Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:23
Online: 129
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Dagelijkse onzin «    ( 1 / 4 )    »
links of rechtshandig vs masturbatie

MetalGirl

Nadat ik tot de ontdekking kwam dat een vriend van mij linkshandig schrijft, vroeg ik mij plots af of ge dan ook linkshandig masturbeert.
Hij was te preuts om daar op te antwoorden. Maar nu vraag ik mij wel werkelijk af of er een verband bestaat tussen met welk hand je schrijft en met welk je masturbeert.
Ik ben niet geïnteresseerd in jullie seks-en masturbatieleven. Ik wil gewoon weten of je hetzelfde hand gebruikt als voor het schrijven. Ik weet graag onnozele dingen.

Ik weet wel dat de meeste mensen die rechts schrijven, hun rechter been over hun linker doen als ze hun benen kruisen. Andersom is dit hetzelfde voor linkshandigen.
21/01/12 18:02
MetalGirl

btw deze vraag is voor zowel mannelijke personen als vrouwelijke
21/01/12 18:03
goestingxinxchocoo

nu ben 'k wel nieuwsgierig!
& ge weet da van uzelf toch fniet? :)
21/01/12 18:04
zwanstnanihe

fucking duh. :' ) ik ben rechts en ik fap met rechts, behalve soms eens de linkerhand ertussen smijten voor wat variatie. :]

Voor filmpjes: contacteer me
21/01/12 18:04
MetalGirl

Ja van mij zelf weet ik dat. Maar ik ben geen maatstaf voor de rest van de bevolking.

Bij mij is dat dus hetzelfde hand als waar ik met schrijf.
21/01/12 18:06
DeManMetDeHoed

Ik ben rechtshandig en ik masturbeer linkshandig.
21/01/12 18:08
MetalGirl

en zijt ge dan voor andere dingen ook wel is linkshandig? want sommige zijn beide. Allé ik ben rechtshandig maar bij turnles vroeger bijvoorbeeld deed ik alles links
21/01/12 18:09
RevolutionForSale

Ik heb die discussie ook eens lange tijd gevoerd met een groepje vrienden. Bij jongens leek het meestal het schrijfhand te zijn, bij meisjes maakte het nie uit. Bij mij in elk geval mijn 'schrijfhand'

Also: epic 12yr old schrijffout in de titel ;)
21/01/12 18:10
Ki

Quote door zwanstnanihe
fucking duh. :' ) ik ben rechts en ik fap met rechts, behalve soms eens de linkerhand ertussen smijten voor wat variatie. :]

Voor filmpjes: contacteer me

Stuur mij een paar. :]
21/01/12 18:11
JulieAndrews

Ik ben ambidexter B)
21/01/12 18:14
MetalGirl

Ik heb die discussie ook eens lange tijd gevoerd met een groepje vrienden. Bij jongens leek het meestal het schrijfhand te zijn, bij meisjes maakte het nie uit. Bij mij in elk geval mijn 'schrijfhand'

Also: epic 12yr old schrijffout in de titel ;)

shit nu zie ik het :( slaapkop

mij lijkt dat ook wel logisch als ge dat met uw schrijfhand doe omdat die minder moe snel moe wordt omdat ge die vaker gebruikt? misschien is het voor meisjes minder vermoeiend om te masturberen en maakt het daarom zo niet uit.
21/01/12 18:16
SeksEnLiefde

Ik ben rechtshandig
ergo mijn computermuis is voor rechtshandigen
ergo ik masturbeer linkshandig.
21/01/12 18:24
nimmegeers

Beiden rechts. Ge hebt ook wel mensen die een schaar linkshandig gebruiken en rechts schrijven, altijd al vreemd gevonden. :p
21/01/12 18:27
JulieAndrews

Quote door SeksEnLiefde
Ik ben rechtshandig

mensen die het woord ergo gebruiken masturberen bij venus van willendorf -beeldjes, niet met internet.
21/01/12 18:29
MetalGirl

bwa zo vreemd is dat niet he. Meestal zijn dat mensen die eigenlijk linkshandig zijn maar gedwongen worden om rechts te schrijven omdat dat zo hoort. En op den duur kunt ge beide.
Of ja sommige mensen zijn gewoon links-en rechtshandig door elkaar.
21/01/12 18:29
zwanstnanihe

Bovendien is ergo foutief gebruikt in z'n zin. Dus zo'n mensen masturberen bij venus van willendorf beeldjes, en houden van kakseks.
21/01/12 18:43
jimstar

ik ben rechtshandig maar masturberen is meestal linkshandig.
Er is ook niet per se een verband nodig, als rechtshandige peuter je (normaal) in je neus met je linkerhand (doe de test!)
21/01/12 18:44
Daav

Schrijven links, maar masturberen met beide.
21/01/12 18:46
MetalGirl

ja maar dat doet ge omdat ge uw rechterhand nodig hebt om iets anders te doen terwijl ge dan met uw linker in uw neuspeuterd.
conclusie. Diegene die met de andere hand dan hun schrijfhand mastruberen, gebruiken hun schrijfhand om de muis of het kaske van de tv te bedienen.
21/01/12 18:47
overjoyedretard

Quote door SeksEnLiefde
Ik ben rechtshandig

this
21/01/12 18:49
«    ( 1 / 4 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.024008 seconden.