Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:24
Online: 134
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Seks en Relaties «    ( 2 / 14 )    »
Prille liefde

SeksEnLiefde

Enkel een anale fixatie tijdens de seks zou hem nog meer gay maken, dus... vertel meer!
22/01/12 00:16
TicketToParadise

Quote door pijlbord
Kunstzwemmen, winkelen, hartjes in zijn gsm?

Ik denk niet dat ge u veel zorgen moet maken dat hij u gaat bedriegen. Zolang hij de enige jongen in dat zwemteam blijft zit ge safe:' )

ik dacht juist hetzelfde :p
22/01/12 00:24
Nakkeskud

Eh ja, wees er zeker van dat het geen homo is. Ok dat klinkt.. gay.. maar ik ken meisjes die jaren samen waren met een homo, lijkt me niet zo plezierig om daar pas na 3 jaar achter te komen, beter safe than sorry!

Voor de rest, als het u dwars zit: zeker over praten. Al is het nog pril, het kan nooit kwaad om het er op een normale (!) manier over te hebben. Ga niet het psychotisch wijf uithangen, dat mag pas als je een jaar samen bent or so. Beter het er nu over hebben dan over een paar maanden ineens pas te zeggen dat u dat keihard stoort. Stiekem vind ik het ook allemaal wel een beetje kinderachtig.

22/01/12 00:25
drumsandguns

Ja oke ge moet niet het psycho jaloers lief gaan uithangen, maar eerlijk gezegd zou ik het ook écht niet tof vinden moest mijn lief bijna een ganse week, hele dagen spenderen bij een vriendin van hem die hem 'schat' noemt en 'i love you' tegen hem zegt.
En ookal zijt ge nog niet zo lang samen, ik zou het hem toch nu al duidelijk maken want anders gaat ge achteraf denken: 'dju, nu is het te laat om daar nog over te beginnen, ik laat het nu maar zo'. Dan gaat ge al die frustraties opkroppen en die komen er toch sowieso eens uit. Probeer hem (op een normale, redelijke manier!) duidelijk te maken dat het echt ni erg is da hij met andere meisjes omgaat, maar da hij ni mag vergeten da gij nu zijn lief zijt en hij het wss ook ni leuk zou vinden als gij op zo'n manier omging met andere jongens.

Edit: oh en kunstzwemmen voor een jongen, een afspraak met u afzeggen om te gaan shoppen, hartjes in zijn gsm? Ik zou mijn twijfels hebben.
22/01/12 00:47
Avantgarde

i call gay
22/01/12 00:47
Daav

Quote door Jaikalymaa
blijf is uit die zen gsm

Dit. Zeker met uw reflectie "ik ben maar 1 hartje meer waard". Waar gij u op fixeert, amai. Vertrouwensproblemen enzo. Ach ja, op zich is dat natuurlijk gans ni fijn als dat er echt dik op ligt, maar je kan dat ook op een normale manier aanbrengen welke gevoelens dat zoiets in je opbrengt. Dan kan hij zich mss wat schikken of geruststellen. Ik vind het wel vreemd dat hij meer tijd spendeert met dat andere meisje en u opzij schuift ervoor, maar ook daar kan je praten over welke gevoelens dat in je opbrengt. Zolang je het zegt en niet schreeuwt dan.

In alle geval een 'unieke' kerel dat je daar hebt gestrikt.
22/01/12 01:04
MetalGirl

ik heb ook zo ne kerel gehad (hij deed gelukkig wel een iets mannelijkere sport)
en ik liet dat allemaal toe want ik wilde niet de jaloerse trien zijn. Maar toen hij int buitenland zat op kamp met die vereniging heeft hij mij toch ook met dat grietje bedrogen.
Dat zijn pubers die hebben hormonen die kunnen dat toch niet bedwingen.
Alhoewel ik ook wel lang gedacht heb dat dat gewoon een janet was ze.

En achja vertrouwen. Ik zeg ook altijd dat ge die vertrouwen moet geven. Maar tja soms...

Alhoewel ik anders wel altijd zeg dat ge die moet vertrouwen
22/01/12 01:08
Daav

Quote door MetalGirl
Dat zijn pubers die hebben hormonen die kunnen dat toch niet bedwingen.

