| |
|
LadyBracknell
|
Misschien kan je eens investeren in echte kleuring die ge bv bij pro duo kunt vinden. oxidatie kopen (een klein fleske) en dan echte tubes verf. een tube verf kost bijna 10 euro, dat is meer dan de 7 euro die gij betaalt maar die tube kan je wel bijhouden voor uw uitgroei bij te kleuren of voor achteraf nog eens opnieuw te gebruiken. als je dan 1 keertje investeert in een fles oxidatie komt dat u achteraf bekeken wel goedkoper uit dan dat je altijd de overschot van die 7 euro in de vuilbak moet smijten . als dit geen optie is; ik had soms kleuring van het kruidvat van Poly Palette en dat kostte 5 euro das dan toch al 2 euro minder he
|
15/01/12 22:05
|
analekanale
|
koop gewoon nieuwe, zo duur is dat nu niet he
da valt tegen ze... ik heb mijn haar zelf nog nooit geverfd maar ben er al wel een paar keer bijgeweest als mijn moeder in de winkel een kleur stond te kiezen... sommige prijzen zijn echt om van achterover te vallen...
|
17/01/12 14:11
|
PoundingSense
|
En ook vooral geen haarverf kopen in NL Degene die ik gebruik kost in NL 5 euro meer
|
17/01/12 14:49
|
Mokeponn
|
En ook vooral geen haarverf kopen in NL Degene die ik gebruik kost in NL 5 euro meer
goed om te weten, want wij gaan vaak naar Nederland boodschappen doen
|
18/01/12 23:54
|
Followmehome
|
wat een gezeik over haar financiële situatie gewoon omdat ze zich afvraagt of ze een kletske mag bijhouden... serieus?
Noxa blijft ook noxa duidelijk -_-
|
19/01/12 22:01
|
Halcyon
|
Ja ok, dat was erover. Mijn excuses voor de dumbass.
Euhm.. Ik ga graag nog iets doen met mijn vrienden en mijn lief. Ik wil graag ook nog eten in de middag op mijn school of toch tenminste mijn bokes meepakken.
Ik spaar al elke maand voor mijn bus -en treinabbonement om op school te raken. Ook ga ik af en toe ook wel eens graag iets kopen in een winkel of online, kwestie van toch iets in mijn kleerkast te hebben.
Van de 300 euro die ik maandelijks krijg: 135 van mijn vader (die trouwens enkel dat betaalt en verder niets, want dat is nu eenmaal een dikke gore klotepedo), 135 van mijn moeder en 30 euro kindergeld geef ik 230 euro aan mijn vriend waar ik bijwoon, en hou ik dus 70 euro voor mezelf over waar ik bovenstaande allemaal mee betaal.
Ondertussen probeer ik ook nog geld te sparen voor "later", want anders dan anderen is mijn geboortespaarrekening voor meer dan de helft geplunderd door diezelfde vader en heb ik de rest aan mijn moeder gegeven toen wij geen huis vonden toen we thuis weggingen. Ik heb ook nog 2 konijnen die net een nest hebben gekregen wat hun totaal op 6 brengt. Wacht, ga je nu komen opdagen met "laat die beesten geen nest krijgen"?
En ohja, soms koop ik ook nog eens een cadeau voor een vriendin omdat die jarig is of een andere nutteloze aankoop zoals haarverf, maar dan doe ik echt wel gekke dingen.
En ondanks dit alles beschouw ik mezelf niet als "ne sukkelaar" of "arm", ik vind dat ik nog redelijk veel heb en ben amper jaloers op mensen zoals bovenstaande die 7 euro niks vinden. Ik hoop echter wel dat ze eens verder kijken dan hun neus lang is en geld bij mij niet moet rollen en ik blijkbaar de waarde van geld wel ken. Ik kan mij schoon kleren permitteren, verf kopen, damn ik kan zelfs een hobby betalen. Maar dat wil niet zeggen dat ik 7 euro "graag" weggooi.
En voor moest je denken dat ik zelfs nog maar een halve euro overheb op het einde van de maand, ik sta bij mijn lief momenteel 210 euro in de poef.
Ik denk dat ge nu mijn financiële situatie helemaal openbaar is gemaakt ge wel snapt dat ik geen zeven euro te veel wil uitgeven?
Het zal u misschien verbazen maar ik was helemaal niet geïnteresseerd in uw financiële situatie. En,ik zou hier nog steeds hetzelfde op zeggen hoor : kleur uw haar dan niet.
|
24/01/12 12:50
|
Halcyon
|
en als ge dan toch al 210 euro in de schulden staat bij uw lief, geef dan 10 euro aan uwe mister lova in plaats van er haarverf mee te kopen. Sorry to say ma als ge dat niet snapt, zijt gij de dumbass hier.
|
24/01/12 12:57
|
Mokeponn
|
en als ge dan toch al 210 euro in de schulden staat bij uw lief, geef dan 10 euro aan uwe mister lova in plaats van er haarverf mee te kopen. Sorry to say ma als ge dat niet snapt, zijt gij de dumbass hier.
Wete, nevermind seg.
|
24/01/12 17:29
|
DiamondStars
|
Misschien vindt hare vriend da ni erg da ze efkes in schuld staat? En misschien zegt hare vriend wel "kleur uw haar maar, ik zal da geld wel terugkrijgen." Liefde doet rare dingen, en ni alles draait altijd om geld. Alsge elkaar graag ziet zit ge ni te peuteren over nen euro, bij manier van spreken.
Ik kleur mijn haar ook, en ik heb het geluk da mijn schoonmoeder da volledig betaald. Da scheelt mij ook elke 3 maand een goei 20 euro. En als ik het zelf moest bekostigen, en ik zou mijne vriend minder kunnen betalen, dan zegt dieje simpelweg " ge moogt zelf ook nog wel íets hebben in 't leven, doe maar menneke". En ja, ik besef dat da zeldzaam is, maar mijn punt is: ni alles draait continu om geld geld geld! Alsge samenwoont dan leeft ge samen, dan zorgt ge sámen voor de kosten, en dan maakt ge op het einde van de maand uw rekening. En alsge bij elkaar in schuld staat, dan zal da wel terugbetaald worden, maar niemand zegt datta direct moet en da ze daarom geen fucking 7 euro mag betalen voor haar haar te verven hé :' )
|
29/01/12 12:33
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|