Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:51
Online: 101
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Reizen «    ( 1 / 2 )    »
Fruit plukken

felicienne

Dag lieve kindertjes.

Heeft er iemand van jullie al ervaring met fruit plukken in het buitenland? Zo ja, is het aan te raden? Waar, wanneer, welk fruit, hoe lang, met hoeveel personen ben je geweest, ...
En hebben jullie eventueel adressen van boeren?
(eigenlijk dus gewoon heel je reis uit de doeken doen, graag)

Thanks
B)
29/01/12 17:31
Hopeless

Felicienne, zou je dat wel doen met je poreuze beenderen?
29/01/12 17:32
NoBullshit

mag ik mee? lijkt mij heel fijn
29/01/12 17:42
dkdfc

Huh? Ik snap het niet? Waarom zou iemand fruit gaan plukken in het buitenland?
29/01/12 17:54
TheReaper

Quote door Hopeless

Haha; lol! =D
29/01/12 17:57
felicienne

Quote door dkdfc
Huh? Ik snap het niet? Waarom zou iemand fruit gaan plukken in het buitenland?

zoals er hier mensen als vakantiejob gaan appels plukken bij een appelboer, maar dan in het buitenland.
29/01/12 17:58
MetalGirl

ik weet alleen dat ge een pluk-kaart moet aanvragen. Voor België toch. maar ik ben vrij zeker in Frankrijk ook.
29/01/12 18:06
AnnabelLee

kheb gehoord da ge daar nix aan hebt, want da ge in the middle of nowhere zit en amper vrije tijd hebt :)
29/01/12 18:06
SeksEnLiefde

Quote door AnnabelLee
kheb gehoord da ge daar nix aan hebt, want da ge in the middle of nowhere zit en amper vrije tijd hebt :)

Misschien is dat de bedoeling. 'k Weet dat dat veel deugd kan doen.
29/01/12 18:13
Fernando

Ik ken iemand die dat gedaan heeft, en ik zou het hem gaan vragen maar die is precies een beetje van de wereldbol verdwenen. Maar ik vind het zelf ook wel een interessante vraag eigenlijk.
29/01/12 18:24
DANCEDANCE

Ne vriend van mij is van augustus tot november dat in Zuid-Frankrijk gaan doen, en ik denk dat die daar heel weinig aan voorbereid heeft: gewoon al liftend naar daar gegaan, ne boer gezocht die hem meer uitleg (en eventueel werk) kon geven en zo wel terecht gekomen waar hij moest zijn. Hij werkte ook niet altijd, een week of twee en dan twee weken niet ofzo, maar die heeft dan ook nul nada luxe nodig en sliep bij mensen die hij overdag ontmoette enzo.
Dus 't is te zien hoe gij het voorhebt.
29/01/12 18:24
Hopeless

Ge hebt speciale contracten voor zo'n seizoensgebonden jobke, ik heb nog nergens gelezen over een plukkaart.

We zouden graag op voorhand contact opnemen met een boer, omdat we niet gaan rondtrekken in Frankrijk en dus niet 'kunnen zien' waar we terecht komen!

En o, ja. We weten wel dat dat hard werken, weinig luxe en weinig vrije tijd is. :)
29/01/12 18:32
ronkedoor

oh dat lijkt mij ook heel goed om eens te doen.
29/01/12 19:54
Bulgur

Quote door Hopeless

oh, you win
29/01/12 21:44
MetalGirl

Ik kan u wel het adres geven van een boederij in frankrijk waar ge zo naar toe kunt gaan voor vrijwilligers werk in ruil voor kost en inwoon. Maar dat is geen plukwerk. Of ja zo is ene dag bramen of appels gaan plukken.
29/01/12 21:46
Fernando

Quote door MetalGirl
Ik kan u wel het adres geven van een boederij in frankrijk waar ge zo naar toe kunt gaan voor vrijwilligers werk in ruil voor kost en inwoon. Maar dat is geen plukwerk. Of ja zo is ene dag bramen of appels gaan plukken.

Wat voor vrijwilligerswerk dan? En is dat voor een vaste tijd of kunt ge kiezen hoe lang ge daar blijft?
29/01/12 22:04
MetalGirl

ge kunt dat kiezen voor hoe lang. Maar per week krijgt ge ene dag vrij. En ge moet de beesten eten en stro geven. De inkom van de stal vegen. de beesten naar de wei brengen en terug halen. En de geiten melken maar daar is tegenwoordig een machine voor. En de beesten zijn vooral geiten en ezels. En wat loslopende kiekes. in de zomervakantie is het daar wel druk want dan moet ge ook aandacht besteden aan de campinggasten en die toilet is poetsen. Ik heb daar eigenlijk al van alles gedaan. Net zo goed naar de markt gaan voor plantjes en dan de moestuin aanleggen. Dat hangt heel hard af van de periode dat ge gaat. Het is hard werken maar er is verder ook niks te doen. maar wel zalig om uw hoofd leeg te maken.
29/01/12 22:12
VoMiCa

Ik wil dat ook wel is gaan doen, naar't schijnt wordt ge daar helemaal zen van
30/01/12 17:41
MetalGirl

als ge echt zen wilt worden moet ge bonen gaan plukken ^^
30/01/12 19:20
JulieAndrews

zen kunt ge ook worden in een beschutte werkplaats ge moet daarvoor zo ver niet gaan
30/01/12 19:54
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.019203 seconden.