Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
25/05/12 00:04
Online: 91
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Muziek «    ( 2 / 2 )    »
hardcore saxofoon ?

underdogworldstrike

Dat ik/iemand anders hier niet eerder aan dacht. Maar...Diablo Swing Orchestra! Zalige band die verschillende stijlen en instrumenten combineert met metal en daar zalige muziek uithaalt. Balrog Boogie
02/02/12 13:22
Forehead

Offbeat Heroes , maar die zijn al een paar jaar gestopt. ooit eens live gezien op skatehappening in peer, waren echt kei goed. is wel gene metal/hardcore, ma eerder punk
02/02/12 19:32
Sverige

Quote door Forehead
Offbeat Heroes , maar die zijn al een paar jaar gestopt. ooit eens live gezien op skatehappening in peer, waren echt kei goed. is wel gene metal/hardcore, ma eerder punk

Wow klint zeer nice. Zone dat zoiets stopt

En meer hardcore dan 3/4de van wat hier gepost is
02/02/12 21:24
distillers

Quote door Sverige

Wow klint zeer nice. Zone dat zoiets stopt

En meer hardcore dan 3/4de van wat hier gepost is

Een deel van die mensen waren ook nog terug te vinden in kamikatze sperms (iets vrolijkere skapunk al, maar ze hebben ook nog harde nummers) en tegenwoordig the autonomads en private gain. Al is dit meer skadub.
03/02/12 00:47
MetalGirl

Quote door Torturedvision

Meh, standaard symfonie orkest heeft geen saxofoons.

ha echt? bij ons in het orkest zaten die toch altijd dus ik ging er vanuit dat dat kei standaard was
03/02/12 00:51
NicolasJazz

zotte hardcore
03/02/12 12:02
astrozombie138

/thread
03/02/12 19:13
makeNOISEnotWAR

Le Scrawl!

grind met jazz gecombineerd
03/02/12 19:14
rivulet

Toch nog iemand
04/02/12 08:43
Daav

Hoe vet is da?
04/02/12 10:32
rivulet

Toch wel!
Traden op met live jazzy poezie voordracht, gekleed in nazi uniforms. Moet je weten dat enkele leden joods zijn/waren
05/02/12 16:01
Torturedvision

Quote door MetalGirl

ha echt? bij ons in het orkest zaten die toch altijd dus ik ging er vanuit dat dat kei standaard was

Hoe groot was uw orkest? :)
Standaard zit dat er normaal niet bij omdat de saxofoon "te jong" is, en erg weinig stukken dus een saxofoonpartij hebben, maar vanaf 1850 - ... zal het wel vaker voorkomen. :)

06/02/12 22:44
lookingup

nog
09/02/12 11:29
Timbert

Een band dat offbeat Heroes heet heeft een aantal nummers met een saxofoon. Echt een goede band maar jammer genoeg zijn ze gestopt.
Was een tijdje druk bezig om een plaat van hun te bemachtigen maar kon het nergens vinden. Na lang zoeken zag ik iets op Groupon over een platenzaak die oude records verkoopt. Had daar 2 copieen gevonden.

Downloaden kan iedereen ofcourse - maar het is gewoon niet hetzelfde!

13/02/12 10:46
HerGashiDidSlash

Quote door onmenselijk
Viool of cello komt wel eens terug bij sommige groepen waar ik naar luister. Cwill , Siphilisation, Ashkara (komt verder uit Cwill), Oroku , Ignoranus .
Crust met viool/cello dus. Neemt wat invloeden uit hardcore en metal, je weet maar nooit. Heel vet live in ieder geval. Siphilisation neigt het meeste naar metal.
http://siphilisation.blogspot.com
Saxofoon daar kan ik u jammer genoeg niet mee helpen!

OH MY GOD ZO'N GOEDE NRS!!! Ik zit nog maar aan Oroku haha
thanks!!

deze topic is so much win
24/05/12 08:14
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.028123 seconden.