| |
|
| Project wiskunde: verband tussen leeftijd en cupmaat (enquête) |
UnmaskedxFear
|
Zoals de titel al zegt, zijn wij op zoek naar mensen om deze enquête in te vullen.
De enquête kan je hier vinden.
We onderzoeken het verband tussen de leeftijd en de cupmaat van vrouwen (de leerkracht wilde iets verrassends). Enkele dingen op voorhand: de enquête is enkel voor vrouwen en ze wordt volledig anoniem ingevuld. We willen gewoon zoveel mogelijk mensen proberen te bereiken en daarom plaatsen we de enquête ook hier.
Alvast bedankt!
|
31/01/12 18:05
|
PoundingSense
|
pff, daar is echt geen verband tussen als ik kijk met wat een borsten de huidige 14-16 jarigen rondlopen
maar ale, voor de wetenschap!
|
31/01/12 18:35
|
charity
|
Discriminatie!
|
31/01/12 18:37
|
Morthagg
|
.. Ik weet mijn precieze cupmaat eigenlijk niet
|
31/01/12 18:41
|
UnmaskedxFear
|
@ Charity, allé als ge u geroepen voelt, ge moogt hoor ;p
@ de rest, merciekes!
|
31/01/12 18:47
|
dandylullaby
|
@ Charity, allé als ge u geroepen voelt, ge moogt hoor ;p
@ de rest, merciekes!
dan krijgt ge toch miswijzing ma dan ni GPS gerelateerd...
|
31/01/12 19:00
|
MemDjay
|
ik had vroeger zelfs dikkere tieten dus. denk dat da ook niet echt hoeft onderzocht te worden , ben redelijk zeker dat daar niet echt een verband tussen zit.
|
31/01/12 19:06
|
XxInezxX
|
En krijgen we de resultaten ook ? ..
|
31/01/12 19:20
|
SpeciaalGeval
|
Meh.. Dat is toch compleet nutteloos.
Toen ik 12 was had ik al een fucking C terwijl mn klasgenoten niets hadden...
|
31/01/12 19:24
|
UnmaskedxFear
|
@ XxInezzxX, als jullie dat willen wel, ja!
Bwa, nutteloos of niet, we moesten iets hebben hé! 't Is gewoon de bedoeling dat we er een soort van statistiek van kunnen maken en der kunnen altijd wel wat uitzonderingen tussen zitten hé! ^^
|
31/01/12 19:27
|
Justpurrrfect
|
Op zich lijkt het me normaal dat oudere vrouwen grotere borsten hebben. De gemiddelde 40-jarige is toch wat dikker dan de gemiddelde 20-jarige. Dus zie maar dat er ook genoeg 40 plussers de enquête maken.
|
31/01/12 19:37
|
pherrygers
|
Meh.. Dat is toch compleet nutteloos.
Toen ik 12 was had ik al een fucking C terwijl mn klasgenoten niets hadden...
gij zijt dan ook een speciaal geval!
|
31/01/12 19:39
|
VANILLIALAND
|
En krijgen we de resultaten ook ? ..
Tuurlijk wel, tegen vrijdag zou het project af moeten zijn.. Soms wel leuke reacties bij en cupmaten die mijn zelfbeeld enorm verlagen.. Aangezien ik van alle 189 invoeringen ondertussen de kleinste maat heb. -_-
|
31/01/12 19:50
|
| |
|