| |
|
FreeHug
|
Dat is ook zo, maar verliefd, dat ben ik al vaker geweest, en wil niet nog eens verdwalen in een verhaaltje. Ik denk niet dat hij mij ziet als een groen blaadje (? denk, ik vertrouw er op) dus voor de rest, inderdaad, hoop ik dat het gewoon een kwestie is van niet te struikelen. Net zoals je dat niet doet bij een vriendje die maar drie borstharen heeft of eentje die weent als hij heeft gezopen. Zijn gebrek zal zijn leeftijd zijn, net zo goed als dat mijn gebrek is
Maar, het kan toch geen kwaad als een groen blaadje? Zolang hij u niet ziet als enkel een groen blaadje alleszins.
|
06/02/12 13:05
|
MetalGirl
|
wie zegt dat? misschien is die nog wel maagd
|
06/02/12 23:00
|
BreeVandeKamp
|
Die heeft me gistere gebeld om te zegge da em ne beest in bed is. En da em al mijn dromen wilt waarmaken, maar kzei 'nee schatke, ik doe ni aan charity'.
|
07/02/12 01:12
|
FreeHug
|
Die heeft ervaring = mad skills.
Eigenlijk hangt dat voor het grootste deel af van zijn mentaliteit, niet zijn leeftijd.
|
07/02/12 10:03
|
BreeVandeKamp
|
Eigenlijk hangt dat voor het grootste deel af van zijn mentaliteit, niet zijn leeftijd.
Ik blijf bij ouder = meer ervaren. En let's face it, die weet dan ondertussen ook al wa een vrouw graag heeft in bed, é = SKILLS.
Behalve als da echt een muurbloempje is (wa ik betwijfel, want khad gelezen da die vrij sociaal is), maar dan zouk zeggen RUN AS FAST AS YOU CAN!!!
(soit: ik zei mad skills om te lachen, I couldn't care less met wie ge eindigt.)
|
07/02/12 11:38
|
FreeHug
|
Ik blijf bij ouder = meer ervaren. En let's face it, die weet dan ondertussen ook al wa een vrouw graag heeft in bed, é = SKILLS.
Behalve als da echt een muurbloempje is (wa ik betwijfel, want khad gelezen da die vrij sociaal is), maar dan zouk zeggen RUN AS FAST AS YOU CAN!!!
(soit: ik zei mad skills om te lachen, I couldn't care less met wie ge eindigt.)
Waarom zou die weten wat een vrouw graag heeft in bed? Sorry he, maar de meeste mannen zijn enkel gefocust op hun eigen orgasme. Zeker die dat al wat ouder zijn.
|
07/02/12 20:02
|
BreeVandeKamp
|
Dan kende gij foute oudere mannen, mister.
Edit: wss zijde uzelf aant beschrijven. In da geval, carry on.
|
07/02/12 20:17
|
FreeHug
|
Dan kende gij foute oudere mannen, mister.
Edit: wss zijde uzelf aant beschrijven. In da geval, carry on.
... The fuck, ben ik een oudere man?
|
08/02/12 11:52
|
ikbenlara
|
ik ga akkoord: De meest ervaren mannen zijn de meest ervaren mannen. En ervaring = skills. Dus ongeloofelijke sletten en vroege midlifecrisissers. Of een combinatie natuurlijk.
|
09/02/12 08:29
|
Katt
|
Als uw ouders u graag zien , zullen ze daar ni moeilijk over doen. Uw vrienden gaan dat ook niet doen als ze vriend 'waardig' zijn. En wat noxa denkt boeit echt geen zak. Ga ervoor! Be happy. Het leven is veel te kort om over al die dingen te liggen speculeren.
|
07/03/12 03:21
|
darkxpaperdoll
|
ik ben 21 mijne vriend 31. awel mijn relatie is e pak beter dan toen ik verkeerde me leeftijdsgenote..
|
09/04/12 08:45
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|