Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
25/05/12 00:05
Online: 86
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Dagelijkse onzin «    ( 1 / 9 )    »
eenzaam ?

Vanille

Beste noxanen

Ik vraag mij de laatste tijd af of ik de enige ben die zich soms zo verdomd eenzaam voelt. Ik heb wel genoeg vrienden - als in mensen waar ik mee weg kan gaan, mee kan praten, die wel degelijk 'om mij geven', ga naar school, kom genoeg buiten en ben geen facebook-addict ofzo, maar zo af en toe overvalt dat gevoel van eenzaamheid mij, meestal 's avonds, en ik weet niet vanwaar het komt en ik krijg het ook moeilijk weer weg. Even ter info, ik heb wel een relatie van drie jaar achter de rug, misschien dat 't daar iets mee te maken heeft, maar anderzijds ben ik daar wel helemaal overheen (geen gevoelens meer, daar ben ik zéker van) en zou ik voor het moment ook geen nieuwe relatie willen. Ik haat het om zo'n 'zielige' forumpost te moeten posten, maar ik ben benieuwd naar jullie meningen en of ik ook écht de enige ben met zo'n gevoel, wat me toch wel straf lijkt.

Shoot !
01/02/12 20:50
MetalGirl

wat is er zielig aan?
eenzaam zijn is pas zielig als ge dat zelf zielig vindt hoor.
01/02/12 20:55
Vanille

Geen idee, 't is precies zo een nieuw gevoel, ik weet zelf niet wat ik er van moet denken.
01/02/12 20:56
Justpurrrfect

In de Libelle stond enkele maanden geleden een artikel over hoe bijzonder veel jongeren zich in onze tijd eenzaam voelen. Dus ge zijt al niet alleen.
01/02/12 20:57
Hopeless

Noem je dat eenzaamheid?

Ik vind dat precies normaal. Dat is toch gewoon.. u even slecht voelen. Wat goed voor u dat dat u nu pas overvalt.
01/02/12 20:57
Romaric

Same feeling here !
(maar dan zonder de relatie van 3j)

Zal wel deels de tijd van het jaar zijn,
anyway you're not alone.
01/02/12 20:58
nimmegeers

Ik denk dat het voor veel mensen geldt momenteel, met examen die er net waren enz.
Maar in uw geval zal het daar dus precies niet aan liggen.

Volgens mij kan je dat wel gewoon worden hoor. Als je zo'n tijdje bijna alle dagen iets doet me vrienden of uw lief en dan ineens niet meer... kweenie dan mist ge dat precies toch.

Maar bij mij is dat snel terug weg aangezien ik daar meestal niet zoveel nood aan heb. Al ga ik het niet afslaan wanneer het wordt aangeboden om iets te doen ofzo.

En zolang je met iemand wat kan praten, ook al is het online is dat ook wel minder! Dan lijk je niet afgesloten van de buitenwereld. :p
01/02/12 21:03
Vanille

Quote door nimmegeers

Volgens mij kan je dat wel gewoon worden hoor. Als je zo'n tijdje bijna alle dagen iets doet me vrienden of uw lief en dan ineens niet meer... kweenie dan mist ge dat precies toch.

Het is niet echt dat ik dat mis achteraf, ik vind 't wel fijn om weg te gaan maar aangezien ik zelf nooit initiatief neem om af te spreken wil dat toch zeggen dat het me nu ook weer niet zo veel interesseert. Ik ben graag alleen, ik heb dat ook nooit een probleem gevonden, 't is gewoon de laatste tijd dat dat gevoel daarbij gekomen is, en ik weet niet van waar het komt.
01/02/12 21:07
astrozombie138

iedereen is uiteindelijk eenzaam hoor, sommigen kunnen het gewoon beter opvullen dan anderen ;)
01/02/12 21:08
Paradiseofrave

Forever alone
01/02/12 21:09
JulieAndrews

Quote door Hopeless
Noem je dat eenzaamheid?

˛

dat noemt 18 jaar zijn

ge weet niet wat eenzaam zijn is, tenzij uit een goed gedicht of roman ofzo
01/02/12 21:10
Paradiseofrave

"Solitude is painful when one is young but delightful when one is more mature."
01/02/12 21:11
Vanille

Quote door JulieAndrews

˛

dat noemt 18 jaar zijn

ge weet niet wat eenzaam zijn is, tenzij uit een goed gedicht of roman ofzo

daar hebt ge 'n punt. 't Zal aan de leeftijd liggen inderdaad :D geen idee. Ik wou gewoon weten of ik de enige was.
01/02/12 21:12
BreeVandeKamp

Ik denk da ge u eerder verveelt.

Maar soit, ik geniet echt vant alleen zijn. Dus ik voel mij nooit eenzaam.
Too many voices in my head to ever be alone.
01/02/12 21:13
PixieDust

Er zijn er wel meer dan je denkt die hun zo voelen, iedereen voelt zich wel al eens eenzaam. :)
01/02/12 21:17
nimmegeers

Quote door Vanille

Het is niet echt dat ik dat mis achteraf, ik vind 't wel fijn om weg te gaan maar aangezien ik zelf nooit initiatief neem om af te spreken wil dat toch zeggen dat het me nu ook weer niet zo veel interesseert. Ik ben graag alleen, ik heb dat ook nooit een probleem gevonden, 't is gewoon de laatste tijd dat dat gevoel daarbij gekomen is, en ik weet niet van waar het komt.

Misschien lijkt het alsof mensen u niet genoeg aandacht geven? Allez ik weet dat dat stom klinkt maar soms is het leuk wanneer mensen u vragen om iets te doen. Wat wel zal gebeuren, maar misschien minder vanwege examens, toeval of weet ik veel wat? En daardoor lijkt het dan precies alsof ze u vergeten zijn. En dan merk je dat je eigenlijk niets doet omdat je zelf ook geen initiatief neemt.

Ik kan er totaal fout mee zitten maar 't is maar een idee.
01/02/12 21:18
Vanille

Quote door nimmegeers

Misschien lijkt het alsof mensen u niet genoeg aandacht geven? Allez ik weet dat dat stom klinkt maar soms is het leuk wanneer mensen u vragen om iets te doen. Wat wel zal gebeuren, maar misschien minder vanwege examens, toeval of weet ik veel wat? En daardoor lijkt het dan precies alsof ze u vergeten zijn. En dan merk je dat je eigenlijk niets doet omdat je zelf ook geen initiatief neemt.

Ik kan er totaal fout mee zitten maar 't is maar een idee.

Dat zou wel kunnen ja, aangezien ik zelf geen examens had (lang verhaal waar ik jullie niet mee ga vervelen) en daardoor iedereen altijd bezig was. Maar 't is wel al wat langer dan dat hoor.
01/02/12 21:22
nimmegeers

Voeg er aan toe dat het liefje is weg gevallen? Al weet ik niet hoelang dat geleden is. Of gewoon een andere persoon die ineens een lief heeft, dat valt ook altijd hard op dat die verdwijnen. -.-
01/02/12 21:24
Vanille

Da's ondertussen van oktober geleden. En daar zegt ge zoiets :D
01/02/12 21:27
lespoire

ik heb dat ook hoor :)
na heel lang begin ik mij eindelijk zelfstandig te voelen
ge moet nog even wennen aan het single zijn peins ik.. dat komt allemaal in orde!
01/02/12 21:30
«    ( 1 / 9 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.021826 seconden.