| |
|
RevolutionForSale
|
De aller aller allergrappigste rampenfilm is en blijft 'The Core', ik heb mij daar ziek mee gelachen. Al was dat niet echt de bedoeling van de makers.
|
25/01/12 21:20
|
pijlbord
|
Idd, hoe kan je Cage zijn acteerprestaties nu beoordelen op basis van zo'n slechte film :/?!
Heb je dat filmpje ook bekeken dan? Dat zijn twee minuten waarin de camera enkel en alleen op hem staat en hij levert één van de meest slechte acteerprestaties van de moderne tijd af. Dat die film suckt ligt niet (alleen) aan hem, maar ik heb het niet eens over de film, gewoon over dat fragmentje.
(en again, in sommige films vind ik cage best te pruimen maar een super acteur is het nu ook niet he, komaan. Hij komt het best tot uiting in films waarbij die blank cool look een voordeel is)
|
25/01/12 21:24
|
Mancunian
|
Ja, ik heb filmpje gezien, de film ook wel eens met stukken. Cage is niet mijn favoriete acteur, er zijn er veel die veel beter zijn, maar hem een slechte acteur noemen op basis van dat filmpje of de hele film ja...
|
25/01/12 21:50
|
ritchievsgabriel
|
Evolution is dan toch wel de film bij uitstek
hierzo
Haha, die heb ik overlaatst (Godzijdank, het heeft lang geduurd) eindelijk op dvd gevonden. Superfilm gewoon!!!
|
26/01/12 00:10
|
wateenzever
|
De enige 2 recente die ik heb gezien waren The Day After Tomorrow en 2012, en die waren alletwee rotslecht.
Shit 2012 was slecht
|
26/01/12 03:18
|
ritchievsgabriel
|
De enige 2 recente die ik heb gezien waren The Day After Tomorrow en 2012, en die waren alletwee rotslecht.
Shit 2012 was slecht
Dat zijn films die je meer moet zien om de grootsheid (door de special effects e.d.) ervan dan om het verhaal. vooral in de bios dan zelfs...
|
26/01/12 08:57
|
musicofthemoon
|
Yesh and it makes perfectly sence like the hole damn movie :' )
haha
|
05/02/12 02:30
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|