| |
|
| Nieuwe relatie met familielid van ex: done or not done? |
Effaaa
|
Net hetgene wat ik wilde zeggen :' )
Echt te raar hé. Komt dat meiske ineens binnen met die neef en niet met uwe maat. Straaange.
Ook voor de ouders van zowel uw maat als van uw neef. Enfin, eigenlijk voor iedereen. Ik vind het raar van die neef, komaan, als ze zoals broers zijn voor elkaar dan doe je dat toch niet? (anders ook niet, maar nu zeker niet).
|
15/01/12 10:09
|
MetalGirl
|
stomme topic, nu heb ik vannacht dus gedroomd dat mijn dikke lelijke nicht met mijn vlam was gaan lopen. Met als gevolg dat ik helemaal in paniek wakker werd en opgelucht was dat het maar een droom was
|
15/01/12 10:54
|
Justpurrrfect
|
Maar als dat echt zo'n goede vrienden zijn zet die gast zich daarover en beseft hij wat voor een rotstreek hij zijn neef/maat anders zou lappen.
Dat vind ik persoonlijk wel een hoge eis.
"Jullie zijn goede vrienden, vergeet die griet dus maar, er lopen er nog rond!"
Alle, voor hetzelfde geld is die griet wel het meisje van zijn leven en zou die daar een fantastische relatie mee hebben. Een potentieel fantastische relatie wegsmijten voor uw vriend, met de kans dat je dan misschien als een Warsteinertje eindigt... Ik zou het toch niet zien zitten. Tenzij die persoon om de week verliefd wordt op een ander, dan is 't wat anders.
|
15/01/12 12:33
|
kipknot
|
Ik zou zoiets nooit doen. Ik wil geen goede vriendschap op het spel zetten voor zoiets. Vriendschap vind ik belangrijker dan liefde.
|
15/01/12 12:43
|
Ayel
|
De broer van een vriend is nu samen met de ex van van die vriend. Got it? Twee broers, zelfde meisje.
Die vriend heeft daar geen probleem mee, eigenlijk... Maar zijn broer wou bijvoorbeeld ook niet slapen op de dubbelmatras waar zijn broer en zijn huidig lief seks op hebben gehad .
|
15/01/12 12:59
|
BreeVandeKamp
|
Ha, familie/vriendschapsband verneuken voor een wijf?
Wa ne Bold and the beautiful-scenario.
Soit, done/not done:
Da hangt dervan af hoe lekker die kerel is.
|
15/01/12 18:58
|
Invincible
|
Alles mag, maar ik zou nooit zoiets doen.
|
15/01/12 21:14
|
konijnenboom
|
Ik vind dat vies
Da meneertje had maar ni verliefd moeten worden he. En als da zo ene is da denkt da ge daar geen controle over hebt, dan had em op z'n minst wa langer kunnen wachten.
|
15/01/12 21:29
|
ChewChewMelon
|
Ik vind dat vies
Da meneertje had maar ni verliefd moeten worden he. En als da zo ene is da denkt da ge daar geen controle over hebt, dan had em op z'n minst wa langer kunnen wachten.
Awel, ik vind dat ook, maar laten we eerlijk zijn, verliefd worden kies je niet.
|
16/01/12 02:19
|
Freakske
|
Pijlbord wins the thread. Twice.
|
16/01/12 09:10
|
analekanale
|
ik kan mij inbeelden dat da een goeie steek in uwe rug is, maar it is what it is en ik denk nie da iemand da in de weg ga kunnen staan. als die relatie over een paar weken al op de klippen gelopen is, kunt ge u er wel vragen bij stellen... maar als die over een paar maanden nog altijd samen zijn, is da wel het teken da ze elkaar graag zien denk ik...
|
16/01/12 09:22
|
Vanille
|
ja da's allemaal nie zo mooi enal, maar verliefdheid kiest ge helaas niet en is zeer moeilijk tegen te houden
wat hij zegt
|
16/01/12 17:34
|
FreeHug
|
Is de bro's before ho's hier van toepassing?
|
16/01/12 20:01
|
annerd
|
Not done!
|
16/01/12 20:09
|
MetalGirl
|
Is de bro's before ho's hier van toepassing?
Alleen als die kerel van uw familie ook u goeie vriend is.
|
16/01/12 22:18
|
konijnenboom
|
Awel, ik vind dat ook, maar laten we eerlijk zijn, verliefd worden kies je niet.
Goh, volledige controle hebt ge daar sowieso ni over, maar tot op zeker punt kunt ge da wel tegenhouden.
|
17/01/12 16:42
|
FreeHug
|
Alleen als die kerel van uw familie ook u goeie vriend is.
Ik weet niet. Volgens mij ligt dat anders bij familie.
|
20/01/12 12:58
|
BeautifulLies
|
Ik zou dat echt niet kunnen met ne maat/neef/broer van mijn ex samen zijn..
|
23/01/12 10:24
|
Laurettte
|
Hmm, 'k heb het zelf meegemaakt..
Ik ben iets begonnen met mijn ex zijn broer...
Nu ja, een ex kunt ge da niet echt noemen, we waren maar half en half samen..
Der heeft daar thuis nooit iemand lastig over gedaan en wij zijn allemaal blijven overeen komen. Gunt een ander da gewoon
|
03/02/12 14:41
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|