| |
|
trappedinthesystem
|
veel katten pissen nu eenmaal graag op iets van stof da op de vloer ligt..
en voor de rest misschien is een ander kuisproduct ofzo probere?
|
29/01/12 13:57
|
Leeeeeen
|
Bij die van ons hebben ze gezegd dat ze ofwel misschien een blaasontsteking heeft (kan opgelost worden met medicijnen), ofwel dat ze stress heeft, ofwel dat ze gewoon een heel propere kat is die daarom altijd ergens anders wil plassen
|
29/01/12 15:33
|
judogans
|
Probeer ik, maar ze durft helemaal niet buiten te komen. Als we haar buiten zetten en de deur dichtdoen, probeert ze panisch terug binnen te geraken. Ze vertikt hem om verder dan het terras de tuin in te gaan.
|
29/01/12 17:06
|
brennekeh
|
Mijn kat deed dat ook uit stress, na die stress is dat sterk verminderd. Als die da op specifieke plekjes doet helpt het om daar zilverpapier te leggen want katten haten dat.
mijn katten spelen alledrie met zilverpapier...
|
29/01/12 19:14
|
dmndcks
|
mijn katten spelen alledrie met zilverpapier...
Mijne ook
|
29/01/12 22:10
|
ktrnsk
|
ik vond de titel echt hilarisch!
|
29/01/12 22:49
|
BeautifulLies
|
Die van mij doet dat ook maar dat is sinds dat ik op kot zit.
Wij zetten die nu elke morgen en elke avond buiten om te plassen, en als ze niet geplast heeft, mag ze niet terug binnen. Dat werkt meestal
|
30/01/12 09:23
|
trappedinthesystem
|
Die van mij doet dat ook maar dat is sinds dat ik op kot zit.
Wij zetten die nu elke morgen en elke avond buiten om te plassen, en als ze niet geplast heeft, mag ze niet terug binnen. Dat werkt meestal
huh en hoe ziede gij of die gepist heeft of nie?
|
30/01/12 21:57
|
IronBison
|
1 kat = 2kattebakken
zowiezo, doe dit en uw probleem is opgelost.
|
31/01/12 21:52
|
judogans
|
1 kat = 2kattebakken
zowiezo, doe dit en uw probleem is opgelost.
Maar als dat het probleem was, zou ze toch al veel langer in huis plassen? Ze doet het nog maar recent.
|
01/02/12 11:38
|
Hellogloomy
|
Gebruik je kattengrind of kattenzand? Mijn kat heeft ook een tijd gehad dat hij opeens in de papierbak ging plassen en sinds we naar kattenzand zijn overgeschakeld (is ook aangenamer om proper te maken), is hij happy en plast hij alleen in de papierbak als we zijn kattenbak soms eens vergeten schoon te maken en het te vuil is naar zijn zin.
|
08/02/12 19:48
|
Hellogloomy
|
hier vind je misschien ook een mogelijke oorzaak.
|
08/02/12 19:50
|
AdNoctem
|
First world problems, despair despair despair
|
10/02/12 22:50
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|