| |
|
JuicyLove
|
Dus, ik moet een opdracht voor school maken over het Hans Brinker budget hotel. Ik weet die opdracht al ongeveer 3 weken en ik zit er ook al 3 weken mijn hoofd over te breken (serieus, bijna elke avond prentjes opzoeken, inspiratie opdoen, blablabla). Tis eigenlijk geen moeilijk opdracht, maar ik ben denk ik gewoon nie zo snel tevreden.
Voor wie het Hans Brinker hotel nie kent: Stel u het simpelste hotel voor, en maak dat nog 10 keer simpeler. Luxe moet ge er nie verwachten, gewoon echt basisdingen. Ge kunt ook bij vreemde mensen o pde kamer terecht komen etc. Die hun campagnes zijn redelijk eerlijk, hier kunt ge er wel wat zien.
Nu is onze opdracht gewoon ook zo'n soort affiche te maken, maar dan voor met valentijnsnacht. (een nacht die ge liever als koppel niet met vreemden op de kamer doorbrengt denk ik zo). Nu zoek ik dus eigenlijk echt gewoon ne zin die ik op mijn affiche kan zetten, wat iets of wa grappig is. We mogen ook een bestaande affiche pakken, en daar ne andere zin op plakken.
Ik hoop dat hier iemand is met veel inspiratie en mij effe wil helpen. (ik vraag nie om een affiche te maken, gewoon een idee)
|
13/01/12 20:21
|
xRauwrr
|
Mss iets met dat de man al genoeg geld uitgegeven heeft aan juwelen en shizzle?
edit: ik zie allemaal affiches met mensen die daarna minder uitgerust zijn dan ervoor, dat ze in dit geval toch niet kwamen om te slapen?
of (omdat er mensen bij u kunnen liggen) dat ge het niemand kunt aandoen om alleen te zijn met valentijn. Of dat het maar voor één nacht is en ze dus weinig bagage mee hebben en ze dus toch geen lift/iemand die de bagage naar de kamer brengt nodig hebben? Of ze wou alleen met hem zijn, nu wordt ze zelfs niet gestoord door kuisploegen/mensen die aan de balie staan/.. (personeel dus )
|
13/01/12 20:46
|
JuicyLove
|
al heel erg merci! kan ik wel iets mee doen denk ik!
|
13/01/12 20:52
|
xRauwrr
|
Of hij kan deze valentijn niet verpesten door zat te worden want er is toch geen (mini)bar.
Graag gedaan Wat de blok al niet doet met ne mens he
|
13/01/12 20:52
|
JuicyLove
|
opdracht af, heel erg merci!
|
13/01/12 21:23
|
SalsaDeTomateX3
|
Lise, welke zin hebde nu gebruikt? Dan put ik nog wat inspiratie uit de rest!
DEZEN TOPIC IS NIET GESLOTEN!
Ik heb nog mensen met inspiratie nodiiig!
|
14/01/12 00:09
|
JuicyLove
|
"the ring was expensive enough"
|
14/01/12 00:20
|
SalsaDeTomateX3
|
Pff moet ik eers nog een afbeelding vinden seg. Ik wilde graag deze afbeelding gebruiken, maar ik vind er niet echt iets gepast bij.
Ofwel deze , en dan zou ik er iets bij zetten van dat er buiten nog genoeg plek was aan dat hotel. Maar ik vind niets goed om da te formuleren. Baaaah!
|
14/01/12 00:34
|
JuicyLove
|
misschien dat xRauwrr u ook kan helpen
|
14/01/12 11:25
|
xRauwrr
|
1 It's the only thing we came for anyway
2 Even on Valentine's day: no reservation required (we've got spare beds outside)
ofzo, buh
|
14/01/12 11:53
|
kipknot
|
iets met die douches op de kamers die enorm stinken
of iets met dat ge zeker niet wilt terugkomen (is effectief zo, mij ziet ge daar niet meer terug)
|
14/01/12 13:45
|
JuicyLove
|
haha was het daar zo erg?
|
14/01/12 14:43
|
kipknot
|
enorm vuil, niks van verluchting op de kamers (ramen konden niet open), bed maakte enorm veel lawaai bij de minste beweging, ge voelde veren van de matras in uw rug,...
slechtste jeugdherberg waar ik al geweest ben
|
14/01/12 15:09
|
xRauwrr
|
En het is precies nog niet eens zò goedkoop...
|
14/01/12 15:28
|
kipknot
|
goh ja, amsterdam is over het algemeen vrij duur voor jeugdherbergen
|
14/01/12 15:36
|
xRauwrr
|
hm ja feit, bedacht het mij ook al
maar toch had ik zoiets brakkigs wel iets goedkoper verwacht :' )
|
15/01/12 09:39
|
Geelvis
|
Ik zou een beeld nemen van zo'n overvolle stapelbeddenkamer met allemaal duidelijk freaks op (mannen zonder tanden enzo) en dan 'Because you don't want to be alone on Valentine's day'.
|
16/01/12 17:57
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|