| |
|
Raptorrauw
|
Wanneer zie jij iemand als vriend?
Daarom nog niet beste vriend
Je mag beiden wel uitleggen natuurlijk.
|
16/01/12 18:10
|
Fernando
|
Wat een superbrede, vage vraag :' )
Ik ben te lui.
|
16/01/12 18:13
|
Raptorrauw
|
Wat een superbrede, vage vraag :' )
Ik ben te lui.
Voor mij is ze duidelijk..
Ik zal mijn voorbeeldje geven.
Een vriend is :
Iemand waarmee ik goed kan opschieten, die ik al even ken, die ik toch geregeld zie en spreek.
Waar ik mee kan zeveren en eventueel ook mijn hard bij kan luchten...
|
16/01/12 18:17
|
Fernando
|
Maar ik heb verschillende soorten vriendschappen, omdat dat ook afhangt van hoe die andere persoon is, enzo. Snapt ge.
Want wat gij zegt dat kunt ge ook over uw lief zeggen he.
|
16/01/12 18:19
|
BreeVandeKamp
|
Alsek langer dan een uur in iemand gezelschap kan blijven zonder dak mijn hoofd wil afknallen.
Das vriendschap.
|
16/01/12 18:21
|
Raptorrauw
|
Maar ik heb verschillende soorten vriendschappen, omdat dat ook afhangt van hoe die andere persoon is, enzo. Snapt ge.
ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar, naar jouw uitleg
|
16/01/12 18:21
|
prullenbak
|
Alsek langer dan een uur in iemand gezelschap kan blijven zonder dak mijn hoofd wil afknallen.
Das vriendschap.
That, and more.
|
16/01/12 18:24
|
Raptorrauw
|
& more als in? (da's net de vraag)
|
16/01/12 18:25
|
nimmegeers
|
Meh te vage vraag imo. Ik snap Fernando wel, er zijn verschillende soorten vrienden die ge dan nog eens in niveaus kunt steken ook en al, allez elke vriendschap is anders maar er zijn er die gelijkaardig zijn.
En als ge mijn uitleg niet snapt, dan is dat compleet normaal want het is al even vaag als de vraag.
|
16/01/12 18:28
|
Epifyt
|
iemand waarbij je je kan gedragen zoals je wil zonder met iets rekening te moeten houden
|
16/01/12 18:28
|
Raptorrauw
|
Meh te vage vraag imo. Ik snap Fernando wel, er zijn verschillende soorten vrienden die ge dan nog eens in niveaus kunt steken ook en al, allez elke vriendschap is anders maar er zijn er die gelijkaardig zijn.
En als ge mijn uitleg niet snapt, dan is dat compleet normaal want het is al even vaag als de vraag.
Nee ik snap ze wel
Maar laat ik het anders formuleren.
Iemand die ik nooit zie en amper spreek(irl) en die ook geen moeite voor me doet zal nooit mijn vriend zijn, net zoals iemand die ik nog niet lang ken mijn vriend niet zal zijn..
En Epifyt's post vind ik ook een goede. Maar is dat het enige criteria?
Het gaat 'm wel om echte vrienden he
|
16/01/12 18:31
|
whynot2000
|
Iemand waarbij ik me niet moet schamen om aan mn ballen te krabben als het moet.
|
16/01/12 18:55
|
MNC
|
iemand waarbij je je kan gedragen zoals je wil zonder met iets rekening te moeten houden
Dit..
|
16/01/12 19:02
|
Fernando
|
Op dit moment is vriendschap voor mij "mij uw s-nummer en wachtwoord geven zodat ik op uw kotnet kan en jersey shore kan kijken". <3 (als ge dit ooit leest, thanks bro)
|
16/01/12 19:09
|
prullenbak
|
& more als in? (da's net de vraag)
Wel, MNC zegt het goed.
Hoewel dat dan meer in de cirkel van goede vrienden komt.
|
16/01/12 19:10
|
analekanale
|
ik vind da eigenlek heel moeilijk om te zeggen... een vriend is voor mij iemand die mij geen mes in mijn rug steekt (iets waar grietjes héel goed in zijn) en die er altijd voor mij is. iemand die mij is goed de waarheid durft zeggen in mijn gezicht ipv eerst mij zoveel mogelijk zwart maken (ook iets waar grietjes héel goed in zijn). en ja, ik moet er mezelf bij durven zijn zonder dat ze zich voor mij schamen of weet ik veel. en omgekeerd natuurlijk.
kortom, iets wat ik nog niet veel tegengekomen ben
|
16/01/12 19:11
|
Fernando
|
Jongens zijn ook zo ze, ik heb dat al vaak mogen merken
|
16/01/12 19:15
|
JulieAndrews
|