| |
|
JuicyLove
|
Deze periode moeten wij in c# een spel maken, wij hebben gekozen voor BlackJack, maarrrrr de design moeten we dus ook zelf maken, geen van ons beide is ne crack in photoshop (of een ander programma) dus zoeken wij iemand die ons wa wilt verder helpen ... tis niks supergroot of mega ingewikkeld wat we nodig hebben, maar iemand moet het natuurlijk willen doen. Meer info moogt ge altijd komen vragen
|
06/02/12 10:49
|
filip
|
scan kaarten in via de scanner?
|
06/02/12 11:09
|
JuicyLove
|
kaarten hebben we niemeer nodig, zoiets wel, gewoon die tafel.
|
06/02/12 11:12
|
DiZKoTrUt
|
Als je de basis van illustrator onder de knie hebt is dit toch wel een eitje?
|
06/02/12 12:18
|
JuicyLove
|
ik heb geen basis van illustrator?
|
06/02/12 12:33
|
FreeHug
|
Compleet off-topic, maar is het raar dat ik een griet die kan programmeren, bijzonder geil vind?
|
06/02/12 13:10
|
DiZKoTrUt
|
Niets noppes nada? Voor wat staat die multi in multimedia jong?
|
06/02/12 13:18
|
JuicyLove
|
haha, ik ben nie van plan er geld aan te geven toch merci
ennnn, wij hebben vorig jaar wel een paar uurtjes photoshop gekregen, maar daar stopt het dan ook bij...
en lol, tis nie dat ik écht kan programmeren
|
06/02/12 13:31
|
Paradiseofrave
|
Als ge de eerste keer drank gaat bestellen tijdens een avond café geeft ge meer dan 3 euro uit (en daar moet ge nog maar met 2 mensen voor zijn). Don't be cheap.
|
06/02/12 13:59
|
BreeVandeKamp
|
haha, ik ben nie van plan er geld aan te geven toch merci
Maar wel profiteren van andere mensen hun talent/kennis?
Ugh, zo'n mensen zijn hatelijk.
doe iets da ge wel zelf kunt, das uw opdracht.
|
06/02/12 14:11
|
JuicyLove
|
Als gij dat profiteren noemt, ok... Ik wil gewoon dat da wa fatsoenlijk is, en zelf gaat ons da nie lukken. Alé dan gaat het er gewoon amateuristisch uitzien, en da zou jammer zijn. Ik dwing niemand om da te maken hé seg, ik vraag gewoon óf iemand da wilt doen, indien ik niemand vind zullen we het toch zelf moeten doen ja, dan is het zo.
|
06/02/12 14:16
|
ChewChewMelon
|
Ik wil dat wel doen, maar tegen wanneer moet je het hebben? Ik heb het tamelijk druk op het moment.
|
06/02/12 14:32
|
JuicyLove
|
liefst vrijdag of zaterdag...
|
06/02/12 14:38
|
nimmegeers
|
Waarom vraagt ge dat niet aan iemand uit uw richting? Er zal daar toch wel 1 iemand bijzitten die goed is in design dingen? :' )
En uiteindelijk is dat toch niet erg dat uw design amateuristisch is want ge krijgt toch vooral uw punten op het programma zelf.
|
06/02/12 15:04
|
Paradiseofrave
|
Voor ge tijd steekt in die grafische shizzle zou ik gewoon een command-line black jack programmeren. Dan hebt ge de essentie toch al gemaakt.
|
06/02/12 15:14
|
ruzzell
|
Voor ge tijd steekt in die grafische shizzle zou ik gewoon een command-line black jack programmeren. Dan hebt ge de essentie toch al gemaakt.
Geen cl-blackjack maar gewoon een hele basic layout. Zo in elkaar gesleept in Visual Studio.
|
06/02/12 16:42
|
Paradiseofrave
|
Geen cl-blackjack maar gewoon een hele basic layout. Zo in elkaar gesleept in Visual Studio.
Ik vind u niet tof.
|
06/02/12 17:07
|
defeater
|
Zag ik daar slepen? Dat moet een grapje zijn toch?
Wat voor applicatie moet je eigenlijk maken? WPF, Windows-Forms, web applicatie, Silverlight,... ?
|
07/02/12 01:24
|
| |
|