| |
|
| Tijgerbrood wordt giraffebrood |
FreeHug
|
Ik ga doen alsof ik een 3-jarige ben en voorstellen aan mijn bakker om zijn eclaires negerpiemels te noemen.
|
01/02/12 11:42
|
judogans
|
Ma zeg, al die negatieve commentaar hier. Da's toch iets leuk, iets waar ge vrolijk van wordt, zo'n klein meisje met zo'n koddige brief? Het moet toch nie altijd doom and gloom zijn?
|
01/02/12 11:44
|
Daav
|
Ik heb liever dat een voeding concern zich bezig houdt met de gloom en doom van, laten we zeggen, iets pieteluttig als hongersnood, dan dat het een pseudofeelgood reclame campagne doet voor broodhoor. Maar ja, het is koddig ze. Ik zal het nog steeds niet kopen, maar ik ben white trash, want ken ik van frivoliteiten. Als ik al brood heb, high five ik God/Allah/Boeddha voor hun goedheid. Maar niet Vishnoe en zijn bende power rangers slechterikken, want die hebben teveel armen.
|
01/02/12 11:49
|
Daav
|
Leek me anders logisch zo'n bedrijf kan zich beter bezighouden met dingen met enig belang voor de mensheid, dan zich te ontfermen over een 3jarige die zich dit niet eens gaat herinneren. De rest is gewoon vreemde nonsens door caffeine overdosis. /hippie zever out.
|
01/02/12 12:46
|
zwanstnanihe
|
Kunt ge mij nog wa van die "caffeine" fixen, Daav?
|
01/02/12 13:12
|
FreeHug
|
You people are highly underestimating the effects of a nice caffeine overdose...
|
01/02/12 13:23
|
Daav
|
Kunt ge mij nog wa van die "caffeine" fixen, Daav?
Tuurlijk, ik bel ff naar mijn homie Aldi, die heeft altijd wel een zakske liggen.
|
01/02/12 13:25
|
Matva
|
Obvious fake 3 year old is obvious.
|
01/02/12 17:18
|
Mrliz
|
Tijgerbrood makes no sense ook niet. Giraffebrood ftw!
|
02/02/12 12:59
|
nimmegeers
|
Of walvisjesbrood voor u Mrliz?
|
02/02/12 14:53
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|