| |
|
| 1 jaar Australie - september 2012 |
Xanthine
|
Na mijn succesvolle roadtrip in de USA vorig jaar, heb ik besloten om het dit jaar wat groter aan te pakken.
Het idee is dus om een camper te kopen, en daarmee van Perth tot Brisbane (of omgekeerd) te rijden op een jaar tijd. De bedoeling is ook om daar te werken, en dus enkele weken/maanden op dezelfde plaats te blijven, totdat we daar zowat alles gezien hebben.
Wanneer? van september-oktober 2012 tot sept-okt 2013 (visum is 1 jaar geldig, maar kan een 2de maal aangevraagd worden, voor als je nog een jaar wil blijven)
Waar? Westkust naar de Oostkust (of omgekeerd) via het Zuiden.
Wie?
- Man/vrouw tussen 20-25 jaar oud.
- Geen strafblad
- een budget van ongeveer 8000 euro.
- gemotiveerd, en niet te kieskeurig met jobs.
- bereid om een aantal keer samen te zitten en de reis SAMEN te plannen.
(Ik sta open voor aanpassingen, ik ben geen moeilijke mens En ja ge hebt echt 8000 euro nodig, ik heb geen goesting om na een maand of 5-6 u te moeten sponsoren + ge moet u vliegticket ook nog kunnen betalen)
|
05/02/12 14:43
|
yveske23
|
ja lap, ik ben te oud!
|
05/02/12 15:12
|
Halcyon
|
het idee om met iemand te gaan die ge totaal niet kent lijkt me wel leuk voor in een film, maar in real life is de kans volgens mij echt zo groot dat 'samen uit, samen thuis' niet meer geldt na een aantal maanden
|
05/02/12 15:16
|
weird021
|
Als de wereld op 21 december 2012 vergaat wil ik bij men familie, owja en ik voldoe niet aan de criteria, sorry.
|
05/02/12 15:23
|
Nakkeskud
|
Zou ge dat niet beter vraag op een reisforum? Allé, daar lijkt me dat daar meer zulke die-hards zitten..
|
05/02/12 15:25
|
Xanthine
|
Zou ge dat niet beter vraag op een reisforum? Allé, daar lijkt me dat daar meer zulke die-hards zitten..
Ook gedaan ^^
|
05/02/12 15:33
|
OrphanMae
|
Ik ken iemand die dat wil doen ! Ze is nu juist op reis, zal het haar vragen als ze terug is..
|
05/02/12 16:06
|
Xanthine
|
Ik ken iemand die dat wil doen ! Ze is nu juist op reis, zal het haar vragen als ze terug is..
super!
|
05/02/12 16:32
|
AlvlezigeKlier
|
Fantastisch idee, jammer dat ik iets te onvolwassen ben.
|
05/02/12 16:49
|
KissTheGun
|
Ge hebt zo'n forum waar ze altijd reisgenoten zoeken.
Voor de rest zeg ik "fuck Australie", iedereen gaat daar continu naartoe en beih beih beih (sorry, ik ben gedrustreerd door australie haha). Is uw budget trouwens 8000 met vliegtickets inbegrepen? Ge moet rekenen dat ge er ongeveer 1000 euro per maand opdoet, en uw ticket is ook al gemakkelijk 1000 euro. Dus weeeeerken gelijk ne zot daar!
|
05/02/12 18:55
|
ikbenfluffy
|
Ik zou uw profiel wat duidelijker/gedetailleerder invullen, god weet wat voor iemand gij zijt.
|
05/02/12 18:57
|
Jaikalymaa
|
Ik zou uw profiel wat duidelijker/gedetailleerder invullen, god weet wat voor iemand gij zijt.
Ja, want adhv oppervlakkige gegevens op noxa kan je meteen afleiden hoe iemand is hahahaha
Ik denk wel dat er eerst een gesprek komt indien er iemand gevonden wordt om te zien hoe het klikt enal.
|
05/02/12 19:37
|
ikbenfluffy
|
Tuurlijk niet, maar ik heb toch een bepaald type mens die - ondanks een eventueel goed karakter etc - toch niet in aanmerking komt voor mij om mee naar het buitenland te gaan. Het geeft wel een richtlijn eh, een gesprek vind ik vanzelfsprekend!
|
05/02/12 20:52
|
Xanthine
|
Tuurlijk niet, maar ik heb toch een bepaald type mens die - ondanks een eventueel goed karakter etc - toch niet in aanmerking komt voor mij om mee naar het buitenland te gaan. Het geeft wel een richtlijn eh, een gesprek vind ik vanzelfsprekend!
Als gij een prachtig gespierde kerel zoekt om mee op reis te gaan, zijt ge aan het verkeerde adres. Dat is alles wat ik van u reactie kan afleiden.
|
05/02/12 21:04
|
dmndcks
|
Als gij een prachtig gespierde kerel zoekt om mee op reis te gaan, zijt ge aan het verkeerde adres. Dat is alles wat ik van u reactie kan afleiden.
Ja gespierd zijt ge niet he
|
05/02/12 21:05
|
Xanthine
|
Ja gespierd zijt ge niet he
ach, voor een wasdraad mag ik niet klagen
|
05/02/12 21:21
|
ashling
|
Moest ik het geld hebben en geen student meer zijn zou ik meegaan!
|
05/02/12 23:07
|
Shipwreckage
|
das wel lang om een jaar met een vreemde rond te hangen, als dat dan serieus tegensteekt...
zou ge niet eerst beter met die persoon op proefreis gaan voor een maand of 2,3?
Ik bedoel een jaar met een total stranger kan voor enorm veel problemen zorgen. Ge zit in een camper, minimum privacy en ge zit op constant op elkaars lippen. ik doe roadtrips met vrienden en neven en ik kan u zeggen ik ben die al kotsebeu na een maand continu bij elkaar te zijn.
onderschat da niet, zeker in een reis met onzekerheden
|
06/02/12 00:01
|
| |
|