Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:21
Online: 132
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Actualiteit «    ( 5 / 5 )    »
Nationale staking: maandag 30 januari

Sverige

ff terug on topic: luchthaven van Charleroi is de 30ste volledig gesloten. Ik moet wachten op een mail van Ryanair met meer info.
25/01/12 16:06
Geelvis

Luchtverkeer
De vakbonden van de piloten hebben ook al aangekondigd dat ze zullen staken, "maar het is nog te vroeg om nu al de gevolgen i...
Lees verder op http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenla nd/120125_Openbaarvervoer
25/01/12 16:31
Bulgur

@Sverige

misschien dat ze wel een bus ofzo inleggen dan :)
25/01/12 19:40
MetalGirl

Quote door rivulet
kom er aub eens op terug als jullie een jaartje voltijds werken achter de rug hebben.

ik werk al meer dan een jaar voltijds en nee ik sta niet achter deze staking
25/01/12 20:47
threatsignal

Quote door Sverige
ff terug on topic: luchthaven van Charleroi is de 30ste volledig gesloten. Ik moet wachten op een mail van Ryanair met meer info.

Luchthaven sluiten, goed bezig. Dat is iets wat ik dan weer niet snap. Heb maar eens betaald voor een hotel, krijg je 14 dagen voor vertrek te horen dat je een nacht voor niets hebt betaald(wss)
25/01/12 21:45
Sverige

Quote door threatsignal

Luchthaven sluiten, goed bezig. Dat is iets wat ik dan weer niet snap. Heb maar eens betaald voor een hotel, krijg je 14 dagen voor vertrek te horen dat je een nacht voor niets hebt betaald(wss)

14 dagen? Hou het maar bij 5.
25/01/12 21:49
Sverige

Quote door Bulgur
@Sverige

misschien dat ze wel een bus ofzo inleggen dan :)

Echt? Wordt dat gedaan? Een bus van Charleroi naar Bratislava?
25/01/12 21:50
Bulgur

Quote door Sverige

Echt? Wordt dat gedaan? Een bus van Charleroi naar Bratislava?

bus naar een andere luchthaven hé
25/01/12 23:56
DeManMetDeHoed

Eurolines heeft een busdienst naar Bratislava, wel niet vanuit Charleroi, kijkt eens of ge daar een zitje kunt scoren voor weinig centjes.
26/01/12 15:36
Sverige

Quote door DeManMetDeHoed
Eurolines heeft een busdienst naar Bratislava, wel niet vanuit Charleroi, kijkt eens of ge daar een zitje kunt scoren voor weinig centjes.

Valt tegen.
26/01/12 17:50
Ayel

Quote door Sverige

Ja kijk he, ik had het meest perfecte plan ooit. Zondagavond naar mijn kot gaan en dan maandag om 4 uur 's ochtends die bus nemen richting de luchthaven.
Nu moet ik mijn ouders wrs vragen of ze mij vanuit Limburg (en dan ook nog eens echt in zowat het verste uiterste van Limburg) om 3 uur 's nachts ofzo naar Charleroi willen brengen. En dan nog maar hopen dat mijn vliegtuig een beetje op het voorziene uur opstijgt, als het überhaupt wel vertrekt (al ga ik ervan uit / hoop ik dat het zo erg ook weer niet zal zijn ? ). Tof, tof. Maarja, dit had ik natuurlijk allemaal kunnen voorzien he!

En ja, ff een beetje persoonlijk gezaag, maar er zullen toch wel meer mensen in problemen geraken zonder dat ze dat echt hadden kunnen voorzien.

Mijn mama bracht mij altijd naar Charleroi 's nachts :) . <3 mijn mama
26/01/12 22:23
MetalGirl

mag ik u mama is lenen als ik nog is op reis moet?
27/01/12 09:18
Justpurrrfect

Kan uw mama al mijn leerlingen in de klas bezorgen :(
27/01/12 11:27
Sverige

Vlucht geannuleerd. Ik ga als alternatief de komende 2 weken WERKEN. Op een school in Zaventem.... ooooh de ironie!
27/01/12 11:44
Bulgur

werken, zo tof joh
28/01/12 14:36
pittaman

Werken is ouderwets! Laat ons allemaal staken!!

Soit, hopelijk moet ik morgen mijn corsa niet door één of ander obstakel gemaakt van rode vuilzakken wringen. Want in tegenstelling tot de rest van gesyndiceerd België heb ik effectief werk dat moet gedaan worden.
29/01/12 20:45
Followmehome

vluchten landen toch wel hé ? want hoe dan ook ik ga landen al doe ik het zelf *grom*
30/01/12 01:05
Followmehome

bij de website van BA staat er "voorzien"
serieus als er iets misloopt is kot te klein ze
30/01/12 01:09
Wakkie

Nog nooit zo rustig gereden als gisteren, zalig :]
31/01/12 10:33
«    ( 5 / 5 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.054918 seconden.