Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:11
Online: 148
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Actualiteit «    ( 1 / 3 )    »
Kapitein van Concordia: "Viel toevallig in reddingsboot"

VoMiCa

Kapitein Francesco Schettino van de Costa Concordia, het gekapseisde schip waarop minstens elf doden vielen, is naar eigen zeggen door een technisch p...
Lees verder op hln.be

Allemaal samen: wtf dude?
18/01/12 12:53
Freakske

Familie van Berlusconi?
18/01/12 12:56
Freakske

A propos, ge moogt zo'n copy/pastes van nieuwssites nimeer doen.
18/01/12 12:57
VoMiCa

De link staat er toch bij? Of, hoe moet het anders dan?
18/01/12 13:06
Morthagg

Er staat een knopke "artikel" tussen de knopjes. Geef daar de link van het artikel in, er mogen maar 150 tekens of wat was het van dat artikel hier op noxa staan. Very derpy.

Anyway, what the hell. Dat is echt een van de zieligste dingen die ik de laatste tijd gehoord heb.
18/01/12 13:12
NoMoreHeroes

happens to me all the time
18/01/12 13:24
RevolutionForSale

The plot thickens...
18/01/12 13:34
astrozombie138

Obvious troll.
18/01/12 13:35
Bkevin

Geweldig om zoiets te zeggen, als gisteren een gesprek is uitgelekt tussen hem en de commandant van scheepswacht. Daartegen zei hij dat hij absoluut niet wilde terugkeren naar de boot, terwijl de commandant hem verplichtte;
18/01/12 13:57
Matva

Wa ne grapjas :D
18/01/12 14:42
BlackUnicorn

Bruce Ismay much...
18/01/12 14:58
VoMiCa

Da's gelijk een vrouw haar excuus om vreemd te gaan:

I didn't cheat on you babe! I just tripped, fell, and landed on his dick!
18/01/12 15:09
jowallesgoedmetmijwe

wat zouden jullie dan doen , braaf wachten todat iedereen van de boot af is ? En een enorm groot risico nemen voor eigen leven .. akkoord als je kapitein van zo'n schip bent zou je eigenlijk je verantwoordelijkheid moeten nemen maar ik snap maar al te goed dat hij zijn eigen hachje wil redden.
18/01/12 15:22
VoMiCa

Ik snap dat ook, maar dat rechtvaardigt het niet. Als kapitein/baas/whatever moet ge de regels volgen, zéker in een situatie als die.
18/01/12 15:25
Nakkeskud

Wat een winnaar :' ;)
18/01/12 15:30
Geelvis

eigen leven redden > de wet/regels

Dat rechtvaardigt het misschien niet, maar ik denk dat veel mensen hetzelfde zouden doen, moesten ze plots in die situatie zitten. Hoewel je je gedrag waarschijnlijk niet zo zou voorspellen. In zulke situaties kan je instinct het overnemen.
18/01/12 15:35
mawy

wat zouden jullie dan doen , braaf wachten todat iedereen van de boot af is ? En een enorm groot risico nemen voor eigen leven .. akkoord als je kapitein van zo'n schip bent zou je eigenlijk je verantwoordelijkheid moeten nemen maar ik snap maar al te goed dat hij zijn eigen hachje wil redden.

in Italië staat er 15(?) jaar cel op als een kapitein zijn schip verlaat voor zijn passagiers en bemanning dat heeft gedaan. zijn straf zal (met die doden op zijn geweten) nóg groter zijn. als em nu niet dat schip af was gegaan hadden ze nog kunnen zeggen dat em het mogelijke aan gedaan heeft iedereen in veiligheid te brengen na zijn blunder. logisch nadenken kon em precies niet meer.
18/01/12 15:37
Morthagg

Quote door Geelvis
eigen leven redden > de wet/regels

Dat rechtvaardigt het misschien niet, maar ik denk dat veel mensen hetzelfde zouden doen, moesten ze plots in die situatie zitten. Hoewel je je gedrag waarschijnlijk niet zo zou voorspellen. In zulke situaties kan je instinct het overnemen.

Jamaar dat is geen normale doorsnee mens he? Die is normaal gezien opgeleid voor dat soort dingen. Je gaat ook niet zo lief zijn voor een groep flikken die gaan lopen van een bende misdadigens en een hoop onschuldige slachtoffers overlaat aan hen, waardoor er een paar het leven lieten. Allee, the hell nu. Het is (onderandere) die zijn job om levens te redden, die wist dat goed genoeg.
18/01/12 15:41
zwanstnanihe

Drama Concordia half jaar geleden al voorspeld...
Lees verder op hln.be

Complottheorieën, unite!
18/01/12 16:03
DukeNukem

Kan zo al eens gebeuren he, perongeluk in een reddingsboot vallen.
18/01/12 16:05
«    ( 1 / 3 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.036946 seconden.