| |
|
ourbrokenparts
|
amai! perfect topic ben daar ook naar op zoek !!
|
30/01/12 20:17
|
VoMiCa
|
Laten we er een groepsactiviteit van maken
|
31/01/12 23:09
|
KissTheGun
|
Ale man, ik kan duuzend andere en leukere manieren verzinnen om mijne vakantie te spenderen, dan met met mijne kop in nen boom steken en dagenlang op appels staan zien. Ik word wel zen op een terraske.
|
01/02/12 14:11
|
MetalGirl
|
op een terras zijt ge niets aan het doen. niets doen zorgt voor nadenken en nadenken zorgt voor stress. Tenzij ge al zen naar dat terraske vertrekt. Maar soms helpt het wel om op iets anders gefocust te zijn. Ik wil ook zo niet elke vakantie doorbrengen he. Maar dat kan soms ook deugd doen om te werken. Ander werk dan dat ge al heel der dagen doet.
Nu zou ik dat minder doen omdat mijn job fysiek al zwaar genoeg is. Maar op school zit ge vooral met uw hoofd bezig. En dan kan een handenarbeid vakantie best wel eens opluchten.
Zelf zou ik wel iets gevarieerder kiezen dan fruit plukken.
|
01/02/12 17:48
|
KissTheGun
|
Ja kijk, ik ben ook ni echt iemand die op vakantie op terraskes plakt. Da's eerder ne keer tussendoor. Maar als ik ne hele dag appels zou plukken, zou ik mijzelf zotdraaien in mijne kop. Da's eentonig werk, en dan begin ik na te denken en word ik zot. Plus da ik al een heel jaar werk, en dat ik dan wel vakantie verdien en geen fucking appels plukken.
Maar bon ja kijk, ik heb da nooit begrepen dat ge geld geeft aan werken, ipv betaald wordt om te werken. En dat dan nog tijdens uw vakantie. Must be crazy.
|
01/02/12 23:14
|
Hopeless
|
Ge wordt echt wel betaald om fruit te plukken, hoor. No worries. En wij werken niet doorheen het jaar.
|
02/02/12 08:42
|
felicienne
|
hahahaha betalen om te werken
|
02/02/12 23:43
|
KissTheGun
|
hahaha betalen om te werken - serieus, hoe belachelijk veel volk doet da? al die vrijwilligers in 't buitenland, van die bouwkampen, van die boerderijen, ...? echt meer volk dan ge denkt. trouwens, een vliegtuigticket of trein of naft of kweeniwa om naar uw bestemming te gaan, vind ik al deels betalen voor uw reis. als ik geld neerleg voor vervoer, wil ik daar ook iets voor in de plaats krijgen, iets gelijk een vakantie duuuh. ni om fruit te gaan plukken
|
02/02/12 23:50
|
MetalGirl
|
voor fruit plukken wordt ge inderdaad nog betaald.
Nu gaan betalen voor vrijwilligers werk heb ik ook altijd al een stap te ver gevonden. Maar gratis en voor niks vind ik dat niet erg. Als ik dat doe is dat in ruil voor kost en inwoon.
|
03/02/12 00:40
|
felicienne
|
Ja zoiets als bouwkampen da's wel iets anders he, das vrijwilligerswerk dat ge gaat doen, dat kost altijd geld als ge dat met zo'n organisatie gaat doen (en anders natuurlijk ook voor vervoer zoals ge zegt), maar fruit plukken is geen vrijwilligerswerk he
|
03/02/12 11:09
|
KissTheGun
|
Nee, ge krijgt gewoon wa kost en inwoon en een armzalig loontje. Anyway, ieder zijn ding.
|
03/02/12 17:40
|
MetalGirl
|
dat loon is best nog wel ok volgens mij hoor.ik verdiende als studentje in de bakker minder denk ik
|
03/02/12 23:28
|
Bulgur
|
zo'n dingen moet ge gewoon niet voor 't geld doen, punt
|
04/02/12 23:25
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|