Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:32
Online: 124
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Reizen «    ( 1 / 1 )    »
Edinburgh

NeedAMiracle

Hallo!
In de lesvrije week ga ik 4 dagen naar Edinburgh. Ik ben wat aan het rondkijken op sites enzo wat ik daar zoal kan gaan doen, en ik ben op zoek naar wat tips.
Misschien weten jullie leuke dingen die niet zo bekend zijn, of zijn dingen die overal wel aanbevolen staan wat tegenvallen etc, the usual dus

Alvast bedankt
23/01/12 18:36
Nakkeskud

How aboot you learn some Scottish English, lassie.
23/01/12 18:49
JulieAndrews

Wij gaan dan ook naar schotland :$
wel wat noordelijker, naar de bergen

Naar het kasteel zou ik toch wel eens gaan kijken als ik u was, maar dat was je vast wel al van plan
23/01/12 18:50
Uw2ePersoonlijkheid

Pie-shops! Hmmmmmm!
23/01/12 19:08
TrunkStuf

continu paspoort controle in de pubs, je moet daar +21 zijn om er zelfs binnen te gaan...
23/01/12 19:43
Bulgur

whisky
nuff said
23/01/12 19:52
Daav

Drank en doedelzakke. Da alleen kan me wel een weekje ofzo entertainen.
23/01/12 20:27
Uw2ePersoonlijkheid

Quote door JulieAndrews
Wij gaan dan ook naar schotland :$
wel wat noordelijker, naar de bergen

Naar het kasteel zou ik toch wel eens gaan kijken als ik u was, maar dat was je vast wel al van plan

Binnengaan in 't kasteel kost gelijk 20 euro als 'k mij goed herinner. Dus geen idee of ge da het waard vindt.
23/01/12 22:56
DeManMetDeHoed

Het kasteel is schijteduur, niet de moeite om binnen te gaan. Ik dacht €16 of zo, dus zoals hier boven al gezegd is, dat zal wel niet de moeite zijn. Ge moet daar wel naar gaan kijken natuurlijk, gewoon niet binnengaan.

Voor de rest ben ik het zowat vergeten, eigenlijk. Sorry.
24/01/12 10:51
kipknot

Volgens the priceduifkes is er een heel mooie mcdonalds daar, altijd een uitstekend alternatief voor één of ander kasteel
24/01/12 12:27
Fernando

De priceduifkes :D
24/01/12 13:45
DeManMetDeHoed

Echt ne goeie mcdonalds, trouwens.
24/01/12 14:01
kipknot

Quote door Fernando
De priceduifkes :D

coole gasten ze
24/01/12 15:17
cone

propere punkers
26/01/12 23:50
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.025568 seconden.