Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:34
Online: 126
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Films «    ( 3 / 3 )    »
Disaster films

RevolutionForSale

De aller aller allergrappigste rampenfilm is en blijft 'The Core', ik heb mij daar ziek mee gelachen. Al was dat niet echt de bedoeling van de makers.
25/01/12 21:20
pijlbord

Quote door Mancunian
Idd, hoe kan je Cage zijn acteerprestaties nu beoordelen op basis van zo'n slechte film :/?!

Heb je dat filmpje ook bekeken dan? Dat zijn twee minuten waarin de camera enkel en alleen op hem staat en hij levert één van de meest slechte acteerprestaties van de moderne tijd af. Dat die film suckt ligt niet (alleen) aan hem, maar ik heb het niet eens over de film, gewoon over dat fragmentje.

(en again, in sommige films vind ik cage best te pruimen maar een super acteur is het nu ook niet he, komaan. Hij komt het best tot uiting in films waarbij die blank cool look een voordeel is)
25/01/12 21:24
Shipwreckage

Evolution is dan toch wel de film bij uitstek

hierzo
25/01/12 21:47
Mancunian

Ja, ik heb filmpje gezien, de film ook wel eens met stukken. Cage is niet mijn favoriete acteur, er zijn er veel die veel beter zijn, maar hem een slechte acteur noemen op basis van dat filmpje of de hele film ja...
25/01/12 21:50
ritchievsgabriel

Quote door Shipwreckage
Evolution is dan toch wel de film bij uitstek

hierzo

Haha, die heb ik overlaatst (Godzijdank, het heeft lang geduurd) eindelijk op dvd gevonden. Superfilm gewoon!!!
26/01/12 00:10
wateenzever

De enige 2 recente die ik heb gezien waren The Day After Tomorrow en 2012, en die waren alletwee rotslecht.
Shit 2012 was slecht
26/01/12 03:18
ritchievsgabriel

Quote door wateenzever
De enige 2 recente die ik heb gezien waren The Day After Tomorrow en 2012, en die waren alletwee rotslecht.
Shit 2012 was slecht

Dat zijn films die je meer moet zien om de grootsheid (door de special effects e.d.) ervan dan om het verhaal. vooral in de bios dan zelfs...
26/01/12 08:57
MenPreferBlondes

deep impact!
31/01/12 11:53
musicofthemoon

Quote door zwanstnanihe

Yesh and it makes perfectly sence like the hole damn movie :' )

haha :D
05/02/12 02:30
«    ( 3 / 3 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.020759 seconden.