Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:12
Online: 145
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Computer en Elektronica «    ( 1 / 1 )    »
Toetsenbord knop

jesss

Hallo noxa,

Sinds enkele dagen werkt er een knop van mijn toetsenbord niet meer. Het is te zeggen, ze werkt te goed. Telkens wanneer ik erop druk, reageert die dubbel. Het gaat om de knop waarmee je een trema zet bovenop een letter. Als ik druk, geeft die dus meteen twee trema's (¨¨). Zo kan ik dus geen dubbele puntjes op een klinker zetten (zoals in ideeën). Ook de knop zonder shift reageert twee maal (^^). Bij ctrl+alt komt er een haakje, dat reageert wel maar één keer ([).

De rest van mijn toetsenbord werkt zonder probleem.

Weet iemand waaraan het kan liggen en wat ik er aan kan doen?

^^
18/01/12 16:03
attackandrelease

hij werkt precies wel ;)
18/01/12 16:16
jesss

nee :)
18/01/12 16:16
jesss

als ik idee¨¨en typ, gebeurt er dit!

ik kan dat wel correct typen door de verbetering van de spellingcontrole
18/01/12 16:24
josxhetxduffexei

typ nog eens "ideeën"
problem solved :p

edit: okay :(
18/01/12 16:25
ChewChewMelon

Misschien ligt het aan uw toetsenbord? Heb je al geprobeerd een ander toetsenbord aan te sluiten op de computer/laptop?
18/01/12 20:58
jesss

Ik heb niet meteen een toetsenbord om aan te sluiten op mijn laptop... :(
19/01/12 00:11
ChewChewMelon

Quote door jesss
Ik heb niet meteen een toetsenbord om aan te sluiten op mijn laptop... :(

Ik zou dat zeker en vast proberen als je de kans krijgt. Als je perfect kunt typen op een ander toetsenbord dan ligt het aan het toetsenbord van uw laptop, en dan moet je die helaas binnen leveren.

EDIT: Wat je misschien kunt doen is al zo'n busje lucht kopen en daarmee uw toetsenbord schoonmaken. Misschien ligt er een vuiltje onder uw toetsen wat dit allemaal veroorzaakt.
19/01/12 01:23
trappedinthesystem

doe da knopke er is af en trug op?
21/01/12 23:55
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.013822 seconden.