| |
|
ViciousMistress
|
en ge zei net dat ge het handig vond dat we geen examens meer hadden?
Bootycalls all the way dan he poepie .
|
24/01/12 10:12
|
Torturedvision
|
Bootycalls all the way dan he poepie .
Exactly
|
24/01/12 17:58
|
mawy
|
Ja pas op, ik maak er niet echt een probleem van hoor. Als hij de volgende dag examen heeft begrijp ik volkomen dat die geen tijd heeft, soms zit die te blokken tot twee drie uur, ja sorry dan ga ik slapen.
Maar ik kén ook wel welke vakken dat hij heeft en hoeveel moeite hij daar in moet steken, ik weet dat die bij Engels bijvoorbeeld helemaal niet zo veel tijd nodig heeft.
Het gaat mij niet echt om het elkaar effectief zien maar eeder om het bij elkaar WILLEN zijn, ik wil zo vaak mogenlijk bij hem zijn dus plan dat in, inderdaad Hij houdt daar allemaal geen rekening mee en is vrij gevoelloos op dat vlak, examens = maand elkaar niet zien, so be it dan. In plaats van dan af en toe is samen te eten, pauze te nemen ...
+ Iemand die hier postte dat er van sms'en enzo ook niks komt, da's idem. Of die zo zien losgehen op FB enzo gaat wel :' ) Haha
Ma bon, op zich allemaal geen probleem e, we zien wel na de examens ( die voor hem overigens al voorbij zijn ) als zijn gedrag dan nog steeds zo blijft,
examens weegt natuurlijk nogal op een mens hé
wees blij dat die jong zoveel moeite en tijd in zijn examens wil steken, je zou em beter steunen en aanmoedigen in zijn effort dan klagen. deed die van mij maar zoveel moeite, ik moet achter zijn veren zitten eer die iets doet -.-
|
25/01/12 12:48
|
judogans
|
En hoe staat zijn gedrag er nu voor, nu zijn examens achter de rug zijn?
|
29/01/12 18:31
|
raveourhearts
|
ik ga die een maand niet gezien hebben stomme examens
|
29/01/12 22:31
|
Katt
|
Ik leer samen met mijne vriend op ons kot , maar wij hebben dan ook wel een aparte studeerkamer. Toch zitten wij meestal langs elkaar te leren en dat gaat eigenlijk best goed. Nuja niet iedereen leert op dezelfde manier natuurlijk he , dus als uw vriend het zo wilt kunt ge weinig zeggen of doen vind ik.
|
10/02/12 23:39
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|