| |
|
Umleitung
|
Ik ben een liefhebber van soep. Veel soorten eet ik graag, vooral kervelsoep, uiensoep, kreeftensoep en broccolisoep. Ik eet ze soms bij het middag- of avondeten, maar ook dikwijls als tussendoortje. Eet jij graag (bepaalde soorten) soep? Als je er eet, maak je die dan meestal zelf of koop je bereide soep in de winkel? En doe je er dikwijls iets bij als zout, peper, enz.? Ik koop er gewoonlijk in de winkel in karton, blik of diepgevroren en kruid ze vaak met peper.
|
16/01/12 19:58
|
zwanstnanihe
|
ik ben nu op dit moment soep aan het eten - drinken(?)
straf he. soep is awesome
|
16/01/12 20:00
|
marijne
|
Ik eet graag aspergesoep (met of zonder stukjes, maakt niet uit) en kreeftensoep.
Meestal uit blik, maar soms ook zelfgemaakt bij mijn stiefpapa. En ik doe er meestal zout bij
Edit: en niet te vergeten: korstjes of soepbollekes, mmm!
|
16/01/12 20:00
|
letsfuck
|
aspergesoep is mijn lievelingssoep aller tijden!!!!
pompoensoep vind ik vies
|
16/01/12 20:02
|
pijlbord
|
Ik heb niks interessants te vertellen over soep, buiten dat ik er een shitload aan peper in doe, en massa's kaas.
|
16/01/12 20:03
|
marijne
|
Ohja! Meestal ook een zak diepvries groenten erbij
|
16/01/12 20:03
|
MissTeeQ
|
Niets beter dan ons mama haar erwtensoep met een varkenspoot erin!
Oh, of tomatenroomsoep met balletjes, of villeroy-roomsoep. Ik ben een echte fan van verschillende soepen!
Behalve slasoep, daar ben ik niet zo'n fan van, de rest eet ik allemaal heel graag!
|
16/01/12 20:04
|
Fruity
|
Ik eet ook heel vaak soep.
Meestal maak ik ze wel zelf.
Bloemkoolsoep, paprikasoep, ajuinsoep, kervelsoep, aspergesoep, komkommersoep, ...
& ik doe er zout, peper & een bouillonbloekje (of 2) in.
|
16/01/12 20:04
|
Blodwym
|
uiensoep, zelfgemaakt door de mama + enorm veel kaas.
|
16/01/12 20:05
|
Treinplanner
|
hmm soep!
ik ben wel anti pompoen en erwtensoep
|
16/01/12 20:07
|
cloudxofxhearts
|
Knolseldersoep
& de goeie klassieke tomatensoep me ballekes!
|
16/01/12 20:09
|
Morthagg
|
Ik eet en maak keigraag soep. Ik heb zelfs even overwogen om dat te gaan verkopen, maar op het moment was dat niet echt doenbaar. Ik zou dat ook graag maken, maar de mixer hier op mijn kot zwiert alles uit de pot en hier zijn geen potten groot genoeg om dat tegen te gaan. Anders at ik elke week minstens 1 keer soep.
Lievelingssoepjes zijn van die waterige chinese soep met kool en dumplings, ajuinsoep met kaas (al zorgt dat voor een overload aan scheten nog voor mijn kom leeg is), bloemkoolsoep met mosterd was ook lekker, kervelsoep (met room), erwtensoep met spekskes, verse(!) brandnetelsoep, champignon-roomsoep en eigenlijk kan ik nog zo wel redelijk lang doorgaan.
En zout en peper moet ge in elke zelfgemaakte soep doen, he. Maar als ik pakskessoep maak doe ik er eigenlijk zelden iets bij.
|
16/01/12 20:10
|
cylka
|
Wortelsoep en paprikasoep zijn mijn favoriete!
De rest van die bekende soepjes kunnen mij ook wel bekoren.
|
16/01/12 20:16
|
diem
|
pompoenwortelsoep
zelfgemaakt like deuh
|
16/01/12 20:19
|
DeadAngell
|
De soep van mijn opa ftw!
Buiten dat kan ik zelf geen soep maken en red ik mij met Rocyo soep, tomaat-crunchy
|
16/01/12 20:19
|
mrsmurf
|
Erwtensoep,Kervelsoep = genieten
Pompoensoep,Tomatensoep = bweurk
en alle andere soepen zijn ook wel lekker!
Zout en dergelijke doe ik nooit in de soep.
|
16/01/12 20:21
|
Blanche
|
Hmmmm soep!
Ik heb dat nog niet zelfgemaakt mijn mijn ouders maken (vooral nu tijdens de examens) vaak soep
Ook in studentresto's neem ik vaak gewoon soep! (ht enige wat echt eetbaar is daar, buiten de broodjes)
- misosoep
- pompoensoep
- paprikasoep (!!)
- preisoep
- tomatensoep of course
- brandnetelsoep
- Kervelsoep
- SOEEEEEEP
- btw gazpacho vind ik ook heeel lekker (dat moet ge wel koud drinken)
Ik probeer soep in brikken, blikken en zakjes te voorkomen. Vers is nog steeds het lekkerst!
Maar heel af en toe, als ik geen soep meer heb, dan doe ik wel zo een minutesoep. Maar in vergelijking tot echte soep is dat maar zwak.
Ahja en af en toe doe ik wel een snuifje peper of zout bij mijn soep. Of ik heb hier toevalig ook soepstengels
|
16/01/12 20:24
|
Fernando
|
Alle verse soep is lekker, duhrr
|
16/01/12 20:26
|
Avaritia
|
Tomaat mascarpone soep of tomaat mozarella
me heeeel veel geraspte kaas! Mmmm...
|
16/01/12 20:26
|
hetlot
|
Altijd verse soep! En alle mogelijke soorten, van biersoep tot dessertsoepjes.
|
16/01/12 20:28
|
| |
|