Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 23:01
Online: 128
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Dagelijkse onzin «    ( 4 / 4 )    »
Vriendschap

Morthagg

Euhm, voor mij is een van de doorslaggevende punten vooraleer ik iemand echt 'vriend' wil noemen toch tijd. Als ik u minder dan een half jaar ken is de kans klein dat ik u echt als een goede vriend ga zien.
Ter verduidelijking, het is niet dat vanaf ik iemand een bepaalde tijd ken dat ik die automatisch als vriend ga rekenen natuurlijk. Ik moet ietwat op die persoon kunnen rekenen, ik moet daar eerlijk tegen kunnen zijn, die moet eerlijk tegen mij kunnen zijn, we moeten een bepaald (origineel) aspect zien in elkaar dat maakt dat wij geïnteresseerd blijven en nut zien in specifiek met elkaar blijven en willen afspreken, en daarbovenop ook nog eens tijd om dat allemaal te leren kennen.
Zoiets.

Edit: en ja, ik gebruik ook het woord 'vrienden' voor mensen die niet mijn echte goede vrienden zijn, omdat het zo irritant is om het woord kennis te zitten gebruiken, zeker als je die persoon in kwestie wel graag hebt.
20/01/12 18:05
Egoshooter

In deze 'mood' zijnde, als het erop aankomt zijn we allen toch maar dikke egoïsten, ook wat dit betreft. Ik denk dat we van het woord 'vriendschap' teveel verwachten, een bepaald beeld hebben, en ergens ook willen dat dat beeld overeenstemt met de realiteit. ...en natuurlijk tot onze grote teleurstelling... het niet altijd iets is wat we dachten dat het zou zijn. We zijn er vaak van overtuigd dat we op een bepaald punt in ons leven of in een bepaalde periode in ons leven mensen tegenkomen waarvan we denken dat dat diegenen zijn die onze vrienden worden (omdat er iets ons bij elkaar brengt) maar ik ben van mening, met in het achterhoofd houdend dat ik nog jong ben en geen glazen bol heb en dus niet kan zien hoe mijn vriendschappen (laat me het even zo noemen) zich gaan 'manifesteren' in de toekomst, dat onze vrienden enkel diegenen zijn waarmee je de belangrijkste perioden in je leven hebt gedeeld. Zo krijgen we als persoon ook automatisch het gevoel dat we als onszelf, in z'n geheel worden aanvaard, dat is de basis waar vriendschap op rust, op die basis kun je bouwen, op geen enkel ander. Dat is hoe ik het bekijk. Ik zie absoluut geen reden om iemand een vriend of vriendin te noemen als deze er eens was in een moeilijke periode. Die zaken zijn vergankelijk en eerder situatiegebonden. Nu, ieder zijn definitie. Zolang we maar gelukkig zijn met wat we doen.
22/01/12 02:25
paljaske

:' )

en ego, you ruined this topic men!
25/01/12 14:03
Egoshooter

Quote door paljaske

:' )

en ego, you ruined this topic men!

Omdat ik een realist ben?
06/02/12 19:14
«    ( 4 / 4 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.013875 seconden.