| |
|
Twillightzone
|
Ik weet niet waar jullie bokslessen volgen, maar waar ik trainde draaide het toch meer om strategie, dus 'dom'?
|
04/02/12 00:05
|
KissTheGun
|
Ik wou nooit ne voetballer, maar de twee grootste "liefdes" uit mijn leven waren voetballers. Na die eerste had ik voor mijzelf bepaald dat ik nooit meer ne voetballer moest hebben, maar kijk ja .. Ik werd verliefd op ne andere voetballer! Ik begon da nog leuk te vinden om diene zien rond te lopen in zijn trainingpak, en die voetbalbenen en dergelijke waren ook mooi meegenomen. Daarnaast had diene een geweldig lijf door zijn werk, en diene reed met de moto dus ik was helemaal verkocht. Ik heb ook ooit kortstondig iets gehad met ne wielrenner (het was geen relatie of whatever, een tussendoortje pakt) maar ik knapte echt zo gigantisch hard af op da fietsen da ik snel ben gaan lopen. Maar dat alleen al maakt duidelijk dat ik ni verliefd was.
Ik denk da als ik verliefd ben, de hobby mij ni uitmaakt. Zolang hij er ni 7/7 met bezig is, natuurlijk. Maar met mijn voetballers moest ik toch rekenen op zo'n 3 avonden en 1 dag per week da hij ging trainen / wedstrijd had. En dan nog zaalvoetbal. Maar oke. Het ergste vond ik vroeg moeten opstaan voor zo'n match :' )
Ik hecht meer belang aan iemand zijn job, trouwens.
|
04/02/12 07:52
|
Raawn
|
ik zou t fijn vinden mocht mn lief een sport hebben..
Als 't maar iets inhoudt dat hem gelukkig maak( oh de cliché) maar echt, liever een lief da zn frustraties ergens op kan uitwerken en gelukkig terugkeert dan dat 'm zich dikvreet en zuipt ofzo.
Als 't maar geen ballet is..
|
04/02/12 11:51
|
Daav
|
Ge kunt u ook uitleven in 'bedsport', just saying. Ik denk wel dat een aantal kerels daar wel gelukkig van worden.
|
04/02/12 11:55
|
analekanale
|
turnen, ballet, kunstschaatsen... not so hot boksen vind ik nog wel çava, maar da's zo'n agressieve sport.. en wie weet in welke toestand komt hem dan terug van een wedstrijd enzo..
|
04/02/12 13:58
|
judogans
|
Ik denk dat die random vriendinnen van u een beetje dom zijn als ze zeggen da boksen gay is :'' )
|
04/02/12 15:18
|
FREAKSTY
|
De dikke nekken sporten. Zeker ene die tennis speelt. Bah, bah.
Ik zie ze rondhuppelen met een wit shortje waar allerlei dingen uithangen...
Alleen Hugh Grant in Two Weeks Notice kan mij bekoren in zo'n geval. Ene die vecht is dan nog heet.
|
04/02/12 17:23
|
Matva
|
'k zou dat niet eens zou erg vinden, 'k zou me gewoon de hele tijd zorgen maken om zijn geaardheid...
Ja voila, dat bedoel ik dus met die kortzichtigheid ^^
Als er een jongen 10 jaar geleden zou dansen zou iedereen dat hier super gay vinden. Nu al die flauwe, afgekookte dansprogramma's op TV zijn gepasseerd is dat ineens mega cool en sexy als een jongen dat doet. lolwut
|
04/02/12 18:06
|
Asphyxious
|
@Judogans
Normaal gezien zou ik niet in paniek schieten, moesten die random vriendinnen effectief dom zijn, het verontrustende was dat ze dit net absoluut niet zijn. Ze vinden het een domme machosport, en het geknuffel en half naakt ronddansen belachelijk.
Ze lachten met mijn uitleg over hoe nobel boksen wel niet is, en dat boksers elkaar waarderen omdat ze de andere dwingen tot grootsheid. Maar goed, ik ben al gerustgesteld. Ik heb vrede met het feit dat sommige meisjes anti-gespierd zijn, dat zijn toch meestal mijn type meisjes niet. En dat er veel tijd in kruipt vind ik ook geen bezwaar, alles wat je goed wilt doen en het uiterste mee wilt bereiken kost veel tijd, meisjes die al mijn tijd op willen eisen zijn ook meestal mijn type niet hoera
|
04/02/12 18:11
|
Wakkie
|
Ben blij als ze sport doen
En nie gewoon fitness, maar echt sport.
|
05/02/12 00:33
|
musicofthemoon
|
De dikke nekken sporten. Zeker ene die tennis speelt. Bah, bah.
