Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:42
Online: 112
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Lifestyle «    ( 1 / 2 )    »
Haar kleuren na balayage?

Vluchtig

Goed, ik vind het vreselijk vervelend dat ik het hier moet vragen maar ik vind geen deftige uitleg gevonden op google. Het zit zo, ik ben zo dom geweest een kappersbon te kopen waarbij balayage inbegrepen zat. Hoewel ik niet zo zeker was wat dat juist inhield dacht ik dat het een soort "oplichten van het haar" was.
Bon, dat oplichten is dus wel gelukt. Veel te goed zelfs. Ik ben van nature blond maar door ouder te worden wordt het (in mijn ogen) donkerder van tint. Nu is na die balayage mijn haar BELACHELIJK blond (ik vind dat het zelfs bekan geel ziet maar mijn collega's vinden dat het wel meevalt). Hoedanook, ik kan er niet mee leven. Mijn vraag is dan ook: kan ik mijn haar zelf verven in een iets donkerdere tint (bvb honingblond) nadat mijn haar nog maar net (2 dagen geleden) die balayage ondergaan heeft? Ik ken er allemaal niets van en zou graag wat advies krijgen. Ik zou namelijk straks niet graag met groen haar ofzo rondlopen. Alvast enorm bedankt voor nuttige info (ik weet dat hier genoeg mensen zitten die ervaring hebben met haarkleurshizzle dus ik waag mijn kans).
26/01/12 19:41
dmndcks

Met die bon van groupon? :D
26/01/12 19:43
MMetamorphosis

ik zou gewoon mijn haar kleuren met een kleurshampoo. Lijkt mij 't veiligst.
26/01/12 19:44
mawy

vraag het aan de kapper die u dat aangedaan heeft?
26/01/12 19:45
Vluchtig

Quote door MMetamorphosis
ik zou gewoon mijn haar kleuren met een kleurshampoo. Lijkt mij 't veiligst.

Interessant! Ik ben daarnet in de Hema gaan zien maar dat hadden ze percies niet. Enfin, ik ga er toch vanuit dat als er "permanent" staat op het pakje dat het geen kleurshampoo is?
26/01/12 19:46
BlackTongue

Ik zou er zelf nog wat tijd tussen laten, en het kan ook goed zijn dat je haar (dat gelige) vanzelf eruit gaat. Ik had vroeger mijn haar ook blond gekleurd en dat sloeg in het begin ook geel uit maar dat was na een tijdje terug normaal :)
26/01/12 19:47
nimmegeers

Daar wil ik een foto van zien Mien!

edit: niets tegen groen haar hé. :( En, ik had ooit na mijn groen haar nucleair geel. :p
26/01/12 19:48
Sstig

wth is een balayage
26/01/12 19:50
poezestreep

Quote door mawy
vraag het aan de kapper die u dat aangedaan heeft?

Dit.
26/01/12 19:52
DeadAngell

Balyage zijn volgens mij gewoon veel meches.
26/01/12 19:54
Vluchtig

Quote door poezestreep

Dit.

Ik ben nie zo goed om dat ik het Frans te gaan doen :(
26/01/12 20:01
Vluchtig

Quote door dmndcks
Met die bon van groupon? :D

Der zijn er veel, maar ja dus :)
26/01/12 20:01
PoundingSense

Ik zou eerlijk gezegd nog wachten met uw haar nu al terug te verven. Als ge vindt dat uw haar redelijk geel ziet, koop uzelf zilvershampoo (dat ziet paars) en dat haalt het geel uit uw haar.

26/01/12 20:13
Iphigenia

jeeep zilvershampoo doet wonderen

nu doet ge me wel schrik krijgen met mijn kappersafspraak voor een balayage haha
26/01/12 20:18
AnnabelLee

is da zoals op uwe foto? want das toch mooi?
26/01/12 21:43
cone

Ik werk bij de kapper, en voor het haar een lichtere tint te geven gebruikt mijn kapster eerst een balayage, dan uitspoelen en dan direct daarna terug kleuren.

maw: het is geen enkel probleem om er gewoon een kleurtje overheen te zetten, als ge het niet elke week doet natuurlijk.
En hmm in de colruyt en in het kruidvat enzo hebben ze kleuringen van 24 wasbeurten (type 2 denk ik, en als ik mij niet vergis Poly Palette)

26/01/12 21:57
Vluchtig

Quote door AnnabelLee
is da zoals op uwe foto? want das toch mooi?

Dat is ongeveer mijn natuurlijk haarkleur, van deze miskleum wil ik liever geen foto's :)
26/01/12 22:21
Vluchtig

Quote door cone
Ik werk bij de kapper, en voor het haar een lichtere tint te geven gebruikt mijn kapster eerst een balayage, dan uitspoelen en dan direct daarna terug kleuren.

maw: het is geen enkel probleem om er gewoon een kleurtje overheen te zetten, als ge het niet elke week doet natuurlijk.
En hmm in de colruyt en in het kruidvat enzo hebben ze kleuringen van 24 wasbeurten (type 2 denk ik, en als ik mij niet vergis Poly Palette)

Aha! Geruststellend, ik heb het intussen al gedaan (ja ik heb die kleuring toch gekocht toen ik stond te twijfelen). Waarschijnlijk had ik nog een iets donkerdere tint moeten nemen maar tis toch al iets beter. Bedankt voor je hulp!
26/01/12 22:23
cone

Quote door Vluchtig

Aha! Geruststellend, ik heb het intussen al gedaan (ja ik heb die kleuring toch gekocht toen ik stond te twijfelen). Waarschijnlijk had ik nog een iets donkerdere tint moeten nemen maar tis toch al iets beter. Bedankt voor je hulp!

Als ge echt last hebt van het gele kunt ge iets met 'as' in kopen, en er niet zo lang oplaten als op de doos staat, dan is dat er ook af, en zéker geen blond waar tinten inzitten als 'goudblond' en van die dingen.
26/01/12 22:31
Hanimal

ik had hetzelfde voor

zelf ontkleuring gekocht omda mn haar me ouder te worden donkerder was geworden.
was half oranje geworden, na kapper gespurt, die hebben geprobeerd erover te kleuren en da pakte ni.
ze hebbe da toen verder ontkleurt waardoor mn haar wit was ma net iets te geel na mn zin (heeeeel lichte schijn, ma kvond lelijk) kheb 3 weke moete wachten en toen hebbe ze er gwn iets donkerder blond over gezet waardoor het nu nog heel licht is maar 'naturlijker' lijkt.

derna heeft nen homo uit de kapper waar ik altijd ga der een balliage op gezet en ik wou da ni :( ma tvalt nog mee.
26/01/12 22:33
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.042907 seconden.