| |
|
| Haar kleuren na balayage? |
Vluchtig
|
derna heeft nen homo uit de kapper waar ik altijd ga der een balliage op gezet en ik wou da ni ma tvalt nog mee.
Lucky you, tis de laatste keer dat ik zo iets laat doen alvast
|
26/01/12 22:36
|
cone
|
ik had hetzelfde voor
zelf ontkleuring gekocht omda mn haar me ouder te worden donkerder was geworden.
was half oranje geworden, na kapper gespurt, die hebben geprobeerd erover te kleuren en da pakte ni.
ze hebbe da toen verder ontkleurt waardoor mn haar wit was ma net iets te geel na mn zin (heeeeel lichte schijn, ma kvond lelijk) kheb 3 weke moete wachten en toen hebbe ze er gwn iets donkerder blond over gezet waardoor het nu nog heel licht is maar 'naturlijker' lijkt.
derna heeft nen homo uit de kapper waar ik altijd ga der een balliage op gezet en ik wou da ni ma tvalt nog mee.
haha ja, ik heb da ook eens voorgehad, zelf ontkleuring gekocht. Ik zette da erop en da zag paars, en ik deed da opnieuw en dan werd da oranjeroos. (omdat dat ook donkerder was)
op diene moment kijkt ge echt in de spiegel en denkt ge FUUUU
|
26/01/12 22:36
|
stefanieke4699
|
Misschien een paar dagen wachten. De eerste keer at ik mijn haar liet kleuren was het ook veel te blond. Na een paar dagen was de kleur wat vervaagd tot de kleur die ik wou.
maar nu ik je profielfoto zie, gaat dit in jou geval mss niet zo zijn. Mijn haar is vele donkerder van nature.
|
27/01/12 00:31
|
LadyBracknell
|
Goh, dat ge dat nooit meer laat doen is zo definitief he, ge had ook op voorhand moeten zeggen dat ge het wou oplichten dan gebruiken ze een lichtere ontkleuring, en een goede kapper zet na de baleage nog een kleuring op uw haar, ookal ziet dat niet eens geel, een baleage (die getrokken is met ontkleuring) is nooit af. Mocht ge dat toch ooit nog eens laten doen en ge ziet dat het geel is, en ze zijn niet van plan er een kleur over te zetten dan moet ge daar gewoon achter vragen. ikzelf doe dat altijd bij mijn klanten, die kleuren zijn dan ook gewoon veel natuurlijker als wanneer het gewoon ontkleurd is.
|
28/01/12 08:35
|
Vluchtig
|
Goh, dat ge dat nooit meer laat doen is zo definitief he, ge had ook op voorhand moeten zeggen dat ge het wou oplichten dan gebruiken ze een lichtere ontkleuring, en een goede kapper zet na de baleage nog een kleuring op uw haar, ookal ziet dat niet eens geel, een baleage (die getrokken is met ontkleuring) is nooit af. Mocht ge dat toch ooit nog eens laten doen en ge ziet dat het geel is, en ze zijn niet van plan er een kleur over te zetten dan moet ge daar gewoon achter vragen. ikzelf doe dat altijd bij mijn klanten, die kleuren zijn dan ook gewoon veel natuurlijker als wanneer het gewoon ontkleurd is.
Het probleem is dat ik daar echt niets vanaf wist, ik dacht dat het resultaat de bedoeling was. Weet ik veel dat er dan nog een kleur hoort na te komen
|
29/01/12 22:44
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|