingen bij jongens helemaal niet mooi. Oorbellen zijn voor mij echt het einde. Ik heb ook een hekel aan jongens met echt heel lang haar. Voor de rest weet ik momenteel niets nu.
|
07/02/12 19:41
|
xRauwrr
|
Da's toch suuuuperpersoonlijk langs twee kanten?
Als dat bij die persoon past, heb ik bij geen van de 5 moeite. Bij de meeste in tegendeel zelfs. Maar bij 1: zo'n slordig wannabe stoppelbaardje van 3 dagen en een baard tot op de grond vind ik maar niks.
|
07/02/12 19:41
|
MorphinePrincess
|
Beetje baard mag altijd, maar gene jesusbaard aub!
en tattoo's en piercings heb ik geen probleem mee, alst ni teveel vant goeie is ^^
voor de rest maakt het mij niet uit!
|
07/02/12 19:50
|
BreeVandeKamp
|
Couldn't care less.
Zolang die maar goe in bed is en ik der goe mee kan praten nadien (of voordien of tijdens).
En die moet da 'iets' hebben waardak voor smelt en waardoor ik der constant aandenk.
|
07/02/12 19:50
|
MetalGirl
|
haaa dat is een septum, dank u google
van mij mag alles van die dingen. Zo lang die er maar een beetje proper uit ziet. Ik ben geen fan van die stierenringen. Maar hey als mijn lief dat tof vind dan kan ik daar best met leven.
Ik zou ook niet staan springen voor een hanenkam omdat ik dat nogal puberaal vind en niet op zoek ben naar een eeuwige rebelse puber. Of toch niet zo ene die dat noodzakelijk vindt omdat altijd en overal aan iedereen duidelijk te maken.
Maar als die zijn karakter ok is dan zou mij dat geen zak kunnen schelen. En het gaat vooral om hoe die er in het totaal uit ziet he.
Zo lang die er proper genoeg uit ziet zodat ik die nog wil kussen is het goe genoeg.
|
07/02/12 19:51
|
Daav
|
Overduidelijk da het over u gaat, schrijf u is in op een datingsite
Dit. Iemand heeft wel een héél grote confirmatie drang.
Alsook, uiterlijk is zo passé. Persoonlijkheid is sexy. I'd fuck the shit out of a nice personality any day.
|
07/02/12 19:51
|
dmndcks
|
1: heel zeker!
2: short in de winter? Buh die moet kou lijden hè ni ik : D
3: geen probleem, maar liefst ni een heel lichaam vol
4: lelijkste piercing ever dus no
5: nee!
|
07/02/12 19:53
|
MetalGirl
|
haja als gij iets van die dingen gaat veranderen enkel en alleen om aan een lief te geraken dan zijt ge een watje.
wat niet wilt zeggen dat ge heel uw leven er hetzelfde bij moet blijven lopen en dezelfde stijl moet blijven hebben
|
07/02/12 19:54
|
Viscera
|
1 : zeker wel, als die mooi verzorgd is en niet te lang
2 : fuck nee das marginaal zo gasten die da echt bij alles dragen en zeker in de winter ni
3 : zeker wel
4 : hangt er van af of hem dat staat of niet
5 : zeker wel
|
07/02/12 19:56
|
Carolily
|
1 : baard
Een beetje
2 : short dragen maar echt elke dag en bij alles
NOOIT!
3 : tattoos
JA
4 : septum
mag
5 : hanekam
Als dat die persoon staat
|
07/02/12 20:00
|
Jolene1
|
1 : Als het verzorgd is wel
2 : Bwa. Liever niet nee
3 : Zo lang het geen tribals zijn ofzo
4 : Néh
5 : Het is wel sexy, maar thanks but no thanks.
On the other hand, zo'n kapsel dat langs de zijkant kort is en vanboven nonchalant lang: OM NOM NOM
|
|
naughtygames
|
1 : baard: ik hou van stoppelbaardjes. (En ik ben dus ook -gespeeld- slechtgezind als hij zich geschoren heeft.)
2 : short dragen maar echt elke dag en bij alles: Lange broeken zijn zoveel mooier! In de zomer mag die van mij shortjes dragen natuurlijk, maar in de winter is dat maar raar. Nuja, als die dat zou doen zou ik die dat niet verbieden, maar ik zou liever hebben van niet.
3 : tattoos: Maakt mij niks uit. Sommige jongens passen bij tattoos, anderen niet. En sowieso geen marginale tattoos.
4 : septum: Liever niet, maar als dat nu zo zou zijn, zou ik niet klagen.
5 : hanekam: Idem septum.
|
|
OrphanMae
|
1: als hij dat wil
2: nee
3: nee
4: nee
5: nee
|