Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:29
Online: 129
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Dagelijkse onzin «    ( 1 / 7 )    »
Wat voor TV-toestel(len) heb jij thuis?

Umleitung

Ik heb thuis twee televisies, beide nog met een beeldbuis. Ik zie dat minder en minder, de meeste TV-toestellen hebben tegenwoordig een plat scherm. Voor zover ik kan zien, worden beelbuizen ook (bijna) niet meer nieuw verkocht, ik verwacht dan ook dat die over een jaar of tien ongeveer uitgestorven zullen zijn. Heb jij een TV met een flatscreen of met een beeldbuis?
22/01/12 18:21
cylka

Ik heb een flatscreen
22/01/12 18:23
hugsanir

Wij ook nog altijd een 4:3-beeldbuis :( "want ons mama ziet daar het nut niet van in om een nieuwe te kopen" (ik woon dan ook quasi op kot)
22/01/12 18:24
SpeciaalGeval

Living: beeldbuis
Kamer van broer: beeldbuis
Mijn kamer: beeldbuis (zo'n oude, puur decoratie XD)
Rommelhok: flatscreen (ik woon bij m'n opa en die kreeg die met beeldbuis id living van m'n tante, waardeloos wel, maarja...)
Caravan: 1 flatscreen (voor dvds en ps2, ps3, ...) en 1 beeldbuis (gewoon tv kijken)

Jep, best veel :' )

22/01/12 18:26
MarketGarden

1 met bewegend beeld EN kleur
KissTheGun

Die met beeldbuizen verdwijnen stillekesaan uit de winkels. 't Zal ni lang meer duren eer er nog maar alleen flatscreens zullen zijn. Ikzelf heb ne flatscreen (met usbaansluiting, yesss) maar bij mijn ouders zijn het nog 3 tv's met beeldbuis.
Raptorrauw

We hebben thuis 1 flatscreen/lcd ding :p
22/01/12 18:27
Umleitung

Quote door KissTheGun
Die met beeldbuizen verdwijnen stillekesaan uit de winkels. 't Zal ni lang meer duren eer er nog maar alleen flatscreens zullen zijn.

Niet lang meer duren? Ik zie tegenwoordig in elektrozaken alleen maar flatscreens meer, alleen in tweedehandswinkels zijn nog beeldbuizen te koop.
22/01/12 18:28
lastdayofmagic

een beeldbuis! de laatste van dat type dat er nog was in de winkel. heeft wel een lichtgroene vlek rechts bovenaan het scherm... achja
22/01/12 18:28
Sstig

flatscreen
flatscreen
beeldbuis
22/01/12 18:30
nimmegeers

Beeldbuizen worden toch niet meer verkocht ondertussen? Ik zou niet weten waar je dat nog kan kopen eigenlijk.

Wij hebben er hier zo wel nog euhm... 4-6 staan, maar daar worden er maar 3 van gebruikt. Dan hebben we ook nog 3 flatscreens die worden gebruikt.

En beneden staan nog 3 keigrote beeldbuizen die daar enkel maar staan omdat ze niet meer verkocht worden en/of kapot zijn denk ik. Maar die zijn niet van ons. :p
22/01/12 18:31
jesss

wij hebben 1 tv, zo'n gewoon groot ouderwets geval :)
zolang dat werkt hoeven wij toch geen andere te kopen?
22/01/12 18:33
thebenneman

1 flascreen en 1 beeldbuis
22/01/12 18:33
Umleitung

Quote door nimmegeers
Beeldbuizen worden toch niet meer verkocht ondertussen? Ik zou niet weten waar je dat nog kan kopen eigenlijk.

In de kringloopwinkel?
22/01/12 18:37
PoundingSense

1 LCD flatscreen in de living
1 LED flatscreen op mijn kamer

22/01/12 18:40
Fernando

Waarom heeft iedereen zoveel televisies? Dafuck.
Wij hebben er eentje, in de woonkamer, en da's een beeldbuis.
22/01/12 18:40
cone

ik heb een beeldbuis, en mijn broer is nen hipster en heeft gewoon een heel grote flatscreen gekocht voor op zijn kamer (nee, ge zijt genen hipster omda ge ne flatscreen hebt, maar ik verwijt mijn broer graag)
22/01/12 18:44
Gwennnn

sinds een paar jaar ne flatscreen in de living,
de beeldbuis die daar stond staat nu ergens in de kelder stof te vangen :p
dan nog een beeldbuis,
en een flatscreen in de doos (geen nut)
en kheb ne kleine flatscreen op mn kot.
22/01/12 18:48
Jorunn

Wij hebben zo'n gigantische flatscreen. Veel te groot voor het kastje waar hij op staat. Mijn ma had dat op een dag gewoon gekocht.
Daarvoor hadden we een kleine flatscreen die we eigenlijk al vrij vroeg hadden (2005).

Ikzelf heb op mijn kamer nog zo'n minitv'tje en dat is een beeldbuis maar ik gebruik dat enkel voor dvd's. Heb daar geen kabel ofzo.
Dus Fernando, wij kijken hier thuis ook nog gewoon samen in de living naar TV.
22/01/12 18:48
YouAreMyShiningStar

1 flatscreen in de woonkamer :p
22/01/12 18:50
«    ( 1 / 7 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.018987 seconden.