Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
25/05/12 00:17
Online: 72
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Reizen «    ( 2 / 2 )    »
1 jaar Australie - september 2012

threatsignal

De vraag is wilt iemand zo een serieus budget eraan spenderen?
06/02/12 11:04
ChewChewMelon

Quote door Shipwreckage
das wel lang om een jaar met een vreemde rond te hangen, als dat dan serieus tegensteekt...

zou ge niet eerst beter met die persoon op proefreis gaan voor een maand of 2,3?
Ik bedoel een jaar met een total stranger kan voor enorm veel problemen zorgen. Ge zit in een camper, minimum privacy en ge zit op constant op elkaars lippen. ik doe roadtrips met vrienden en neven en ik kan u zeggen ik ben die al kotsebeu na een maand continu bij elkaar te zijn.

onderschat da niet, zeker in een reis met onzekerheden

Wat hij/zij zei.

Zou je niet beter eerst gewoon elkaar beter leren kennen? Je kunt na een eerste ontmoeting op café al veel zeggen van elkaar en of je elkaar tof gaat vinden of niet.

Zo ben ik bijvoorbeeld met FlyingMonkeyMaster voor een maandje op reis gegaan met 15 anderen en wij waren 6 ofzo van die mensen wel al enorm beu gezien na een week, gewoon omdat hun persoonlijkheden ons enorm hard tegenstaken. En wij hadden daarvoor zelfs ontmoetingsgesprekken enzo en dat viel allemaal wel mee, maar op reis was dat dan helemaal anders.
06/02/12 11:27
PixieDust

Het klinkt op zich wel leuk :)
06/02/12 18:41
TonightWeDieTogether

weird way to pick up chicks dude
07/02/12 00:01
Ayel

Damn, moest ik 8000euro hebben rondslingeren : direct!
09/02/12 22:39
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.018800 seconden.