Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:57
Online: 95
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

School «    ( 1 / 1 )    »
Muziekmanagement

emmieky

Iemand ervaringen met de richting Muziekmanagement aan de Provinciale Hogeschool Limburg (Hasselt)?
Mijn zus overweegt sterk om dit volgend jaar te studeren, vandaar.
31/01/12 22:59
Epifyt

klik
31/01/12 23:30
tropicaldanny

Ik studeer dat. Valt mij lastig.
31/01/12 23:31
Downtown

Hoeveel afgestudeerden komen effectief terecht waar ze willen/voor studeerden?
01/02/12 13:01
tropicaldanny

Dat hangt af van hoeveel ge als student er met bezig zijt tijdens die opleiding. Als men heel die opleiding buiten die uren geen netwerk opbouwt, enkel en alleen met schoolopleiding bezig is, dan zijn de kansen klein op een job in die sector. Maar dat is dan ook een regel die voor heel veel opleidingen geldt.
01/02/12 16:31
Downtown

Ik vind de gehele cultuursector eigenlijk een moeilijke soep.
Alles draait om netwerken en vriendjespolitiek. Moeilijk toestand.

En bwoh. Bij andere opleiding wordt toch veel meer naar uw kwaliteiten gekeken, terwijl ge bij vacatures in de cultuursector écht al chance moet hebben als ze uw sollicitatie overwegen? Der is gewoon quasi geen plek.
01/02/12 20:21
tropicaldanny