| |
|
zwanstnanihe
|
Het beste onderwerp ligt vlak voor uw neus, al heel die tijd! Vertel over Cara bier en waarom het zo geliefd is bij de jeugd en zwervers!
|
20/01/12 09:57
|
PoundingSense
|
Ik heb dat ook een keer moeten doen, ik had toen iets met muziek, maar ik weet niet meer concreet wat is al veel te lang geleden maar het viel wél in de smaak^^
|
20/01/12 14:04
|
pijlbord
|
Easy, 15 minuten praten over de goeie kanten van Hitler. Dikke punten elke keer (tenzij ge overkomt alsof ge zelf swastika's op uw kamer hebt ofzo, dan krijgt ge een buis en een bezoekje van een psycholoog)
|
20/01/12 18:51
|
Ilovethegreenfairy
|
Ik ben zo eens vreselijk over tijd gegaan
het is zo zalig om u klasgenootjes een half uur vast te houden als ge iets formitastisch boeiends uitlegt als de evolutie van de britse democratie ...
Dikke punten ( wegens onwetendheid EN eindeloos respect van de klasgenoten die er een extra dag voorbereiding bij kregen ... )
|
21/01/12 12:54
|
poezestreep
|
Ow nee die heb ik nooit gehad.. Damn ik weet zelfs niet meer wat ze bij ons hadden... Anorexia, dierproeven, iets met de NVA (Cox ), euthanasie denk ik, celibaat ivm pedofilie, facebook, doodstraf wss ook, ...
Misschien iets met afschaffen gokcorrectie in het hoger? (bij geneeskunde is dat blijkbaar afgeschaft --> jaloers!), of dat het erg zou zijn moest Wikipedia afgeschaft worden ('Dat ze maar naar de bib gaan, zoals ons vroeger' 'Maar die boeken zijn allemaal verouderd' ), pro of contra downloaden, ... Haha mijn wereld is nogal klein in de blok :' )
In grappige redevoeringen ben ik niet zo goed maar mss dat die inderdaad beter pakken bij Franssens. Of inspelen op iets van chrysostomos? Of dat er terug gedronken mag worden door de 5ejaars die naar Ieper gaan
Gokcorrectie afgeschaft? I wish! Ik had twee weken geleden zelfs nog een examen met open vragen met giscorrectie. En als ge niks invulde wast ook extra punten deraf.. En voor die paar keer dat het zonder giscorrectie is moet ge minstens een 12 hebben om erdoor te zijn of zo iets in die aard..
Ontopic: geloof is wel iets interessants, wel zeer moeilijk.
|
22/01/12 17:01
|
caraiscool
|
In grappige redevoeringen ben ik niet zo goed maar mss dat die inderdaad beter pakken bij Franssens. Of inspelen op iets van chrysostomos? Of dat er terug gedronken mag worden door de 5ejaars die naar Ieper gaan
Wat? Sinds wanneer mogen de 5de jaars terug drinken in Ieper?
|
22/01/12 17:45
|
xRauwrr
|
Gokcorrectie afgeschaft? I wish! Ik had twee weken geleden zelfs nog een examen met open vragen met giscorrectie. En als ge niks invulde wast ook extra punten deraf.. En voor die paar keer dat het zonder giscorrectie is moet ge minstens een 12 hebben om erdoor te zijn of zo iets in die aard..
Ontopic: geloof is wel iets interessants, wel zeer moeilijk.
Sorry was een beetje vaag, ging over geneeskunde aan de KUL. Ja wij hebben ook zo'n vakken waar ge 14 voor moet hebben om een 10 te hebben.. Maar dat niets invullen klinkt wel.. erg
|
22/01/12 17:46
|
xRauwrr
|
Wat? Sinds wanneer mogen de 5de jaars terug drinken in Ieper?
Bij mijn weten (nog) niet, maar na Jill haar redevoering misschien wel Eig misschien maar goed anyway, als ge ziet wat er bij ons toen allemaal gebeurd is :/
|
22/01/12 17:52
|
poezestreep
|
Kwas nog aant twijfelen tussen Leuven of Gent... damn it :' ) een 14 is wel echt veel, amai!
|
22/01/12 18:08
|
xRauwrr
|
Edit-knop is weg; dat van die giscorrectie heb ik trouwens ook alleen maar gehoord, weet niet of dat echt klopt..
Ja, als ge 40% hebt, hebt ge dus nog altijd maar een 0.. Da's omdat dat een taal is, en als ge de basis niet beheerst kunt ge ook niet volgen in het tweede (hun uitleg)
|
22/01/12 18:08
|
caraiscool
|
Bij mijn weten (nog) niet, maar na Jill haar redevoering misschien wel Eig misschien maar goed anyway, als ge ziet wat er bij ons toen allemaal gebeurd is :/
Haha maar ik heb daar zelf toch niks meer aan, dus laat ze maar even streng zijn voor die wat volgen!
|
23/01/12 17:28
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|