Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:11
Online: 148
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Actualiteit «    ( 3 / 3 )    »
Kapitein van Concordia: "Viel toevallig in reddingsboot"

Blanche

Als elke piloot van een vliegtuig ook zo zou reageren..."..fuck'em!" *springt uit vliegtuig met parachute* :|

Gohja, misschien was die man op dat moment zo hard in paniek en dat is inderdaad behoorlijk onverantwoord...Maar dan zo een lame ass excuus rondbazuinen als "ik VIEL in de reddingsboot". Wat een pussy.
Ik denk dat er op dat moment ook heeeel veel chaos moest geweest zijn, en als ge dan plots die kapitein zelf in een bootje ziet vertrekken, dan is er al helemaal geen houden meer aan. Wet van de eerste die in het bootje kan geraken.

18/01/12 21:12
Raawn

"Ga terug naar de boot, lul!"
Beste uitspraak ooit fzo x)
18/01/12 23:36
Roma

Quote door zwanstnanihe

lol

Klein dan. Maar iedereen heeft het hier enkel over het feit dat de kapitein vroegtijdig van de boot is gegaan. Dat was niet zijn enige fout he :' ) Welke beun vaart er 's nachts zo kort langs de kust? En een uur na de aanvaring pas de noodtoestand uitroepen? Say what? Die zaten gewoon lekker chill lijntjes te leggen met een paar blonde trutjes op hun schoot ofzo. Ik snap niet dat iemand begrip kan opbrengen voor zo'n triest geval van een mens. Mag voor mij part een heel aantal jaar de gevangenis in.
19/01/12 11:00
threatsignal

Quote door Roma

Klein dan. Maar iedereen heeft het hier enkel over het feit dat de kapitein vroegtijdig van de boot is gegaan. Dat was niet zijn enige fout he :' ) Welke beun vaart er 's nachts zo kort langs de kust? En een uur na de aanvaring pas de noodtoestand uitroepen? Say what? Die zaten gewoon lekker chill lijntjes te leggen met een paar blonde trutjes op hun schoot ofzo. Ik snap niet dat iemand begrip kan opbrengen voor zo'n triest geval van een mens. Mag voor mij part een heel aantal jaar de gevangenis in.

Hij zou tot 15 jaar kunnen krijgen.
19/01/12 12:14
Justpurrrfect

Quote door Geelvis
Een panieksituatie kan een mens heel rare dingen laten doen. Dat maakt hem nu misschien een eikel, en hij zal het waarschijnlijk voor de rest van zijn leven bekopen, maar sinds ik zelf in een soort van panieksituatie heb gezeten begrijp ik helemaal dat mensen dan anders reageren dan normaal, of dan verwacht, of dan hoe ze getraind zijn om te reageren.

Mensen, oké. Mensen die een verantwoordelijkheid hebben, niet oké. In een panieksituatie zijn zij net degenen die hun hoofd koel moeten houden en moeten proberen om alles in goede banen te leiden. Als ik lesgeef in een klas en er breekt brand uit, dan is het mijn verantwoordelijkheid om te zorgen voor de veiligheid van de leerlingen, zelfs al ben ik er niet op getraind.
19/01/12 18:39
zwanstnanihe

We weten het nu al wel.
19/01/12 19:58
ikbenlara

mas vandaag inde krant: 'Eindelijk goed nieuws van Schettino: 'Ik zal nooit meer aan boord van een schip gaan.' :' ) die onpartijdigheid...

't probleem is inderdaad niet alleen dat die vertrokken is he. (al is dat wel het meest wtf-e)
te dicht bij dat eiland varen, rare manoevres maken, VEEL te laat alarm luiden (om 22.20 heeft hij nog gemeld dat het een black out was, niks om je zorgen te maken) , én zijn schip verlaten.

ochja.

Ik vind trouwens niks terug van dat in de sloep vallen. Tenzij in kutkranten. euh?
19/01/12 20:33
BreeVandeKamp

Shit zeg, kheb denkek echt onder een steen geleefd, want kheb dees pas vandaag gelezen in de krant (allé, de metro, cuz i'm a cheapass ho' ). :o
Wa ne douchebag.

Maara soit, every bitch for itself?
19/01/12 23:49
Blanche

“There are three things I like about being on an Italian cruise ship. First, their cuisine is unsurpassed. Second, their service is superb. And then, in time of emergency, there is none of this nonsense about women and children first”. Winston Churchill
28/01/12 00:41
«    ( 3 / 3 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.016567 seconden.