Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:07
Online: 131
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Muziek «    ( 1 / 1 )    »
Enter Shikari - A Flash Flood Of Colour

Witwicky

Iemand het album al eens kunnen beluisteren? Meningen?

Ik heb het sinds gisteren en heb het sindsdien non - stop opstaan. Heb ze altijd graag gehoord, zeker de post hardcore invloeden in combinatie met de breakcore & drum'n'bass delen. :D
16/01/12 23:11
WakeUpDonnie

Heb het bij ne maat geluisterd, ik moet nog wachten tot het weekend tot ik hem heb. Maar wat ik gehoord heb vond ik echt wel heel goed, maar misschien iets te veel dubstep en van die toestanden erin. Maar daar kijk ik echt los over want ik vind het album echt goed en de teksten zijn ook vrijwel altijd zalig!
16/01/12 23:14
kipknot

Ik vind echt gene flikker aan dieje band, opkankerstralen daarmee.
16/01/12 23:14
TicketToParadise

Kvind ze nog altijd goed, maar die dubsteptoestanden moeten niet voor mij.

& binnekort nog eens een optreden van hun,
da wordt sowieso weer feest :D
17/01/12 00:26
ColourTV

Ik vind inderdaad zoals er al gezegd dat ze misschien beetje de essentie vergeten & dat ze iets te gefocused geraken op dat dubstepgedoe.

Desondanks vind ik dit een zeer straffe band zowel live als op plaat!
17/01/12 00:45
monologue

Quote door Witwicky
Iemand het album al eens kunnen beluisteren? Meningen?

Ik heb het sinds gisteren en heb het sindsdien non - stop opstaan. Heb ze altijd graag gehoord, zeker de post hardcore invloeden in combinatie met de breakcore & drum'n'bass delen. :D
Zitten daar dan nog post-hardcore 'invloeden' in? Toen ik laatst nog eens een recenter nummer van hen gehoord had, dacht ik dat ik gewoon naar een drum 'n' bass groep aan het luisteren was.

6 jaar geleden vond ik ze goed, sinds het tweede album niet meer echt.
17/01/12 08:55
ruzzell

Zoals hierboven al wat staat. Het begint meer en meer dubstepachtige nest te worden wat ik wel jammer vind.
17/01/12 17:39
missyclawfinger

kijk es aan, het staat op spotify. Ik zal eens luisteren
17/01/12 19:58
nimmegeers

Dubstep duikt op in alle genres, ik vind dat niet positief. :(
17/01/12 21:34
Bonesy

Binnekort live te checken in trix. Ik wil ze wel is zien daar.
18/01/12 00:36
Ruiner

Kvond ze vroeger ook beter maar tgaat ze wel nog af vind ik dan. Maar geef mij dan toch maar de oude enter shikari!
18/01/12 10:56
Kajagoogoo

Kga ze ook checken in den trix,
maar wel wat te veel dubstep in hun muziek tegenwoordig xs
18/01/12 14:31
WakeUpDonnie

Ik vind dubstep in zijne "algemene vorm" echt nie goe en saai. Ma Enter Shikari gebruikt da toch goed zodat het nie saai en vervelend wordt, dus "teveel" dubstep weet ik toch nie. Ze gaan gewoon wa met hunne tijd mee en bands blijven meestal nooit hangen bij ene stijl. Want 3 albums in de stijl van Take To The Skies zou ik ma lame gevonden hebben.
18/01/12 22:02
Bonesy

Doe mij maar common dreads 8)
21/01/12 13:05
TheeMetRum

Ik heb deze cd gedownload, beluisterd en terug verwijderd. Ik ben heel blij dat ik hem niet gekocht heb, want fuck, wa is dees? Ik vond het echt vlees noch vis. Enkel "Ghandi Mate, Ghandi" vond ik nog wel iets hebben. Voor de rest had het allemaal ietsje harder mogen zijn, meer hardcore. Nee, veel harder, 't was gewoon te flauw bij momenten.
25/01/12 13:06
Rienemien

Quote door TheeMetRum
Ik heb deze cd gedownload, beluisterd en terug verwijderd. Ik ben heel blij dat ik hem niet gekocht heb, want fuck, wa is dees? Ik vond het echt vlees noch vis. Enkel "Ghandi Mate, Ghandi" vond ik nog wel iets hebben. Voor de rest had het allemaal ietsje harder mogen zijn, meer hardcore. Nee, veel harder, 't was gewoon te flauw bij momenten.

Inderdaad, ik vond het ook maar niks. Waar is die goede, oude trouwe Enter Shikari?
Dees is shitkari zelle. MEER HARDCORE ALSTUBLIEF!
30/01/12 13:40
DisparVulgo

Sommige nummers zoals Sssnakepit en Ghandhi mate, Ghandhi zijn wel de moeite, maar het bevat idd teveel dubstep. Achja, deze band heeft zowat altijd hun ding gedaan zonder zich iets aan te trekken van genres.. geen topalbum :)
11/02/12 12:42
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.017305 seconden.