| |
|
Ayel
|
Ge hebt gelijk he. Maar ik heb een andere visie op de feiten. Ik geloof ook absoluut niet in een hiernamaals. Misschien is dat net de reden dat ik mijn leven wel een betekenisvolle inhoud geef. Het erge aan iets verliezen is het weten wat ge had en de pijn ervaren van het niet meer hebben. Dood gaan is een niks meer ervaren. Alles eindigt, maar dat het eindigt zal geen pijn doen, want ge beseft het gewoon niet meer. Best of both worlds, lijkt mij.
Met diezelfde reden ben ik zeer terughoudend in relaties. Als die eindigen, voelt ge de pijn wel.
|
05/02/12 21:24
|
Jaikalymaa
|
Maar das geen gedachte e, das een realiteit. Das geen inkleuring ofzo; ge gaat gewoon dood. Alles wat ge ooit doet, gedaan hebt en gaat doen, zullen altijd omgevormd worden tot het eindresultaat dood. Das een feit. Prove me wrong. Er is letterlijk geen rationeel argument dat ge daarop kunt inbrengen, behalve zoiets zeggen als "mèèh zo denken is stom." < Das een gedachte en geen feit. Alweer, om in te zien wat je wilt dat mensen moeten inzien kan je niet dat besef hebben, want dan moet je teruggaan naar niet-besef.
Als ge dood zijt, bestaat ge niet en ik ben vrij overtuigd dat niemand een waarde hecht aan alles wat niet is, daarmee dat het niet is en niet wel is. Alles waar je nu waarde aan hecht, vervaagt evenzeer met de tijd, net zoals u. Al zelfs gelooft ge in die zweverige, emotionele shit da ge blijft naleven in gedachten en blablibloe, ook die gedachtelijn gaat uiteindelijk herleid worden tot 0. Alles van u zal vergeten worden, vervagen van alle realiteit en dus niet meer zijn. Dus, totdat we werken aan celregeneratie en virtuele onsterfelijkheid zal alles wat we ooit doen herleid worden tot niets. Ik denk niet dat we de generatie nog gaan zijn die dat zal zien.
Ge zult altijd sterven en ge zult altijd meer vernietigen dan dat ge creëert; feit. Er zijn maar zo'n minuscule uitzonderingen op die regel en zelfs dan ben je alleen nog maar een voetnoot in de geschiedenis en/of een aantal objecten, etc; wat nog steeds vrij etherisch is als idee. Dan nog, dat percentage is zo'n percentage dicht bij 0; zelf weiger ik me kapot te bijten op zo'n futieliteit.
TL;DR
Om de rant in vreselijke versimpelde visuele staat te richten, laten we stellen dood = niet-zijn en niets = 0 en random acties a;b;c;etc
Dan is: a + b + c + ... = 0
Het eindresultaat is altijd 0 (technisch gezien het getal dichtst bij 0, ge blijft een nihile waarde als deel van de term "mensheid" ) dus of ge nu X aantal acties verricht of 0 acties verricht, alles zal altijd waarde 0 hebben als eindresultaat. Leven = waardeloos.
I need to get hammered with you someday pchyeaa amen
|
06/02/12 00:52
|
FreeHug
|
Maar das geen gedachte e, das een realiteit. Das geen inkleuring ofzo; ge gaat gewoon dood. Alles wat ge ooit doet, gedaan hebt en gaat doen, zullen altijd omgevormd worden tot het eindresultaat dood. Das een feit. Prove me wrong. Er is letterlijk geen rationeel argument dat ge daarop kunt inbrengen, behalve zoiets zeggen als "mèèh zo denken is stom." < Das een gedachte en geen feit. Alweer, om in te zien wat je wilt dat mensen moeten inzien kan je niet dat besef hebben, want dan moet je teruggaan naar niet-besef.