Ni te radicaal e, we laten ons niet allemaal leiden door onze middens. Ook niet op jongere leeftijd.

Hoop ik toch
22/01/12 01:15
KissTheGun

Ik ging daar ook vanuit "hij heeft voor mij gekozen, en ni voor haar". En na duizenden smskes en telefoontjes knaagde dat toch, maar hij bleef mij verzekeren dat hij voor mij koos. (Als ik het al eens aanbracht). Guess whaaaat? Hij heeft mij laten zitten want ja hoor, er zijn gevoelens voor die andere foor.
22/01/12 01:40
Nakkeskud

Quote door KissTheGun
Ik ging daar ook vanuit "hij heeft voor mij gekozen, en ni voor haar". En na duizenden smskes en telefoontjes knaagde dat toch, maar hij bleef mij verzekeren dat hij voor mij koos. (Als ik het al eens aanbracht). Guess whaaaat? Hij heeft mij laten zitten want ja hoor, er zijn gevoelens voor die andere foor.

Also true.. als zo'n dingen blijven gebeuren, moet ge gewoon extra goed opletten, want als ge het gevoel hebt dat er iets niet klopt is dat vaak ook zo (tenzij ge echt paranoïde zijt, dan moet ge gewoon niks doen..)
22/01/12 01:52
sample

dit moet confronterend zijn...
22/01/12 07:05
neighborhoods

Ik kan enkel adviseren om erover te praten. Goede communicatie is essentieel in een relatie!
22/01/12 07:23
JulieAndrews

zeep op haar startblok en hopen dat ze haar nek breekt
22/01/12 09:27
Eliineee

Dat iedereen daar zo kalm onder blijft... 'Praat erover.. blablabla'
Bij mij zou dat dus echt niet het geval zijn, kom op, hij doet meer 'koppelig' met haar dan met jou.
Face it; of hij is homo, of hij wil dat andere meisje.
Ik zou de hint ontvangen hebben op het moment dat hij naar jou stuurt 'raad eens wie hier is?' terwijl hij bij jou kon zijn. Dumpen dus :)
22/01/12 09:39
MMetamorphosis

haha amai sounds like the best rtelationship in tha woooorld
22/01/12 09:42
Epifyt

Quote door Nakkeskud
Ga niet het psychotisch wijf uithangen, dat mag pas als je een jaar samen bent or so.

wut?
22/01/12 09:49
Epifyt

trouwens....
22/01/12 09:51
lottersaurus

Praten hé man. Met hem. Niet met iemand die niet in de situatie betrokken is.
22/01/12 10:07
freeforlunch

ik stuur ook love you en schat en koddige naampjes naar een vriend van mij (en dan is dat niet echt om te lachen ma fo real :D ), en ik heb ook een lief, maar ik ben totaal niet verliefd op die vriend :' ) hell no, die voelt zo wat als mijn oudere broer (hoewel ge naar uw broer natuurlijk zo'n dingen niet zou sturen haha) en als echt mijn maatje. Maar dat ligt bij elke vriendschap anders of je daar wat achter moet zoeken of niet he
ma fuuuck 'ik ben maar 1 hartje meer waard', hij kan toch moeilijk 20 hartjes achtereen zetten en alé, das maar een symbool ze :p I don't get it
22/01/12 10:12
Effaaa

Ik zou er toch ook eens serieus met hem over praten. Gewoon zeggen dat je het niet echt normaal vindt dat dat meisje hem 'schat' noemt en 'iloveyou' tegen hem zegt, dat hij veel vaker bij haar is dan bij u én dat dan de avond waarop jullie hadden afgesproken, zij er dan wéér is.

Ik snap die gast zijn probleem niet, ziet die dat dan zelf niet dat die abnormaal bezig is? Als hij u niet begrijpt en zijn gedrag niet wil veranderen, zou ik zeggen: dumpen. Beter na 1,5 maand dan na 1,5 jaar, lijkt mij.
22/01/12 10:22
«    ( 2 / 14 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.020678 seconden.