Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:45
Online: 116
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Dagelijkse onzin «    ( 6 / 6 )    »
Medelijden.

JulieAndrews

Quote door tigersushii
altijd zo leuk. Toen ik toevallig nen hele grote vettige koffie bij Starbucks had gekocht, kwam ik buiten en zag ik ook zo'n arme vrouw. Toen ik die mijn koffie had gegeven gooide die da gewoon naar mijn rug. de bitch.

Da's tenminste een vrouw met karakter, ik zou net hetzelfde doen, fucking piskoffie van een pisketen, bah!
30/01/12 14:43
PlasticLove

Ik krijg de neiging om met zowat alles te huilen. Van een gehandicapte man die op m'n werk moederziel alleen een koffietje kwam drinken tot van die oude mensjes met hun wandelstok (en dan nog amper vooruit komen).
30/01/12 15:08
FreeHug

Quote door PlasticLove
Ik krijg de neiging om met zowat alles te huilen. Van een gehandicapte man die op m'n werk moederziel alleen een koffietje kwam drinken tot van die oude mensjes met hun wandelstok (en dan nog amper vooruit komen).

Ik denk dat ge depressief zijt en eens goed van de grond moet gaan.
30/01/12 16:19
AdrianHealey

Quote door FreeHug

Present!
30/01/12 18:07
josxhetxduffexei

Chanse dat noxa zo behulpzaam is!
30/01/12 21:13
FlyingMonkeyMaster

Nee ik heb dat eigenlijk ook wel soms, en inderdaad meestal met oude menskes. Vooral die zo zielig en eenzaam van hun soepje liggen te slurpen in de lunch garden.
Maar meer dan "Oh pfoeh; da ziet er zo zielig uit" denken, doe ik in feite niet.
30/01/12 21:20
superficialprototype

Ik heb dat ook wel vaak, ik kan van sommige dingen echt van de kaart zijn,
en daar heel de dag aan denken.. bij daklozen bv kan ik kriebels krijgen over heel mijn lijf.
Wat je zegt is één van de aspecten van hsp, misschien moet je dat eens zoeken en komen er nog meer zaken overeen!
30/01/12 22:20
lottersaurus

Ik werk met personen met een een zwaar meervoudige beperking sinds vijf maanden en behalve met hen, zo nu en dan, als ze eens ziek zijn of dergelijks, heb ik met heel weinig medelijden. Maar ik ben een harde.
31/01/12 06:28
NicolasJazz

Ik heb medelijden met iedereen, ook al vindt die van zichzelf totaal niet dat die iets mist.
01/02/12 00:14
Vanille

Quote door Nakkeskud
Eh. Er is niks mis met u, ge hebt gewoon hormonen?

Alle, in de week voor ik ongesteld ben heb ik dat altijd enorm hard. Dan ga ik huilen als iemand wordt weggestuurd uit een debiel tv-programma enzo.

hahaha idem, echt huilen bij alles :D
01/02/12 20:21
FreeHug

Quote door Vanille

hahaha idem, echt huilen bij alles :D

God ik ben blij dat wanneer ik last heb van mijn hormonen, ik gewoon ineens te weinig plaats in mijn broek heb.
02/02/12 09:44
PlasticLove

Quote door FreeHug

Ik lach toch nog dagelijks, hoor. En blame it on the weather!
02/02/12 12:30
FreeHug

Quote door PlasticLove

Ik lach toch nog dagelijks, hoor. En blame it on the weather!

Inderdaad. Het is koud, ge moet van de grond gaan. Have you met AdrianHealey?
02/02/12 12:39
PlasticLove

Quote door FreeHug

Inderdaad. Het is koud, ge moet van de grond gaan. Have you met AdrianHealey?

Nope, never met him! Zorgt gij naast FreeHugs ook voor FreeVanDeGrondGaan?
02/02/12 18:40
FreeHug

Quote door PlasticLove

Nope, never met him! Zorgt gij naast FreeHugs ook voor FreeVanDeGrondGaan?

Ik ben ne hustler he. If you need it, I'll fix it for ya;
02/02/12 21:19
PlasticLove

Quote door FreeHug

Ik ben ne hustler he. If you need it, I'll fix it for ya;

I'll keep that in mind.
03/02/12 12:41
«    ( 6 / 6 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.017160 seconden.