Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:20
Online: 136
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

School «    ( 1 / 2 )    »
Redevoering

caraiscool

Dag lieve noxanen,

Over 2 weken moet ik een redevoering houden voor de klas,
en aangezien ik denk dat velen van jullie dat ook al hebben moeten doen ooit,
vroeg ik mij af of jullie nog een origineel/actueel idee hadden om over te spreken.
Liefst geen zware, serieuze onderwerpen, maar iets grappigs ofzo.

Alvast bedankt!
19/01/12 19:20
JulieAndrews

Dat SOPAPIPA gedoe misschien
19/01/12 19:33
Loserr

zeg dat rosse mensen wel een ziel hebben, ik zal het niet verklappen!
19/01/12 19:47
caraiscool

Haha dat durf ik niet :(
19/01/12 19:52
Daav

Haal de Story boven, interessante onderwerpen genoeg. Is er zelfs geen thema, buiten 'actueel', da ge moet volgen?
19/01/12 20:03
caraiscool

Het moet zelfs niet actueel zijn
19/01/12 20:04
Daav

Darwin Awards. Altijd best lachen. Valt zelfs te linken naar SOPA momenteel.
19/01/12 20:08
Manifestation

Ey, ma gij zijt creatief!
19/01/12 20:33
xRauwrr

Hm wie hebt ge?
19/01/12 21:04
caraiscool

Franssens
19/01/12 21:06
Ellun

Eik bah, ik was daar op gebuisd, dus ik ga u geen tips geven!
19/01/12 21:18
Loserr

Quote door Manifestation
Ey, ma gij zijt creatief!

19/01/12 21:19
nimmegeers

Ik zal er eens over nadenken. Tegenwoordig maakt iedereen hier op noxa er de gewoonte van om mijn creativiteit te gebruiken. :' )
19/01/12 22:20
xRauwrr

Ow nee die heb ik nooit gehad.. Damn ik weet zelfs niet meer wat ze bij ons hadden... Anorexia, dierproeven, iets met de NVA (Cox :p ), euthanasie denk ik, celibaat ivm pedofilie, facebook, doodstraf wss ook, ...

Misschien iets met afschaffen gokcorrectie in het hoger? (bij geneeskunde is dat blijkbaar afgeschaft --> jaloers!), of dat het erg zou zijn moest Wikipedia afgeschaft worden ('Dat ze maar naar de bib gaan, zoals ons vroeger' 'Maar die boeken zijn allemaal verouderd' ), pro of contra downloaden, ... Haha mijn wereld is nogal klein in de blok :' )
In grappige redevoeringen ben ik niet zo goed :p maar mss dat die inderdaad beter pakken bij Franssens. Of inspelen op iets van chrysostomos? Of dat er terug gedronken mag worden door de 5ejaars die naar Ieper gaan :p
19/01/12 22:36
Fruitsapken

ik heb die al is gedaan over de doodstraf die nog geldt in bepaalde landen, veel argumenten over
19/01/12 22:43
Houseofcards

haha ik had iets heel simpel, 'waarom regen wel leuk is'
20/01/12 00:14
HaroldSaxon

eekhoorn zal u wel kunnen helpen!
20/01/12 00:39
nimmegeers

Ik heb eens zitten denken zo tussen mijn leren door en ik zou iets nemen dat u echt interesseert en waar ge gefascineerd over kunt praten en veel van af weet. Is er iets waar ge direct aan denkt wanneer je dit gelezen hebt?

Ge kunt ook over iets praten waar mogelijk toekomst in zit. Daar kunt ge altijd over zeveren want het zijn geen pure feiten.
20/01/12 01:33
Epifyt

Wat zou meer schadelijk geweest zijn op lange termijn? Het vernietigen van het leefmilieu in ontwikkelingslanden door het mijnen naar metalen tijdens de tweede wereldoorlog (voor de Amerikaanse oorlogsindustrie) of fascisme in Europa in de 21ste eeuw.
20/01/12 06:29
Freakske

menselijk gedrag bij het zinken van een boot - theorie vs. praktijk
20/01/12 08:55
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.016273 seconden.