Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:34
Online: 126
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Culinair «    ( 2 / 2 )    »
Etentje bij de papa

thebenneman

vislasagne ! :D
25/01/12 15:40
Daav

Quote door Fernando
Kwijl
Mij niet zeggen dat dat er niet fucking goed uit ziet!

Ok, ik wil dit, snodaards.
25/01/12 15:47
zwanstnanihe

off topic: ik vind 'etentje' een verschrikkelijk woord. Dat heeft zo'n pretentieuze bijklank. Ma that's just me e, ik ben raar.
25/01/12 16:13
zwanstnanihe

En dan weer on topic: Macaroni met broccoli is anders wel een aanrader. Simpel doch lekker.
25/01/12 16:25
lastdayofmagic

soep
frietjes en sla

enfin, dat is waar ik meteen aan denk als ik 'etentje bij papa' hoor. kben zo geconditioneerd
maar tis eigenlijk ook wel lekker.
25/01/12 16:54
Avantgarde

fak die pompoenlasagna ziet er goed uit
25/01/12 17:36
littlexbastard

Lasagne, ovenschotel, zelfgemaakte hamburgers, stoofvlees met friet, witloof in de oven,... Keuze genoeg ;)
25/01/12 17:41
windofshame

oké kan iemand mij uitleggen waarom ik 4720 hits/dag heb? :p dat kan toch niet van zo'n stomme topic te posten zijn? ook krijg ik deze vermelding als ik mijn hits wens te bekijken: "Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /home/noxanet/public_html/profielhits.php on line 529"
komt dit bij iemand bekend voor of is dit gewoon een fout? haha, ik schrok wel effe want vanmiddag stond die nog schoon op 69 hits/dag!
25/01/12 17:58
VENUSx

Een Meeuske! ;)
25/01/12 23:31
MMetamorphosis

Quote door windofshame
oké kan iemand mij uitleggen waarom ik 4720 hits/dag heb? :p dat kan toch niet van zo'n stomme topic te posten zijn? ook krijg ik deze vermelding als ik mijn hits wens te bekijken: "Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /home/noxanet/public_html/profielhits.php on line 529"
komt dit bij iemand bekend voor of is dit gewoon een fout? haha, ik schrok wel effe want vanmiddag stond die nog schoon op 69 hits/dag!

srsly, nobody cares. :' ) Ik hoop dat ge dat beseft.
26/01/12 10:20
Vierge

Misschien moet je een typisch canadees gerecht maken?
26/01/12 11:52
windofshame

Quote door MMetamorphosis

srsly, nobody cares. :' ) Ik hoop dat ge dat beseft.

nobody cares? 't is een gewone vraag, waar'k geen commentaar zoals dat van jou op verwacht.
26/01/12 19:34
nimmegeers

Quote door windofshame

niet hier, maar daar -> helpdesk
26/01/12 20:10
defeater

Iets met pasta of rijst en bospaddestoelen, dat is altijd lekker.
26/01/12 21:06
musicofthemoon

Hmmmm! Lekker met frietjes :)
26/01/12 22:03
Bulgur

Quote door Vierge
Misschien moet je een typisch canadees gerecht maken?

my thoughts exactly!
27/01/12 15:43
Bulgur

Quote door musicofthemoon
Hmmmm! Lekker met frietjes :)

dat ziet er niet uit
but hey that's me
27/01/12 15:44
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.019721 seconden.