Ik zie ze rondhuppelen met een wit shortje waar allerlei dingen uithangen...
.
zo erg 'dikke nek' is tennis nu toch ook weer niet hé?
maar k'zou natuurlijk ook liever een jongen hebben da geen tennis speelt.
|
05/02/12 02:27
|
Jinx
|
pfft wa maakt da nu uit, een meiske moet verliefd worden op u, en nie op uw sport.
mijne vent doet aan fitness, powertraining en kickbox. en het enige wat ik ambetant vind aan al die dingen is dat hij van die vieze shakes drinkt, en die bekers stinken megahard tegen de tijd da ik die moet afwassen 0_o
Als ge uw liefke graag ziet dan gaat ge die aanmoedigen in zijn sport, hoe gay ge het ook vindt dat is een hobby, een deel van het leven van die persoon... steun die er dan wa in!
met al ulle gezeik da ge ne gast nie moet hebben als die tennist of zwemt ofzo
|
06/02/12 11:09
|
catonthewall
|
Ik zou niet afknappen op een bepaalde sport of hobby denk ik, maar wel op de ambitie waarmee de sport/hobby beoefend wordt: er moet ook tijd overblijven voor de relatie.
Als de sport trouwens een probleem is voor een potentiële partner en gij die sport heel graag beoefent in die mate dat het een deel van u is, dan lijkt het me dat die potentiële partner toch niet zo goed bij u past en is het probleem dus ook opgelost .
|
06/02/12 12:17
|
FreeHug
|
@Judogans
Normaal gezien zou ik niet in paniek schieten, moesten die random vriendinnen effectief dom zijn, het verontrustende was dat ze dit net absoluut niet zijn. Ze vinden het een domme machosport, en het geknuffel en half naakt ronddansen belachelijk.
Ze lachten met mijn uitleg over hoe nobel boksen wel niet is, en dat boksers elkaar waarderen omdat ze de andere dwingen tot grootsheid. Maar goed, ik ben al gerustgesteld. Ik heb vrede met het feit dat sommige meisjes anti-gespierd zijn, dat zijn toch meestal mijn type meisjes niet. En dat er veel tijd in kruipt vind ik ook geen bezwaar, alles wat je goed wilt doen en het uiterste mee wilt bereiken kost veel tijd, meisjes die al mijn tijd op willen eisen zijn ook meestal mijn type niet hoera
Maar ge gaat altijd liefhebbers en tegenstanders hebben he, bij eender welke sport. Elke sport kent zo zijn vooroordelen, en intelligentie sluit het hebben van vooroordelen jammer genoeg niet altijd uit.
Als een kerel tegen mij zegt dat hij aan figuurschaatsen doet, gaat mijn gaydar ook automatisch af hoor. Ook al zijn dat meestal zwaar afgetrainde atleten die veel opofferen voor hun sport.
|
06/02/12 13:02
|
kipknot
|
Mijn sport is toppenbiljart, daar zijn geen spieren en andere vormen van een godenlichaam inbegrepen.
|
06/02/12 17:12
|
MetalGirl
|
ik wil niet zo een sportfreak omdat die meestal van die vriendinnekes willen die ook kei veel naar de fitness gaan. En ik haat sporten en fitness al helemaal
|
06/02/12 18:46
|
Asphyxious
|
er zijn ook sportfreaks die dat net absoluut niet willen hoor.
|
06/02/12 19:35
|
Vierge
|
Zo powertraining, lijkt me eerder een afknapper. Maar 't gaat em er toch vooral om hoe ze ermee omgaan? Niet overdrijven, gezond evenwicht, ....
|
07/02/12 11:31
|
Asphyxious
|
Techniek, uithouding en kracht vooral. Powertrainen maakt u sloom, en speed is power
|
07/02/12 21:37
|
freeforlunch
|
Ik zou een jongen die ballet doet echt awesome vinden, dan kan die mij wat moves leren. Of ballroom yeeee. Maar 't maakt mij niet zo veel uit, die van mij fietst enkel naar het station en terug
|
11/02/12 17:37
|
| |
|