Als ge dood zijt, bestaat ge niet en ik ben vrij overtuigd dat niemand een waarde hecht aan alles wat niet is, daarmee dat het niet is en niet wel is. Alles waar je nu waarde aan hecht, vervaagt evenzeer met de tijd, net zoals u. Al zelfs gelooft ge in die zweverige, emotionele shit da ge blijft naleven in gedachten en blablibloe, ook die gedachtelijn gaat uiteindelijk herleid worden tot 0. Alles van u zal vergeten worden, vervagen van alle realiteit en dus niet meer zijn. Dus, totdat we werken aan celregeneratie en virtuele onsterfelijkheid zal alles wat we ooit doen herleid worden tot niets. Ik denk niet dat we de generatie nog gaan zijn die dat zal zien.
Ge zult altijd sterven en ge zult altijd meer vernietigen dan dat ge creëert; feit. Er zijn maar zo'n minuscule uitzonderingen op die regel en zelfs dan ben je alleen nog maar een voetnoot in de geschiedenis en/of een aantal objecten, etc; wat nog steeds vrij etherisch is als idee. Dan nog, dat percentage is zo'n percentage dicht bij 0; zelf weiger ik me kapot te bijten op zo'n futieliteit.
TL;DR
Om de rant in vreselijke versimpelde visuele staat te richten, laten we stellen dood = niet-zijn en niets = 0 en random acties a;b;c;etc
Dan is: a + b + c + ... = 0
Het eindresultaat is altijd 0 (technisch gezien het getal dichtst bij 0, ge blijft een nihile waarde als deel van de term "mensheid" ) dus of ge nu X aantal acties verricht of 0 acties verricht, alles zal altijd waarde 0 hebben als eindresultaat. Leven = waardeloos.
Ik ben ervan overtuigd dat neuken op regelmatige basis uw levensvisie wat meer kleur zou geven.
|
06/02/12 14:58
|
Egoshooter
|
Kakseks en kleur gegarandeerd
|
06/02/12 19:23
|
vampiredog
|
Ik ben ervan overtuigd dat neuken op regelmatige basis uw levensvisie wat meer kleur zou geven.
seks en drugs maakt het niet zoveel beter, zelfs goeie muziek ni. Als die drie elementen u niks meer doen dan weet ge dat ge pas echt fucked zijt.
|
06/02/12 23:05
|
pijlbord
|
Ik krijg zo het schijt van uw hele manier van doen he. Serieus, als het u zo tegensteekt maakt uzelf dan van kant he. Alles beter dan hier zo lopen mekkeren op alles en iedereen.
Ofwel maakt het u allemaal niks uit en maakt ge uzelf van kant, ofwel blijft ge rondhangen en geeft ge toe dat het leven u toch ergens iets te bieden kan hebben.
Maar uw keuze, maar hou vooral op met zeiken.
|
06/02/12 23:40
|
Daav
|
Ik ben ervan overtuigd dat neuken op regelmatige basis uw levensvisie wat meer kleur zou geven. Silly toughguy verwart visie met feiten. Alsook, vreemd genoeg niet. Seks is awesome enzo, maar zeer tijdelijk als effect.
|
07/02/12 09:24
|
FreeHug
|
Silly toughguy verwart visie met feiten. Alsook, vreemd genoeg niet. Seks is awesome enzo, maar zeer tijdelijk als effect.
Vandaar de 'op regelmatige basis'. Ge moet alles lezen daav.
|
07/02/12 09:55
|
Daav
|
Vandaar de 'op regelmatige basis'. Ge moet alles lezen daav. serotonine release < libido. Begrijpend lezen en logica. En om de 10min is na een paar dagen ook ni zo tof nimeer.
|
07/02/12 10:09
|
FreeHug
|
serotonine release < libido. Begrijpend lezen en logica. En om de 10min is na een paar dagen ook ni zo tof nimeer.
Dan moet ge afwisseling zoeken. Ik wissel af tussen seks en spellekes spelen.
|
07/02/12 10:15
|
Daav
|
Dan moet ge afwisseling zoeken. Ik wissel af tussen seks en spellekes spelen. Zo moet dat.
|
07/02/12 10:22
|
FreeHug
|
I frgot boosze /D
|
07/02/12 20:14
|
Daav
|
Behalve met alcohol natuurlijk. Hoera daarvoor.
I didn't. Liquor, fuck yeah.
|
07/02/12 20:15
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|