| |
|
| Origineel opbergen bakspullen |
Ikkedendikke
|
Hey iedereen!
Ik ben op zoek naar een originele en toch nog leuke / niet over the top manier om mijn bakspulletjes op te bergen! Ik stamp ze liever niet lomp in een kast, aangezien ik er best wel trots op ben...
Ideetjes zijn dus heel welkom!
|
28/01/12 20:58
|
Daav
|
the fuck?
Etalagekast, I suppose.
|
28/01/12 21:05
|
Ikkedendikke
|
Iets dat niet te veel plaats in neemt?
|
28/01/12 21:10
|
BlackTongue
|
nageltjes in de muur kloppen en een soort collage maken van uw spulletjes?
|
28/01/12 21:11
|
Daav
|
Iets dat niet te veel plaats in neemt?
Een fucking plank dan e. Ge gaat niet meer basis dan dat kunnen doen of ge moest een of ander Jenga constructie maken van uw spullen iedere keer. Indien zo, foto's graag.
|
28/01/12 21:19
|
pijlbord
|
In uw frigo. Zodat elke keer dat ge bezoek hebt en iemand wil iets nemen om te drinken ze op uw bakspullen stuiten op een totaal onverwachte plaats en dan moeten ze er wel naar vragen en kunt gij erover vertellen en heel uw uitleg doen.
Ik denk dat dat wel past in uw plan van 'ik wil dat mensen mijn speciale spullen opmerken zodat ik erover kan praten'.
|
28/01/12 21:48
|
pijlbord
|
Ofja, een plank, zoals Daav zegt. Hoe die op zo'n dingen komt, niet te geloven. Wie bedenkt er nu zoiets, een plank. Patent nemen op die shit daav.
|
28/01/12 21:49
|
josxhetxduffexei
|
Noxa used to be a helpful place, but then it took an arrow to the forum.
Maar ok wat een rare vraag :' ) Ik snap nu zelf ook niet welke alternatieven ge kunt aanbieden behalve "toch in uw kast" "gewoon op tafel",... BlackTongue haar idee is het beste denk ik
|
28/01/12 22:38
|
Fernando
|
Ik ga ook voor de optie "toch in uw kast"
|
28/01/12 22:48
|
MetalGirl
|
of ipv een gewone plank zo een vierkant waar ge het in kunt steken. een soort open kast. Maar dan komt er veel stof op uw bakspullen en meestal plakken die van het bakvet en dan is dat niet tof. zoiets maar dan zonder wielen voor aan de muur.
Bij mij steekt dat in de kast en ik vind dat gewoon vervelend omdat dat allemaal veel te veel plaats in neemt omdat ge dat kei slecht kunt stapelen. En als ge er dan een ding uithaalt en nadien er terug in wilt krijgen moet ge heel uw kast leegmaken. Moest er dus iemand een toverstokje weten waar dit vanzelf mee gaat, mag die mij altijd een link doorsturen
|
28/01/12 23:33
|
Treinplanner
|
Ik zal nooit van mijn leven trots zijn op bakspullen.
|
29/01/12 08:36
|
diem
|
'k vind da maar vies als ge die ni in iets afgesloten steekt... allé, dan moet ge die elke keer eerst afwassen
dus, doe maar gewoon, een kast!
|
29/01/12 09:22
|
Torturedvision
|
kast met deels glazen deuren? wij hebben dat ook bij ons thuis...
|
29/01/12 12:37
|
TheReaper
|
Voor de grote dingen zoals bakblikken etc.. gewoon een apart kastje ofzo?
En voor de kleine spullen(Zoals kleurstofkes ofz?) zoiets: misschien?
|
29/01/12 13:31
|
VisualField
|
Als ge er echt trots op zijt, maakt er dan toffe fotokes van en hangt ze op in uw keuken. Als ge da overal gaat leggen gaan mensen eerder denken dat ge slordig zijt denk ik.
|
29/01/12 15:56
|
Vluchtig
|
Wat bedoel je juist met "bakspulletjes" want ik neem aan dat dat vrij grote "spulletjes" zijn?
|
29/01/12 22:47
|
MetalGirl
|
of hang zo een schap met haakjes aan. Dan kunt ge vanboven uw spullen zetten en dan uw spatels enzo er aan ophangen.
Ik heb zoiets voor mijn kookpotten omdat ik geen kasten heb. maar kijk gewoon is bij ikea onder de afdeling 'keuken' en dan bij 'wandopbergers'
|
29/01/12 23:28
|
| |
|