Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:08
Online: 131
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Seks en Relaties «    ( 1 / 4 )    »
eerlijk zijn op dates ?

sixXVI

1 . op de eerste date je eigen zijn ?
2 . als hij of zij je ni aan staat en je wilt ni afspreken ga je een excuse gebruiken of eerlijk zijn ?
17/01/12 07:03
whynot2000

Op de eerste date eerlijk zijn is belangrijk. Als ge liegt komt dat toch aan het ligt.
Niet da ge meteen alles over uzelf moet prijsgeven, mekaar leren kennen gebeurt langzaam aan.
Daar houden de meesten zich wel aan, denk ik.

Een date eerlijk weigeren wordt dan weer minder gedaan.
Het is makkelijker om te zeggen dat je iets te doen hebt, dat komt niet zo vaak uit, maar daarmee laat je de andere wel achter met de hoop dat het binnenkort wel kan. En dan wordt het vervelend.
17/01/12 07:29
MissTeeQ

Als ik die persoon waarmee ik op date zou gaan, niet zou kennen, dan zou ik in het begin wel wa gesloten zijn, maar daarna gewoon mezelf. Waarom niet?
Als ik die persoon waarmee ik op date zou gaan wel zou kennen (van uitgaan of zo), dan ben ik van in het begin wel mezelf, want zo kent hij me dan toch ook al?
Geen reden om jezelf anders voor te doen dan je werkelijk bent, dunkt mij.
En als hij me niet zou aanstaan, zou ik daar simpelweg al geen date mee maken.
Dat ligt natuurlijk anders dan wanneer je met iemand afspreekt via het internet, natuurlijk, want die doet zich dan misschien voor als iemand die hij niet is, en in 't echt slaagt dat dan superhard tegen. In dat geval zou ik ook gaan voor het "ik moet thuis nog wat dingen doen, dus ik moet vroeger weg"-excuus.
17/01/12 07:50
JulieAndrews

Ik vind het altijd grappig als mensen zeggen dat je jezelf moet zijn.
Wat bedoel je dan met jezelf?
17/01/12 07:59
diem

Ik blijf toch ook liever eerst wa op de oppervlakte ze.
17/01/12 08:06
whynot2000

Quote door JulieAndrews
Ik vind het altijd grappig als mensen zeggen dat je jezelf moet zijn.
Wat bedoel je dan met jezelf?

Geen dingen leuk vinden/haten gewoon omdat uw conversatiepartner er zo over denkt. Vooral niet ass licken dus.
17/01/12 08:51
Freakske

Idd jezelf zijn, doen zoals je normaal zou doen. Als het dan klkt, weet je da het goed zit.
17/01/12 09:03
draw

1: ja
2: hangt er vanaf

al zeker geen spellingsfouten maken (ligt)
17/01/12 09:24
Morthagg

Mensen zijn eerlijk als het hen uitkomt, zeker?
Ik ben soms pathologisch eerlijk, komt niet altijd goed uit en is soms verwarrend voor mezelf. Maar ik kan dat ook inhouden als het een slecht idee is voor de andere persoon. Maar dan hou ik meestal gewoon mijn bakkes.
Maar in het geval van die 'date' zal dat afhangen van de andere persoon, he. Als ik die persoon echt niet wi terugzien dan zal dat wel duidelijk zijn op de avond zelf. Maar ik ben nog nooit op een 'date' gegaan (puke), dus ik kan dat maar moeilijk inschatten.
17/01/12 09:57
JulieAndrews

Als een pathologische leugenaar eerlijk is tijdens een date, is hij dan "zichzelf"?
17/01/12 10:05
zwanstnanihe

En wanneer is iemand met dissociatieve identiteitsstoornis 'zichzelf'?
17/01/12 10:18
iPullTheTrigger

Ik ben altijd eerlijk. Als ik geen zin heb om iets te doen, zeg ik dat gewoon. Ik heb zelf ook liefst dat mensen tegen mij zeggen dat ze geen zin hebben iets te doen, dan dat ze afkomen met zo'n doorzichtig uitvlucht. Ik kan echt enorm kwaad worden als mensen tegen me liegen, dus doe ik het omgekeerd ook niet.

