Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:22
Online: 129
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Dagelijkse onzin «    ( 4 / 4 )    »
links of rechtshandig vs masturbatie

Umleitung

Quote door MetalGirl
Ik wil gewoon weten of je hetzelfde hand gebruikt als voor het schrijven.

Ik schrijf rechts en masturbeer altijd met mijn rechterhand.

Quote door MetalGirl
Ik weet wel dat de meeste mensen die rechts schrijven, hun rechter been over hun linker doen als ze hun benen kruisen.

Ik schrijf rechts en leg heel vaak mijn linker been over mijn rechter. Ik vraag me soms af of ik misschien niet deels linkshandig ben (zou dat bestaan?), want sommige dingen doe ik voornamelijk met mijn linkerhand. Een glas, kop of blik om uit te drinken, hou ik bijna altijd met mijn linkerhand vast.

Quote door tjoeketjoeke
ik was mijn handen nooit na het masturberen.

Bah. :s
22/01/12 12:00
DeTijd

Alles met rechts, ik beschouw dat ondertussen als mijn sterke hand.

En dat been over ander been gedoe: mijn ene been begint te slapen na een tijd dus ik wissel vaak af.
22/01/12 13:57
VampireBlood

Quote door MetalGirl

dan ga ik er vanuit dat ge linkshandig zijt en dat ze u gewoon rechts hebben leren schrijven?

Nee want voor mijn laptop-klikding gebruik ik wel rechts & ik neem de meeste dingen ook met rechts op. Omdat mijn ma linkshandig is heb ik gewoon zo met de muis leren werken. Hoe de rest komt weet ik nie, ik kan met links precies beter ritme houden & misschien is mijn linkerbeen langer ofzo :' )
22/01/12 20:46
FreeHug

Voornamelijk fap ik met rechts, soms links, for the lulz. En ik schrijf ook met rechts. Ik doe alles met rechts eigenlijk.
22/01/12 23:26
Vluchtig

Quote door nimmegeers
Ja, maar de normale manier is "Mes in rechterhand en vork in linkerhand" en zij doet het omgekeerd. (Er zijn veel mensen die dat omgekeerd doen)

Ik wissel dat af naargelang de positie van het vlees op mijn bord :p (als kind deed ik het enkel omgekeerd geloof ik, ik kon in ieder geval geen tafel dekken omdat ik niet wist waar ik het mes moest leggen)
23/01/12 09:33
ANCHOREDHEART

alles rechtshandig!
23/01/12 10:06
Matva

Quote door Umleitung

Bah. :s

Lichaamsappen consumeren, waaronder vaginaal vocht en sperma is geen probleem. Maar met uw (hopelijk) proper gewassen penis in een doekje schieten is bah? 't Is niet dat uw handen volhangen he :' ) Tenzij ge een kluns zijt :p

OT: Maakt niet uit, ha!
23/01/12 17:17
Torturedvision

Ik heb mijn beide handen nodig.
23/01/12 18:05
Viscera

Alles met rechts behalve als ik 't bij mijne vriend doe, 'k weet niet hoe dat komt maar dat gaat beter met mijn linkerhand. :' )
23/01/12 18:30
Umleitung

Quote door Matva
Lichaamsappen consumeren, waaronder vaginaal vocht en sperma is geen probleem.

Heb ik dat gezegd? Ik vind dat ontzettend goor.
23/01/12 19:39
Matva

Quote door Umleitung

Heb ik dat gezegd? Ik vind dat ontzettend goor.

Nope, dat zegt ge niet expliciet. Maar ik denk wel dat dit bij het totaalplaatje van een seksuele ervaring hoort :p
23/01/12 20:12
Umleitung

Ik vind gewoon smerig je handen niet te wassen na het masturberen.
23/01/12 21:03
Daav

Geen sloppy high fives voor jou.
23/01/12 21:26
pandarne

rechtshandig in alles behalve dat..
dat is het enige dat ik massas beter kan met links dan rechts, en ik ken niemand anders bij wie dat zo is, dus ik gok dat t ietwat uitzonderlijk is
24/01/12 06:29
dandylullaby

Quote door MetalGirl
en zijt ge dan voor andere dingen ook wel is linkshandig? want sommige zijn beide. Allé ik ben rechtshandig maar bij turnles vroeger bijvoorbeeld deed ik alles links

hahaha :' )

'alles' sorry klonk grappig xD

ik varieer anders ook wel, maar voornamelijk rechts met alles.
24/01/12 11:34
makeNOISEnotWAR

Quote door Torturedvision
Ik heb mijn beide handen nodig.

1 om te poepvingeren in 1 om te trekken?

OT: afwisseling ftw & ik ben rechtshandig
24/01/12 18:44
Mancunian

Linkshandig, maar rechtshandig masturberen, sinds een paar jaar nog maar, daarvoor altijd linkshandig
24/01/12 23:27
«    ( 4 / 4 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.023822 seconden.