| |
|
| Split ZIP-bestanden samenvoegen |
dkdfc
|
Ik heb een bestand dat is opgedeeld in zes ZIP-bestanden. Nu ja, ik denk toch dat het ZIP-bestanden zijn (dit was de extensie toen ik het bestand heb... verkregen).
Wanneer ik die echter wil samenvoegen dan komt er na 100 MB een foutmelding dat het archief niet geopend kan worden en dat het eventueel beschadigd is. Nu dacht ik misschien dat er in het bestand echt een fout zat, maar het lijkt me redelijk toevallig dat dit net gebeurt na het eerste deel (wat dus ook 100 MB is). Dus toen dacht ik dat het programma misschien niet naar het volgende bestand linkte om ze samen te voegen.
Ik heb al geprobeerd om de extensies te veranderen in .001, 002 etc; .part1, .part2 etc en met zowel gewoon .zip als .rar erachter. Maar ik blijf die foutmelding krijgen.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
|
26/01/12 22:43
|
pijlbord
|
Samenvoegen? Waarom wil je die samenvoegen? Ik 'extract' die bestanden gewoon allemaal tesamen naar een mapke en daar staat alles dan 'samen'. Daar klik ik dan op instal of setup en dat doet de truc.
Als het over filmbestanden gaat ofzo moet ge wel niet naar mij luisteren, daar heb ik geen ervaring mee.
|
26/01/12 22:55
|
dkdfc
|
Ja, extracten bedoel ik. Meerdere "samenvoegen" in één bestand. Als ik dat probeer blijft hij hangen na de eerste.
|
26/01/12 23:05
|
grasshopper
|
Al geprobeerd om ze alle 6 te selecteren en dan rechterklikken & unzippen?
|
26/01/12 23:08
|
dkdfc
|
Hihi. Ja.
|
26/01/12 23:16
|
monologue
|
Probeer de 6 bestanden (in .001, .002 enz.) eens te joinen met HJ-Split .
|
26/01/12 23:18
|
dkdfc
|
Probeer de 6 bestanden (in .001, .002 enz.) eens te joinen met HJ-Split . Die Mac-versie kan ik precies niet installeren?
|
26/01/12 23:28
|
MalleSander
|
Normaal als ze allemaal hetzelfde noemen, met een opeenvolgende naam, neemt die die bestanden uit tot 1 bestand.
noem ze 1 2 3 4 5 6 en dan beginnen uitpakken bij 1, werkt dat niet? Kijkt ge maar hoe mooi u mac is en wensen dan het zou werken gelijk een raamke!
|
27/01/12 01:14
|
dkdfc
|
Normaal als ze allemaal hetzelfde noemen, met een opeenvolgende naam, neemt die die bestanden uit tot 1 bestand.
noem ze 1 2 3 4 5 6 en dan beginnen uitpakken bij 1, werkt dat niet? Kijkt ge maar hoe mooi u mac is en wensen dan het zou werken gelijk een raamke! Nee, werkt ook niet. En kerel, doe eens normaal met uw Mac. Ik heb die ook alleen maar moeten kopen uit noodzaak en over die ondersteuning van programma's hoort ge me elke dag klagen.
|
27/01/12 10:22
|
nimmegeers
|
Kan zijn dat er gewoon 1 van de bestanden kapot is en ge 't daardoor dus ook niet kunt uitpakken hé. Allez ja, anders zou die tekst er niet opkomen?
Opnieuw downloaden/kopiëren dan.
|
27/01/12 12:19
|
defeater
|
Valt ook voor als 1 bestand niet volledig gedownload is, of ja gewoon 1tje stuk/fout gezipped.
Dus wat Nimmegeers zegt.
|
27/01/12 12:25
|
dkdfc
|
Spijtig, dan zal het inderdaad wel dat zijn. De bestanden zijn ondertussen al niet meer beschikbaar dus ik kan niet proberen of dat werkt.
|
27/01/12 12:45
|
Si1en
|
winrar en winzip doen ook af en toe raar als ze teweinig vrije hardeschijf ruimte hebben. Dus als al uw schijven bomvol staan (of toch degene waarmee die progs werken) kan het ook gewoon daaraan liggen
|
30/01/12 14:19
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|