En ik ben altijd mezelf, dus ook op 'eerste date' (in zoverre dat nog bestaat).
Zo weet je ineens of het echt klinkt, ipv elkaar half voor te beliegen (want daar komt het toch op neer, u zo goed mogelijk voordoen om dan later die kleine gebreken te laten boven komen).
Ik denk nu ook niet dat ik zo'n vreselijk persoon ben als ik gewoon mezelf ben :)
17/01/12 10:23
JulieAndrews

Quote door iPullTheTrigger
Ik ben altijd eerlijk.

I call bullshit on you.
Als je dat echt gelooft lieg je bovendien ook tegen jezelf. (Maar dat doet ook eigenlijk iedereen)
17/01/12 10:46
ikbenfluffy

Ik heb al gelogen op een eerste date, wij zijn nu bijna 2 jaar en 7 maanden samen.
Ondertussen heb ik wel de waarheid gezegd, het ging over overtuigingen en de visie op een relatie.
Waarom?
Omdat dat zowat de eerste vragen die hij stelde en ik wist dat hij totaal andere visies had dan ik.
Ik heb gedaan alsof ik dezelfde ideeën als hem had zodat hij niet direct zou afhaken.
Zodra hij ook mijn leuke/betere kanten had leren kennen heb ik het hem gezegd.
Toen zei hij dat hij het ondertussen door had dat ik anders dacht
en dat hij het niet meer erg vond omdat mijn positieve kanten het 'opheffen'.
Maar goed ook dus dat ik toen had gelogen
17/01/12 10:50
iPullTheTrigger

Quote door JulieAndrews

I call bullshit on you.
Als je dat echt gelooft lieg je bovendien ook tegen jezelf. (Maar dat doet ook eigenlijk iedereen)

Eerlijk in de context van zin om af te spreken (waar het dus over gaat in het eerste stuk / antwoord op de vraag die gesteld werd).
17/01/12 11:00
Jaikalymaa

de eerste date ontmoet je gewoon elkaars vertegenwoordigers
17/01/12 11:07
JulieAndrews

Quote door iPullTheTrigger

Eerlijk in de context van zin om af te spreken (waar het dus over gaat in het eerste stuk / antwoord op de vraag die gesteld werd).

Er werden twee vragen gesteld, en als je het specifiek op die tweede vraag had moet je dat beter leren formuleren.
Quote door Jaikalymaa
de eerste date ontmoet je gewoon elkaars vertegenwoordigers

Well put. Sommige mensen hebben een vertegenwoordiger met het syndroom van down, die hebben pech. :D
17/01/12 11:12
DinosaurKiller

Waarom zou ge ooit niet uzelf zijn..
17/01/12 11:26
iPullTheTrigger

[quote:JulieAndrews] Er werden twee vragen gesteld, en als je het specifiek op die tweede vraag had moet je dat beter leren formuleren.]

Ik ben altijd eerlijk. Als ik geen zin heb om iets te doen, zeg ik dat gewoon
Ik had het misschien niet in twee zinnen moeten zetten en er gewoon 1 doorlopende van moeten maken ja. Excuses voor de verwarring dan
17/01/12 11:42
jesss

Als je die persoon echt ziet zitten, kan je maar beter eerlijk zijn.. want als er meer van komt, komen je leugens toch uit. Je kan natuurlijk bepaalde onderwerpen ontwijken, maar verhalen gaan vertellen die niet juist zijn... da's een andere zaak.

En als hij je nadien niet aanstaat en je wil er vanaf, dan is soms makkelijker om een excuus te verzinnen, maar sommigen hebben ook harde woorden nodig voor ze het begrepen hebben! En al zeker ni beginnen met 'het ligt niet aan u...' :p

17/01/12 12:06
«    ( 1 / 4 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.024871 seconden.