Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:07
Online: 131
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Seks en Relaties «    ( 4 / 4 )    »
eerlijk zijn op dates ?

ChewChewMelon

Quote door Mrliz

Blijkbaar heeft dat bij mij dan een averechts effect, want toen ik bij de eerste ontmoeting vroeg waarvoor zijn tattoo stond en dat ook gevoelig lag vond ik het juist wel oprecht en 'schattig' dat hij me dat al toevertrouwde. Maar het klikte toen wel echt.

'k Denk dat iedereen dat anders aanvoelt. Ik vroeg er ook wel zelf naar dusja.

Ja, als je er zelf achter vraagt, geen probleem natuurlijk.

Gewoon nogal een hele lading aan emotie die de andere persoon krijgt als je op de eerste date opeens een heel verhaal uitstort op haar/hem zonder dat hij/zij erachter vroeg.
18/01/12 15:52
Fernando

Welja, voor sommigen is dat een probleem en voor anderen niet he. Ik heb daar zelf totaal geen probleem mee denk ik, ik word niet zo snel afgeschrik, andere mensen wel. Geen idee hoe dat komt, maar ge kunt dus niet zeggen "ge doet dat beter niet want heej amai zenne dan krijgt ge geen 2e kans, dan is't om zeep".
18/01/12 16:40
ChewChewMelon

Nee, uiteraard niet. Ik ga er mee akkoord dat sommige mensen er wel beter mee kunnen omgaan dan anderen. Ik zelf zou dat ook niet erg vinden, maar dat is niet wat ik persoonlijk verwacht van een eerste date. Ik wil het meisje leren kennen, klikt het goed, des te beter, maar om dan direct een heel emotioneel verhaal aan te horen is precies alsof het meisje mij al jaren kent. Dan gaat alles precies een beetje te snel voor mij.
18/01/12 20:08
Geelvis

Quote door Jaikalymaa
de eerste date ontmoet je gewoon elkaars vertegenwoordigers

!!
18/01/12 21:57
Arys

Ik zal altijd mezelf zijn, maar in een lichtere, bedeesdere versie :) Niet direct superenthousiast en overweldigend, maar eerder afwachtend en uitnodigend naar de andere persoon.. Maar dat is omdat ik mezelf goed ken en weet hoe ik de eerste keer bij de meeste mensen overkom :D Hevig enzo ... Dus ik probeer bij eerste contacten altijd een soort light versie van mezelf te zijn..

En als het niet klikt, klikt het niet en dan zal ik dat ook wel duidelijk maken..

19/01/12 11:30
FreeHug

Quote door Mrliz

Blijkbaar heeft dat bij mij dan een averechts effect, want toen ik bij de eerste ontmoeting vroeg waarvoor zijn tattoo stond en dat ook gevoelig lag vond ik het juist wel oprecht en 'schattig' dat hij me dat al toevertrouwde. Maar het klikte toen wel echt.

'k Denk dat iedereen dat anders aanvoelt. Ik vroeg er ook wel zelf naar dusja.

En wat als ze u dingen toevertrouwen betreffende hun darmbewegingen en stoelgang? Te ver of niet?
19/01/12 12:45
judogans

Uw eerste vraag is wel een beetje dwaas he. Als je op een date gaat, ga ik er toch vanuit dat je iemand zoekt die bij jou past, met wie je goed zou willen opschieten, mss een toekomstig lief ofzo... Als je dan jezelf niet bent, hoe verwacht je dan dat die persoon bij jou past?
19/01/12 20:02
Mrliz

Quote door FreeHug

En wat als ze u dingen toevertrouwen betreffende hun darmbewegingen en stoelgang? Te ver of niet?

Ik zie niet in waarom dieje jongen zich moet generen als die daar problemen mee heeft of dingen over te zeggen heeft. Ik sta niet rap perplex van iets, ik hou er juist van als er 'niet zo'n gewone dingen' worden verteld, ook al is het de eerste ontmoeting. Weet ik direct dat het ene is dieje over zo'n dingen durft praten.
20/01/12 15:10
«    ( 4 / 4 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.020252 seconden.