Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:57
Online: 95
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Dagelijkse onzin «    ( 2 / 2 )    »
Tijgerbrood wordt giraffebrood

FreeHug

Ik ga doen alsof ik een 3-jarige ben en voorstellen aan mijn bakker om zijn eclaires negerpiemels te noemen.
01/02/12 11:42
judogans

Ma zeg, al die negatieve commentaar hier. Da's toch iets leuk, iets waar ge vrolijk van wordt, zo'n klein meisje met zo'n koddige brief? :p Het moet toch nie altijd doom and gloom zijn?
01/02/12 11:44
Daav

Ik heb liever dat een voeding concern zich bezig houdt met de gloom en doom van, laten we zeggen, iets pieteluttig als hongersnood, dan dat het een pseudofeelgood reclame campagne doet voor broodhoor. Maar ja, het is koddig ze. Ik zal het nog steeds niet kopen, maar ik ben white trash, want ken ik van frivoliteiten. Als ik al brood heb, high five ik God/Allah/Boeddha voor hun goedheid. Maar niet Vishnoe en zijn bende power rangers slechterikken, want die hebben teveel armen.
01/02/12 11:49
zwanstnanihe

^
dafuq did I just read?
01/02/12 12:13
josxhetxduffexei

Quote door zwanstnanihe
^
dafuq did I just read?

^
^
²
01/02/12 12:37
Daav

Leek me anders logisch :( zo'n bedrijf kan zich beter bezighouden met dingen met enig belang voor de mensheid, dan zich te ontfermen over een 3jarige die zich dit niet eens gaat herinneren. De rest is gewoon vreemde nonsens door caffeine overdosis. /hippie zever out.
01/02/12 12:46
josxhetxduffexei

Yeeaah, suurre, "caffeine" :p

01/02/12 13:01
zwanstnanihe

Kunt ge mij nog wa van die "caffeine" fixen, Daav? ;)
01/02/12 13:12
FreeHug

You people are highly underestimating the effects of a nice caffeine overdose...
01/02/12 13:23
Daav

Quote door zwanstnanihe
Kunt ge mij nog wa van die "caffeine" fixen, Daav? ;)

Tuurlijk, ik bel ff naar mijn homie Aldi, die heeft altijd wel een zakske liggen.
01/02/12 13:25
Matva

Obvious fake 3 year old is obvious.
01/02/12 17:18
Mrliz

Tijgerbrood makes no sense ook niet. Giraffebrood ftw!
02/02/12 12:59
nimmegeers

Of walvisjesbrood voor u Mrliz?
02/02/12 14:53
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.015963 seconden.