Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:13
Online: 149
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Muziek «    ( 1 / 2 )    »
Lets have a trip down memory lane : Goede liedjes + de herinnering die erbij hangt.

mrzerk

Don Mclean : American Pie

Zalige zomeravond op "centerparks"kot in brussel. Gewoon genieten van de dag met een geweldig gezelschap.
18/01/12 16:21
NicolasJazz

Dit
Gewoon eens lachen
18/01/12 16:36
Fernando

Hoho, zo heb ik er miljoenen. En met meerdere personen. Hier kan ik mij uren mee bezig houden. Maar ik heb nog maar 5 minuten pauze zodus:
Dit kreeg ik van iemand die ik heb leren kennen op Vlamrock, waar ik lichtelijk aangeschoten 1 zoen heb gegeven toen ik door ging. "Dit doet mij aan u denken." Schattig ze. Ik ben met die aan de klap geraakt doordat het meiske waar ik bij was een van zijn vrienden knap vond en daar niet heen durfde, dus ik heb haar een beetje gepushd. Wij zijn effkes samengeweest, waarin hij mij onder andere ook dit heeft gegeven. Vooral dat laatste zetten wij nog kéi vaak op om mekaar wat uit te lachen :D Want da's nu een van mijn beste maten.
Straks zal ik de rest eens proberen.
Edit: misschien niet keigoede liedjes he, maar voor mij zijn die wel keigoed door alle grappige herinneringen die er aan vast hangen.
18/01/12 16:51
Epifyt

*klik* Met 30° in de bus cruisen over Surinamese zandwegen en vollen bak meebrullen, kerstliedjes zijn dan zo surrealistisch. Zelfs beseffen dat het december is gaat moeilijk.
18/01/12 16:56
Daav

Vreemd. Gisteren nog gehad toen shuffle Jay Walking Backwards speelde. Ardennen tripke, good times weg van de wereld enzo.

Maar zo heb ik inderdaad ook massa's liedjes die me bepaalde sferen/tijden doen herinneren.
18/01/12 17:18
Nakkeskud

Dit
Het nummer dat op de begrafenis van mijn vriend werd gespeeld. Altijd een nummer met een dubbel gevoel.

En deze omdat ie superretarded is en me doet denken aan een heerlijke middag in Gent waar we de hele tijd dat liedje zongen en sloten koffie hebben gedronken.
18/01/12 17:23
luciferinfestus

Deftones-The Chauffeur

Aan Californische halfwoestijn, met bergen in de achtergrond.
18/01/12 17:35
Treinplanner

Dit sowieso, doet mij denken aan onze uitjes met de auto van vroeger (maar echt heel vroeger). Ik denk dat mijn vader dat veel op had staan in de auto.

Oh en dit ook!
18/01/12 17:49
filiberke

Dit en dit.
nie echt een herinnering aan, maar gewoon zalige muziek om bij weg te dromen
18/01/12 18:12
Analog

Dit ik op gitaar en mijn zus zang en één van de eerste liedjes die ik deftig leerde spelen.

En dit . Epische Street Fighter II-toernooien met mijn neven op de SNES in 1995. En omdat Guile mijn favoriete personage was destijds.

Final Fantasy VIII - Fithos Lusec Wecos Vinosec Omdat ik zoveel uren heb versleten aan dat spel en omdat de bijhorende cutscene in de game mij altijd is bijgebleven en één van de spannendste momenten was.

En tenslotte dit liedje , als mijn favoriete liedje tussen mijn zeven en tien jaar en toen ik mijn pa zijn platenkast voor het eerst ontdekte.
18/01/12 18:48
MrsLindeee

Dit Al bijna 4 jaar mijn absoluuut uit-de-bol-gaan nummer, overal waar ik ben & omdat ik het mij nog herinner toen ik het voor de eerste keer hoorde. Kvind het gewoon een geweldig lied :] Plus hierdoor heb ik kingsofleon ontdekt en is nog altijd de groep die ik het liefste hoor.
18/01/12 19:02
astrozombie138

Quote door filiberke
Dit en dit.
nie echt een herinnering aan, maar gewoon zalige muziek om bij weg te dromen

geweldige selectie.

Ik heb ook niet echt een specifieke herinnering die ik eraan koppel ofzo, maar meer een algemeen gevoel: dit.

Immens belangrijk nummer voor mij, heeft me enorm gevormd in wie ik ben en wat ik doe.
18/01/12 20:15
Paradiseofrave

Velvet underground & Nico . A taste of peaceful wonder op het einde van mijn eerste paddotrip.
18/01/12 21:04
WakeUpDonnie

Dit heeft me nog nie lang geleden door ne moeilijke tijd geholpen en als ik het nu weer hoor denk ik terug dat ik zo'n zware dingen wel kan overleven, ook in de toekomst! :]
18/01/12 22:05
Witwicky

Editors - Munich Was op de radio toen ze me belde om te vertellen dat m'n opa gestorven was. Nummer met een dubbel gevoel.

Panic At The Disco - I Write Sins Not Tragedies Mijn vriendin leren kennen op hun concert op Pukkelpop 2006. ;)

19/01/12 02:10
zwanstnanihe

Bob marley, altijd als ik ga smoren bij een kameraad. Chillste ever.
19/01/12 08:42
DukeNukem

Zomer '10, was nog wel vet.
19/01/12 14:16
FlexYourHead

Laatste jaar op internaat, alles van Minor Threat, maar vooral dit Minor Threat - 12XU

Laatste half jaar van't secundair: 7 Seconds - This Is Temporary omdat ik daar zo graag weg wou en het maar niet vooruit leek te gaan.

Lager onderwijs: Sum 41 - Motivation omdat ik toen veel naar Sum 41 luisterde door mijn neef die mij dat had leren kennen

Parijsrijs voorlaatste jaar secundair: Fugazi - Waiting Room niet zo zeer dit nummer maar eigenlijk alles van dat album, omdat ik dat toen op de bus zeker 3 keer beluisterd heb en tijdens de reis nog enkele keren.

Dit een paar jaar geleden op carnaval, omdat we toen met onze zatte botten van het ene café naar het anderen aan het fietsen waren met de rotste fietsen ooit en ondertussen dit meesterwerk zongen. En om de 100 meter ging er wel iemand onderuit want het vroor toen en er lag overal sneeuw en ijs op de weg. Leuke tijden...

Lützenkirchen - 3 Tage Wach omdat ik toen op een LAN zat en effectief 3 dagen wakker ben gebleven

oh en dit want ik heb daar vroeger lang naar moeten luisteren omdat ik een trage pc had en dat speelde tijdens het "loading" scherm
19/01/12 14:42
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.075263 seconden.