Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:23
Online: 129
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Seks en Relaties «    ( 1 / 14 )    »
Prille liefde

SmileForTheCamera

Goeieavond,

Ik ben ondertussen al anderhalve maand samen met mijn vriend. Hij doet kunstzwemmen en is de enigste jongen. Ik heb al met een deel kennis gemaakt en het zijn toffe meisjes. Onlangs met nieuwjaar zijn we bij iemand van het kunstzwemmen blijven slapen en ik vond dat die zo wat aanhankelijk is aan mijn vriend. Ik kon er op een gegeven moment niet meer tegen en hij liet het gewoon maar doen. Ik heb er toen niks over gezegd. :)
In de week van nieuwjaar was ik jarig en was hij met mijn verjaardag (dinsdag) bij mijn thuis. Woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag was hij bij dat meisje. (samen winkelen, enz) De vrijdag kon ik normaal komen naar hem maar hij ging dus met dat meisje vanalles kopen voor de show van het zwemmen. 's avonds kreeg ik een bericht 'raad eens wie hier is'?, terwijl ik kon komen zat madam daar dus :)
Ik heb ook gezien in zijn gsm dat hij bij iedereen van het kunstzwemmen een hartje achter hun namen heeft gezet, ik heb uiterraad ook een hartje, 2 zelfs, maar dan komt het over 'ik ben maar 1 hartje meer waard dan de rest'..
Hij heeft het ondertussen al weg gedaan. Dat 1 meisje stuurt ook naar hem, 'loveyou' -'schat' & ik moet het dus maar goedkeuren. Ik zie het ook nu bijna niet meer zitten dat hij met haar en nog andere op vakantie gaan.
Wat moet ik nu doen? Ik weet dat het nog prille liefde is en alles nog kan veranderen maar dit voelt echt niet goed aan en ik wil hem absoluut niet kwijt.
21/01/12 23:33
tycoontje

Als er zaken zijn waar je je niet goed bij voelt dan moet je er met hem over praten. Zeker over zulke zaken. Je bent beter dat je in het begin van je relatie duidelijk maakt waar je je goed of slecht bij voelt. Als je binnen enkele weken of maanden dit pas doet dan is dat plots onverwachts en stelt hij zich de vraag waarom je hierover niets vroeger had gezegd.

En een beetje gezond jaloers zijn kan zeker geen kwaad.
21/01/12 23:39
LastKiss

Hij kent da meisje wss al langer als u, als hij daarmee samen wou zijn, zou da al wel het geval zijn...
Hij heeft voor u gekozen, dus waarom maakt ge u zorgen? Effe heel cru: als ge jaloers gaat doen, duwt ge hem in haar armen, aangezien hij gaat zagen en klagen bij haar en zij degene is die hem weer doet lachen
21/01/12 23:39
HaroldSaxon

nja
21/01/12 23:41
AnnabelLee

kdenk da die homo is
21/01/12 23:42
TouchedByLove

Ik vind het toch wel een beetje raar dat ge 'love you schat' naar een vriend schrijft om eerlijk te zijn.
21/01/12 23:42
pijlbord

Kunstzwemmen, winkelen, hartjes in zijn gsm?

Ik denk niet dat ge u veel zorgen moet maken dat hij u gaat bedriegen. Zolang hij de enige jongen in dat zwemteam blijft zit ge safe:' )
21/01/12 23:43
Equalya

Quote door AnnabelLee
kdenk da die homo is

²
21/01/12 23:44
Disambiguation

Quote door AnnabelLee
kdenk da die homo is

dit
21/01/12 23:45
HardcoreFart

Quote door AnnabelLee
kdenk da die homo is

Jeeps
21/01/12 23:46
Advisor88

Quote door pijlbord
Kunstzwemmen, winkelen, hartjes in zijn gsm?

Ik denk niet dat ge u veel zorgen moet maken dat hij u gaat bedriegen. Zolang hij de enige jongen in dat zwemteam blijft zit ge safe:' )

Thah, denk ik ook...

Indien zjn flieter naar stront smaakt, heb je hieromtrent uitsluitsel.
21/01/12 23:47
luciferinfestus

Ik vraag mij af waarom ge in zijn gsm kijkt maar soit: Vertel het tegen hem persoonlijk, neem uw tijd ervoor, en ga, als ik de mensen boven mij mag geloven, na of hij homo is. Want hartjes achter alle meisjes hun naam zetten is toch maar raar.
21/01/12 23:50
hetlot

Haha, de homotheorie kwam ook meteen in mij op!
Anyway, praat er eens over. En rukt dat wijf haar ogen uit, ikzelf zou er hysterisch van worden.
21/01/12 23:54
Jaikalymaa

blijf is uit die zen gsm
21/01/12 23:55
Jaikalymaa

Quote door LastKiss
Hij kent da meisje wss al langer als u, als hij daarmee samen wou zijn, zou da al wel het geval zijn...
Hij heeft voor u gekozen, dus waarom maakt ge u zorgen? Effe heel cru: als ge jaloers gaat doen, duwt ge hem in haar armen, aangezien hij gaat zagen en klagen bij haar en zij degene is die hem weer doet lachen

This
21/01/12 23:56
nimmegeers

Quote door AnnabelLee
kdenk da die homo is

Eerlijk gezegd moest ik hier ook aan denken. :p

Quote door TouchedByLove
Ik vind het toch wel een beetje raar dat ge 'love you schat' naar een vriend schrijft om eerlijk te zijn.

Tenzij het om te lachen is! Ik doe dat ook wel eens om te zeveren. :' )

Anyway, ik zou het hem zeggen. Niets zeggen gaat niet veel veranderen hé.
21/01/12 23:59
Treinplanner

Hahah het eerste dat ik dacht: homo.
22/01/12 00:03
VisualField

Als ge hem niet eens vertrouwt waarom zijt ge dan samen?
22/01/12 00:06
nimmegeers

Lijkt me beter dan naïef zijn.
22/01/12 00:07
dmndcks

he's so gay gurl
22/01/12 00:09
«    ( 1 / 14 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.023114 seconden.