| |
|
| Slechte organisatie in hoger onderwijs |
MMetamorphosis
|
Hallo,
Ik studeer aan Artevelde Gent. Zoals iedereen wel weet zijn ze ongelofelijk slecht in hun organisatie.. Dingen als: Alle examens in 3 opeenvolgende dagen geven, lesdagen van 8u15 tot 20u 's avonds en dan nutteloze lege weken, lokalen die constant veranderen, slechte organisatie tussen het 2e en het 3e jaar als je een GIT doet (als in: oeps het 3e jaar heeft creativiteitsweek en jij moet mee dus je hebt geen blok meer voor je examens van het 2e jaar), micro's die constant uitvallen, tutoren die daar totaal niet mee kunnen omgaan en alles 5 minuten lang doen piepen, een site die constant plat ligt (liefst tijdens de examens), onduidelijkheid over vanalles en nog wat (waar ge een taak moet afgeven, wat ge precies moet kennen voor een examen, wat nu precies de opdracht is van een taak,...). Ik had eerder de indruk dat dit op de universiteit van Gent echt totaal niet zo was. Iemand ervaringen met organisatiefalen zoals deze in ander hoger onderwijs?
also: Wat kunt ge hieraan doen?
|
23/01/12 10:56
|
ilseDeZwakke
|
vub is da wel ongeveer tzelfde ja
wa kunt ge eraan doen?? Nix
eens goe klagen en zagen tegen uw vrienden, die stemmen in, en gezamelijk blij zijn da jullie u samen kunnen keren tegen die domme organisatie
|
23/01/12 11:00
|
Partlyneon
|
Dat was ook zo toen ik in het KdG zat, met UGent nog geen enkele keer last gehad!
|
23/01/12 11:03
|
Effaaa
|
Heb soms beetje zelfde probleem met mijn faculteit, buh. Ge kunt het zeggen tegen de studentenraad/opeidingscommissie en zij kunnen dat eens ter sprake brengen hogerop.
|
23/01/12 11:05
|
MMetamorphosis
|
Heb soms beetje zelfde probleem met mijn faculteit, buh. Ge kunt het zeggen tegen de studentenraad/opeidingscommissie en zij kunnen dat eens ter sprake brengen hogerop.