Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 22:59
Online: 127
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieėren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Lifestyle «    ( 1 / 3 )    »
Haarverf bijhouden

Mokeponn

Aangezien ik dącht het hier al eens te lezen, maar het niet vind met de zoekoptie omdat ik het mij heb ingebeeld of ik gewoon niet met die zoekoptie kan werken zal ik maar een topic openen.

Ik doe mijne froe tegenwoordig in een kleureke. Nu, elke zoveel weken naar de kapper gaan voor enkel dat kleureke vind ik ambetant, omdat mijn goeie kapster in mijn geboortestad is en ik daar amper nog kom.
Dus ik besloot het zelf te doen. Zo'n haarverf kost wel wat voor enkel mijne froe en dus vroeg ik mij af of ge die "mengeling" kon houden voor als er daar een uitgroei is (pakt 3 - 4 maanden later?).

Noxa, laat uw hulp en hoogstwaarschijnlijke commentaar tot mij komen.
Ik dank u allen! ;)
14/01/12 23:32
MarfaHaos

Neen, staat trouwens op elke verpakking van haarkleuring dat je restjes niet kan bewaren.
14/01/12 23:37
Treinplanner

Ik dacht het niet, ik heb dat eens laten staan en dat was helemaal aan het bruisen (ofzoiets).
Ik had nu wel maar vrij goedkoop kleurmiddel van garnier, belle color.
14/01/12 23:38
Mokeponn

Echt? Ik heb het niet gevonden : /
Heb zelfs de gebruiksaanwijzing uitgeplozen omdat ik het niet vond
14/01/12 23:39
ThaCitroz

wat voor kleur? want ge hebt er toch ook zo semi permanente in pottekes van la riche en manic panic ofzo. allé buh ik doe af en toe voor de fun zoiets in m'n haar en daar komt ge maanden mee toe zo'n potje en das like 7-8 euro. das wel vooral zotte kleurkes :p
14/01/12 23:45
MarfaHaos

Ah, bij mij stond da er wel op :p
14/01/12 23:46
Mokeponn

Ja dit is garnier, ook "maar" 7-8 euro.. Maar aangezien ik in een huishouden zit en zelf mijn was en plas moet regen en financieren is 7-8 euro wel genoeg voor mij..
't Gaat om een permanente kleuring "Garnier nutrisse ultra color"
Heb nu nog eens dubbel zitten checken of het er echt niet opstaan, maar nog steeds niet op de beschrijving en doos.. : /
Stomme fabrikant! :p
14/01/12 23:52
pijlbord

Quote door MarfaHaos
Neen, staat trouwens op elke verpakking van haarkleuring dat je restjes niet kan bewaren.

Ja, als ik haarverf verkocht zou ik ook op elke verpakking zetten dat ge de restjes niet kunt bijhouden (en dus maar 1x met elke verpakking kunt doen ipv 3 of 4 keer.)

Nuja, niet dat het daarom niet klopt he, wat weet ik in hemelsnaam van haarverf. Ik zeg gewoon dat ge misschien niet alles moet geloven wat de fabrikant zegt als het over zo'n dingen gaat.
14/01/12 23:54
Mokeponn

Oké, Noxa, nevermind. Ik heb EINDELIJK mijn antwoord gevonden. Niet mixen = bewaren.

Voor diegenen die ooit ook eens met deze vraag zitten
14/01/12 23:58
RevolutionForSale

Jonge da's toch logisch? Als da me twee componenten is, is da een reactie tussen twee stoffen. De reden dat die da apart verkopen, is omda da anders nie houdbaar is. Ik denk zelfs dat da gevaarlijk is om heel veel later da goedje terug op uw hoofd te doen
15/01/12 00:06
Followmehome

Ja als je dat niet bij elkaar hebt gedaan kun je dat gewoon bijhouden hé aangezien dat in de winkel ook zo verkocht wordt. Maar het is moeilijk om niet te mixen aangezien je de tube in het flesje moet doen maar als je andere potjes gaat gebruiken moet dat wel mogelijk zijn. Mixen en bijhouden gaat uiteraard niet want dat wordt zo warm en zo'n vaste smurrie ;P
15/01/12 00:11
MarfaHaos

Quote door pijlbord

Ja, als ik haarverf verkocht zou ik ook op elke verpakking zetten dat ge de restjes niet kunt bijhouden (en dus maar 1x met elke verpakking kunt doen ipv 3 of 4 keer.)

Nuja, niet dat het daarom niet klopt he, wat weet ik in hemelsnaam van haarverf. Ik zeg gewoon dat ge misschien niet alles moet geloven wat de fabrikant zegt als het over zo'n dingen gaat.

Neenee, ik weet het ook uit eigen ervaring hoor, niet enkel omdat ik het op de verpakking heb gelezen.
Maar op deze vraag vond ik het beter een antwoord te geven dat op een verpakking staat (ook al staat het er bij Mokeponn blijkbaar niet op :p ) dan mijn eigen ervaring. :)
15/01/12 00:14
diem

'k zou dan toch oppassen met juiste verhoudingen en dergelijke.
15/01/12 09:50
Halcyon

koop gewoon nieuwe, zo duur is dat nu niet he
15/01/12 10:44
MetalGirl

ge hebt toch ook zo speciaal verpakkingen en flesjes om enkel uw uitgroei te kleuren? Dan is dat minder of wel houdbaar ofzo denk ik.
Ik heb het nog nooit geprobeerd.

Maar gewone haarverf inderdaad niet bijhouden, als ge dat op uw hoofd doet gaan uw huid fameus kapot zijn om niet te zeggen vol brandwonden staan.

Ik weet niet welke kleur ge hebt maar er zijn ook zo henna poeders. Er bestaan merken die dat met andere natuurlijke dingen bijkleuren zodat ge verschillende bruinen hebt om uit te kiezen. En dat kunt ge super lang bewaren of gewoon elke keer een beetje van nemen
15/01/12 11:16
missyclawfinger

henna is zalig! En dat is zelfs effectief gezond voor uw haar.
15/01/12 11:52
Mokeponn

Quote door Halcyon
koop gewoon nieuwe, zo duur is dat nu niet he

Dumbass, mijn reden dat 'k dat niet zomaar gewoon kan kopen staat in een van de vorige posts..
Sorry dat 'k geen levensstijl zoals u heb.
15/01/12 11:59
diem

haha want 7 euro op overschot hebben is een schande, meisjes toch!
15/01/12 13:00
TheReaper

Jonge da's toch logisch? Als da me twee componenten is, is da een reactie tussen twee stoffen. De reden dat die da apart verkopen, is omda da anders nie houdbaar is. Ik denk zelfs dat da gevaarlijk is om heel veel later da goedje terug op uw hoofd te doen

Idd, als ge dat (daarna) bijhoud gaat dat oxideren. ;)
15/01/12 13:11
VisualField

Hebt gij pas uitgroei na 3 of 4 maand? :D
15/01/12 13:41
«    ( 1 / 3 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.028061 seconden.