| |
|
Asphyxious
|
Vandaag een gesprek gehad met een paar random vriendinnen dat mij tot nadenken heeft gezet,
tot nu toe dacht ik dat je niet veel verkeerd kon doen met een sport te beoefenen, maar volgens die meisjes dus wel.
Concreet ging het in mijn geval over dat mijn sport (boksen) gay was, en onaantrekkelijk om te doen. Ik kan begrijpen dat niet ieder meisje een spierbundel wilt, maar ik had nooit gedacht dat ik daar echt benadeeld door zou zijn.
Om dat om te gieten naar een vraag:
Op welke sporten knappen meisjes af en wat zijn dan de sporten die de aantrekkelijkheid van een man vermeerderen?
|
02/02/12 18:42
|
naughtygames
|
turnen ofzo zou ik niet echt aantrekkelijk vinden, maar ik denk dat als ik verliefd op iemand ben, het me echt niet uitmaakt wat die doet.
|
02/02/12 18:47
|
Treinplanner
|
Oei ik had er eigenlijk geen idee van dat het zo'n afknapper was, en dat boksen gay is begrijp ik al helemaal niet.
Ok ik hou ook niet van een mega strakke spierbundel, maar ik denk niet dat alle boksers zo zijn.
Ghoh welke sport zou ik een afknapper vinden.. ik ga daar eens over nadenken.
|
02/02/12 18:48
|
mamihlapinatapai
|
ik denk dat ik zo goed als elke sport een afknapper zou vinden, behalve rugby of american football en tennis . De sporten waar ik vooral zou op afknappen zijn zwemmen en voetbal.
maar boksen zou ik nu niet bepaald "gay" vinden. eerder lekker
|
02/02/12 18:49
|
inhpets
|
Vissen, voor zover dat een sport is natuurlijk. Eerder hobby ofzo. Boksen zou voor mij precies toch ook een klein beetje een turn-off zijn, maar ik zou er zeker niks voor 'laten'.
|
02/02/12 18:49
|
Treinplanner
|
Golfers, maar dat komt meer omdat in mijn hoofd dat allemaal grote ralph lauren snobs zijn, of zeilen ofzo.
|
02/02/12 18:50
|
BRENDAPRINSESSHIT
|
Ik vind het persoonlijk wel nie zo mooi als een jongen echt heel gespierd is maar wat afgetraind is zeker niet lelijk!
Maar idd, al deed mijn liefje nu ballet of synchroonzwemmen of net weer de 'aller mannelijkste' sport die er is, het blijft een leuke persoon dus ik zie er niet echt nadelen in.
Behalve wanneer sport belangrijker als mij zou zijn, dat zou ik nie tof vinden
|
02/02/12 18:51
|
neighborhoods
|
Maakt men daar tegenwoordig ook een big deal over? Ik vind dat niet aantrekkelijk of onaantrekkelijk. Buiten kunstschaatsen gaat er misschien een beetje over. Maar inderdaad: als ge echt verliefd zijt, maakt dat toch niets uit?
|
02/02/12 18:59
|
Bonesy
|
Moest mijn lief kerling spelen zou ik gewoon hard lachen. Afknappen op een sport doe ik niet denk ik.
|
02/02/12 19:03
|
lespoire
|
Boksen is zeker niet gay, eerder te macho voor mij
ik vind het enerzijds leuk als een jongen sport omdat hij dan meestal ook wel op zijn lijf let.
anderszijds kruipt er soms véel tijd in. Bij voetbal ben je al snel 4 dagen onbeschikbaar, ik vond dat echt juk bij mijn vorige relatie; wil absoluut gene voetballer (op iet of wa niveau) meer..
Tennis is te snob.
Motocross, dat lijken mij te grote bad boys.
Doe mij maar ne hardloper, best wel sexy! of ne zwemmer: nice V-shape
ALSOF ik iets te kiezen heb damn. Laten we het houden op goeie looks, brains, funny & nice clothing; dat wordt al moeilijk genoegi
|
02/02/12 19:04
|
jesss
|
Hmm boksen is niet gay, ik vind dat wel een 'domme' sport, als in: ik zou er geen 5 min op kunnen staan kijken en ik heb een beeld van mannen die boksen dat dat allemaal domme mannen zijn (wat natuurlijk niet zo is, maar ik heb zo'n beeld in mijn hoofd)
Op zich maakt het niet uit welke sport een man doet. Tenzij dat heel erg het uiterlijk beïnvloedt, zoals bodybuilding ofzo? Ik zou ook niet gelukkig zijn met iemand die enorm fanatiek sport, bijvoorbeeld een prof-voetballer. Ik ben zelf helemaal niet zo sportief dus ik kan me maar moeilijk zo'n leven indenken.
|
02/02/12 19:07
|
overjoyedretard
|
hoogstwaarschijnlijk gaat het vooral over de stereotiepe associatie die wordt gemaakt met het volk dat een bepaalde sport beoefent
anderzijds, als ge rekening zou moeten houden met wat ze denken over uw sport hoor ik de zweep al knallen
|
02/02/12 19:12
|
MMetamorphosis
|
gewichtheffen ofzo zou ik nie aantrekkelijk vinden, of zo pure 'look at my muscles growing bigger and bigger' dingen beh. maar gelijk dingen waardoor ge er gezond uitziet en een goede conditie hebt vind ik wel cool.
|
02/02/12 19:12
|
Asphyxious
|
@Lespoire
En boksen als 'te macho', is dat dan op zich geen afknapper? En wat houdt 'te macho' zijn in? (en als een bokser zich absoluut zo niet gedraagt, maar net nederig is) Of de tijd die er in kruipt? (bij mij is dat iedere dag buiten woensdag, maar wel maar een uur en half ofzo, dat belemmert weinig vind ik)
Is veel spieren hebben dan zo'n afknapper?
@overjoyedretard
geinteresseerd zijn in wat vrouwen over 't algemeen denken over iets impliceert niet dat ik een sloef ben, vind ik.
|
02/02/12 19:17
|
ikbenfluffy
|
Of de tijd die er in kruipt? (bij mij is dat iedere dag buiten woensdag, maar wel maar een uur en half ofzo, dat belemmert weinig vind ik)
Is veel spieren hebben dan zo'n afknapper?
Shit zeg, meer dan 2 dagen per week is echt te veel! En maar anderhalf uur?! Aangenomen dat het netto-tijd is, is het nog te veel, laat staan bruto-tijd!
|
02/02/12 19:24
|
UnmaskedxFear
|
Ik vind boksen juist vet! Kunstschaatsen en ballet lijkt mij eerder gay dan boksen hoor
|
02/02/12 19:26
|
DANCEDANCE
|
Fitnesse. Bodybuilding. Die toestanden, yuk
|
02/02/12 19:34
|
| |
|