Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:21
Online: 132
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Actualiteit «    ( 1 / 5 )    »
Nationale staking: maandag 30 januari

Sverige

Hallo,

Zoals iedereen ondertussen wel opgevangen heeft is er maandag 30 januari opnieuw een nationale staking.
Toevallig vertrek ik op die dag net richting Bratislava vanuit Charleroi Airport.

Iemand een idee of dit invloed gaat hebben op die vlucht? Is de kans groot dat er op de luchthaven gestaakt wordt.
Het plan was ook 's ochtends vanuit Brussel zo een bus te nemen naar de luchthaven, maar dat is ook te riskant zeker?

20/01/12 20:20
Autumnsbeing

Ik ben terug gekomen naar België toen ze staakten en ze staakten niet op de luchthaven (dat was wel van Vienna Airport naar Brussels).
En ben ik blij dat ik niet in België ben, waar ze om de vijf voet staken...
20/01/12 20:30
osculum

Ik denk dat ge gewoon best eens belt naar die luchthaven.
20/01/12 20:32
AlwaysLate

De bus gaat sowieso niet rijden, da risico zou ik dus niet nemen.
20/01/12 20:48
Partlyneon

Ik miste het al.
20/01/12 21:10
Sverige

Quote door AlwaysLate
De bus gaat sowieso niet rijden, da risico zou ik dus niet nemen.

Het is wel geen lijnbus, maar van zo een privémaatshappij. Heb er al eens naar gemaild.
20/01/12 21:39
WakeUpDonnie

Geweldig dat ze weer staken...
20/01/12 23:15
ashling

Ik wist het al, maar wat fijn toch..
Zeker ook als ze het doen wanneer heel wat studenten nog examens hebben!

Serieus, doe het op een andere dag in het middag van een vakantie, but noooo. Doe het maar wanneer ik examen recht heb!

Maar OT: ik gok niet dat ze op de luchthaven gaan staken (dan maken ze te veel verlies) maar met de bus naar daar gaan zal er niet inzitten.
20/01/12 23:58
cylka

Ze willen zoveel moglijk mensen raken e ;) anders heeft een staking geen nut als het geen impact heeft :D
En op de bussen moet ge dan zeker niet rekenen. Die doen met plezier mee :p
21/01/12 00:03
jesss

ik moet op mijn stage geraken, om half 9 's morgens in't centrum van antwerpen :(
21/01/12 02:08
nimmegeers

Quote door Sverige

Het is wel geen lijnbus, maar van zo een privémaatshappij. Heb er al eens naar gemaild.

Die zullen dan wel niet staken zeker... Hoe onnozel zou dat zijn. :p
21/01/12 03:37
jimstar

Ik heb al gehoord dat ook piloten gaan staken :s
21/01/12 04:34
lean

Bij die vorige staking heeft Brussels Airlines niet gestaakt, ge kunt dat vragen op die hun twitter hehe. Maar dat is in Zaventem, dus daarmee zult ge wel niet vliegen. :p Ik zou gewoon is bellen naar die waarbij ge geboekt hebt ..
21/01/12 07:57
Decembers

ik moet gaan werken, en ik hoop dat mijn bus wel rijdt, tijdens alle vorige stakingen reed die toch :' )

21/01/12 08:11
Justpurrrfect

Vragen, he. Ik ken iemand die normaal die dag op Erasmus vertrekt, en die jongen weet ook helemaal niet of het wel door zal gaan.

En ik moet naar mijn stageschool geraken :(
21/01/12 10:52
ErrorInTheBrains

viva stakingen!
21/01/12 11:38
Sverige

Na 3 keer bellen iemand kunnen bereiken bij Charleroi Airport. Over 5 dagen terugbellen dan zouden ze waarschijnlijk meer weten. Tof, tof.

Die busmaatschappij heb ik gisterenavond gemaild, maar nog geen antwoord gehad. Zal straks ook maar eens bellen.
Quote door nimmegeers

Die zullen dan wel niet staken zeker... Hoe onnozel zou dat zijn. :p

Het is deze keer toch ook staking in de pirvé-sector? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
21/01/12 12:11
Morthagg

Nu weer ? Jezus.
21/01/12 12:37
pherrygers

mijn verjaardag! whoopwhoop
21/01/12 13:13
neighborhoods

Die stakingen zijn zo irritant en het gaat enkel erger worden!
21/01/12 13:42
«    ( 1 / 5 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.021938 seconden.